VMinKook 3

1.6K 48 16
                                    

*ГТН*

Когато Кук остави малкия на леглото, се надвеси над него и го целуна страстно. Ви се качи при тях и се наведе започвайки да целува вратът на Чим.

Когато Ви започна да целува вратът на малкия, Чим започна да мърка тихо от удоволствие, но щом Кук се отдръпна от устните му, котето изстена тихо срещу устните му, защото Ви в този момент захапа кожата му и я засмука силно. Кук го погледна и се усмихна широко след което и той му направи смучка от другата страна на вратът му.

Ви се надигна и огледа двете момчета пред себе си. Усмихна се доволно и се съблече по боксерки. Същото направи и с Кук, с който си разменяха някоя друга ласка.

Когато и трите момчета останаха само по боксерките се усмихна един н друг. Кук разтвори краката на Мочито и започна да целува бедрата му докато Ви си играеше със зърната му. Котето през цялото време стенеше тихо под двете момчета.

По едно време Ви се изправи и се подсмихна доволно. Отиде до гардероба и изкара един кашон. Когато Чим видя кашона се стресна, но Кук забеляза това и го целуна нежно.

"Спокойно, няма нищо лошо в този кашон." каза му тихо пред устните му.

Ви изкара един кожен, широк и черен на цвят чокър,който отзад имаше еднаобеца. Приближи се към малкия и му го сложи, а след това се облиза доволно при гледката.

Чим изглеждаше едновременно много сладко, но и много секси и възбуждащо.

В същото време той изстена силно, защото Кук започна да търка задника си в члена му.

Най-големият стоеше отстрани и ги наблюдаваше как се натискат и как Кук търка задника си в члена на най-малкия докато той самия се бараше долу.

По едно време Ви легна до Чим и го погледна. Чим само от погледа му разбра какво иска. Надигна се и засната между краката му като през това Кук махна боксерките на малкия.
Чим се наведе и започна да поставя малки целувки по корема му, като от време на време оставаше по някоя друга смучка на най-голямото момче. Когато стигна до ластика на боксерките му се надигна и ги махна веднага. Облиза устните си когато видя колко е възбудено момчето под него.

One shot - Smut [Boy X Boy] Where stories live. Discover now