Kelas Mesra

82 1 0
                                    

Chapter 52

Mulai Mengajar dalam kelas mesra...

    Cikgu bella"cikgu mulai belajaran,tajuknya love tu apa,semua pelajar tahu tak love tu apa,pelajar bangun angkat tangan dan tulis papan hitam di depan"cikgu bella saja bagi tajuk senang mesti pelajar tahu maksud apa.

     Amir"amir tahu maksud apa"amir cepat angkat tangan dan bangun,semua orang kejut ketua kelas jawap quiz ni dalam gatal ketua kelas mesra.Cikgu bella"amir tahu,ok...amir tulis papan hitam di depan dan maksudnya,sejak bila amir faham pasal cinta ni jangan amir suka seorang perempuan dalam kelas ke"cikgu bella senyum pada amir.

"hehehe"
😅😅😅😅

      Amir"cikgu tahu mana amir suka seorang perempuan kelas ni"amir bangun tempat amir terus tulis papan hitam di depan,cikgu bella"betul ke,amir suka seorang pelajar perempuan kelas mesra,amir suka siapa nama pelajar perempuan,cakap amir"ingin tahu amir ada jiwa rupanya.

      Amir"amir suka alisa curi hati amir,alisa senyum manis madu kalaupun alisa garang dengan amir suka"amir senyum pada alisa,cikgu bella"wow amir suka alisa garang harimau liar,amir dengan alisa kahwin tu ajak cikgu dengan rakan mesra makan kenduri kahwin amir dengan alisa.

     Semua pelajar kelas ni terjatuh kerusi tiba terutama alisa buka mulut tiba,alisa"amir cakap apa ni,alisa sudah lama suka amir sibuk kerja tak nampak alisa di depan mata amir"alisa tutup muka,semua pelajar pandang alisa.

1)LOVE tu cinta,sayang..
maksudnya love gunakan pasang kekasih dengan romantic and couple.

    Amir siap tulis di depan papan hitam di depan terus tempat duduk amir,amir pandang alisa malu dan fokus di depan cikgu mengajar,cikgu bella"betul jawapan amir ni"senyum pada semua pelajar ceria semula.

😊😊😊😊😊😊😊

-----------------------------------------------------------

     

      

Gadis Melayu Jadi Cikgu Bahasa MelayuWhere stories live. Discover now