CZĘŚĆ CZWARTA! NIECH ZGADNĘ NIE MOGLIŚCIE SIĘ DOCZEKAĆ HUH? ÒWÓ
Ps. Nie będę wam tutaj złotymi myślami sypać.
Per. Izuku
Usłyszałem jak ktoś wchodzi do domu, pewnie to była mama... Więc wstałem i wyjrzałem z pokoju, ale tak by mnie nie zauważono.
To była moja mama. Na całe szczęście... Od razu poszedłem ubrać koszulkę by mama mnie nie zobaczyła z bandażem na brzuchu, bo by się pytała kto mi to zrobił i jak. Ubrałem byle jaką koszulkę i wyszedłem z pokoju i podszedłem do swojej mamy pytając :-pomóc ci w czymś?-.
Mama od razu odpowiedziała:
-nie trzeba, sama sobie poradzę- powiedziała z uśmiechem na twarzy a ja lekko odwzajemniłem uśmiech i poszedłem do swojego pokoju by narysować coś z nudów. Przy okazji zastanawiałem się czy nie powiedzieć mamie że mam chłopaka... Myślę że to trochę dziwne mieć syna geja... Ale nic nie poradzę tak jak to mówią „love is love"... Swojej miłości do Shoto nie powstrzymam...
Mam nadzieję że mama to dobrze przyjmie że mam chłopaka...~Time skip o jakieś chore dwie godziny : D~
Przeglądam jakieś media społecznościowe i widzę coraz więcej głupich postów o naszej szkole [Możesz sobie wymyślić zdarzenia :D.].
Nagle dostaje wiadomość od mojego Kochanka
-Cześć, wyjdziesz jutro ze mną gdzieś o 13?- Shoto <3 dziś o 20:35
-Jasne! ^^ ale gdzie chcesz ze mną wyjść?-
Dekuś <3 dziś o 20:36-To będzie niespodzianka<33-
Shoto <3 dziś o 20:36-Och, oki ^^<3-
Dekuś <3 dziś o 20:37I na tym się skończyła konwersacja. Nie mogę się doczekać >\\< !!
~rano godzina 9:35~
Wstałem z ogromnym bólem głowy i chciało mi się wymiotować, czy to efekty uboczne tego ataku ze wczoraj? Przecież dobrze przemysłem ranę... (Wiem że tego nie było więc teraz piszę :/.)
Uh...ciekawe czy mój stan się pogorszy... Ale mam nadzieję że nie... Ale napiszę do Shoto że musimy się umówić na inny termin...--chat--
Dekuś <3 dziś o 9:40
Nie mogę przyjść :(
Shoto <3 dziś o 9:41
Czemu??
Dekuś <3 dziś o 9:41
Źle się czuję dlatego. Może przełożymy to na inny termin, co?
Todoś <3 dziś o 9:42
Dobra, to może w następnym tygodniu?
Dekuś <3 dziś o 9:43
ok, to może następny poniedziałek?
Todoś <3 dziś o 9:44
dobra <3
------------------------------------------------------------------------
Kontynuacja w wakacje.
💖💖💖.
~Hentai_b1100
CZYTASZ
[ZAKOŃCZONA]~wakacje Razem W Mieście💙~ (tododeku)
FanfictionKsiążka opowiada o miłości dwojga chłopaków I tyle XD osiągnięcia: 38 W #TODODEKU ✔ 65 W #WAKACJE✔ 59 W #MHA✔ odczyty: 1k✔ 2k ✔ 3k✔ 4k✔ 5k✔ 6k❌ 7k❌ 2 CZĘŚĆ NAJPRAWDOPODOBNIEJ POJAWI SIE DOPIERO W ROKU 2020, PODZIEKUJCIE SWOJEJ AUTORCE ZA LENISTWO XD...