Mimpi Indah

139 2 0
                                    

Chapter 27

mimpi...

    Ku"tempat ni...ku tengok tasik muka dan pakaian princess ini mimpi,wow cantiknya saya seperti princess,saya dengar bunyi naik kuda.."hati ku takut siapa datang ke sini.Fatihee"awak buat apa tempat ni..cantik awak pakaian seperti princess.."gurau dengan ku.

      Ku"Geramnya fatihee,tak suka tau...Fatihee pakaian seperti prince kenapa...naik kuda..."hatiku gembira jumpa fatihee dari dekat.Fatihee"biasalah fatihee pakaian putera raja....fatihee paling tampan..."ketawa....sikap ku pelik.

     Ku dengan fatihee jumpa dalam mimpi sama.ku"macam mana fatihee masuk dalam mimpi tikah..."ku tertanya tiba jumpa fatihee macam mana masuk dalam mimpiku.

    Fatihee"fatihee tak tahu...macam mana masuk mimpi tikah dan pakaian zaman dulu...pakaian princess dan putera raja dalam mimpi.

      Ku dengan fatihee bual-bual dengan jalan-jalan sekitar taman bunga,ku"tikah tengok fatihee pakaian putera raja sesuai dengan fatihee tampan..."hatiku gembira jumpa fatihee,fatihee"terima kasih,fatihee tengok tikah sesuai pakaian princess..."hati fatihee berdebar dekat tikah.Ku senyum pada fatihee,belum pernah orang cakap jujur pada ku seperti princess,tetapi sebelakangnya orang dengki ku,ku tak faham semua perempuan benci pada ku,ku tak pernah ambil kekasih orang lain.

     Ku"sama-sama...fatihee berjanji dengan tikah...jangan fatihee duakan cintaku...boleh tak..."ku senyum pegang tangan fatihee.Fatihee"Boleh,fatihee janji pada tikah,fatihee cinta setia tikah seorang dalam hati fatihee..."fatihee peluk tikah dengan mesra.

💖💖💖💖

#mimpi sama ku dengan seorang sayangi jarang jumpa#

#mimpi sama ialah ada jodoh atau tak,jangan kita percaya pada mimpi#

#mimpi suatu indah sepasang kekasih baru bercinta suatu indah#

    Jodoh kita tuhan tentukan,kita hanya boleh rancang yang kita pilihan jodoh kita,kita berbuat baik jodoh kita baik,kalau kita berbuat. jahat jodoh kita jahat.

-----------------------------------------------------------

Gadis Melayu Jadi Cikgu Bahasa MelayuWhere stories live. Discover now