YoonMin - Part 2

1.4K 50 18
                                    

Йонги погледна към Джимин който бе седнал на другото леглото което не беше водно. Усмихна му се леко и започна да разглежда стаята с очи...

Гледна точка неутрал.

Йонги погледна към Джимин който беше седнал на съседното легло. Усмихна му се леко и след това се изправи и тръгна да обикаля из стаята разглеждайки всичко. Мин през цялото време го гледаше с лека усмивка на лицето си и му се радваше. По едно време Чим се изправи и се приближи към Йонги и го прегърна в гръб като зарови главата си във вратът му. От това негово действие Йонги се стресна и не смееше да помръдне от мястото си.

-Миришеш много хубаво.. -каза тихо Джимин, а Йонги се изчерви-

-Чим...ка-как-во...пра-пра-виш? -попита тихо, когато усети устните на другото момче върху кожата си.-

Бавно се обърна към него и го погледна в очите. Мин се приближи и застана на сантиметри от устните му.

-Може...може ли да..те целуна? -Попита тихо Чим-

При думите му Йонги се изчерви и несъзнателно кимна с глава. Когато усети устните му върху своите затвори очи и се отпусна, оставяйки се в ръцете му. Джимин раздвижи леко устните си върху неговите и щом Йонги му отвърна поиска вход който веднага му бе даден. Вкара езика си в устата му и започна да изучава устната му кухина при което си получи един тихо стон. Щом Джимин чу стона му се отдръпна и го погледна в очите.

- Йонги... -започна по големия но бе прекъснат от устните на по малкия-

-Моля те...недей да казваш нищо...-каза тихо малкия-

-Но Йонги, аз исках да ти каза, че те обичам.. Може да се познаваме едва от ден, но разбрах много работи за теб и честно се превързах към теб... Йонги, ще бъдеш ли моето момче?  -каза Джимин-

При чутото Йонги премига няколко пъти но след като асимилира думите му се усмихна леко.

-И аз те обичам Чим и да...ще бъда твоето момче. 

Каза Йонги и се уснихна леко а след това прегърна силно Джимин и уви краката си около кръста му.
Джимин започна да целува вратът на Йонги и да оставя червени следи след себе си. Йонги не спираше да стене от удоволствие. Чим бавно тръгна към леглото си и щом го стигна сложи Йонги на него и се наведе над него. Погледна го в очите и се усмихна леко.

One shot - Smut [Boy X Boy] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن