Pochoduji po pokoji už dobrou hodinu a pořád nevím, co si mám na sebe obléct. Rozhodla jsem se zavolat Char. Dlouho mi to nezvedá, a tak to položím. Po chvilce mi došla zpráva.
Char: Šla jsem si pro kafe a potkala jsem hezkyho typka. Zachvili jsem u tebe <33
Bylo mi hned jasný, že ta její chvilka bude minimálně půl hodina. Potřebovala jsem už fakt od někoho poradit. Šla jsem si tedy aspoň udělat vlasy a makeup. Vlasy jsem kulmou navlnila, dala jsem si trochu make-upu, řasenky a červené rtěnky. Naprosto nenávidím, když má někdo zvláštní odstíny rtěnek jako třeba modrou nebo tak. Je to prostě divný. Na víčka jsem nanesla kouřové stíny a hotovo. Akorát to oblečení jsem pořád neměla vymyšlené. Char se pořád asi nakrucovala s nějakým klukem v kavárně, takže mi nemohla ani poradit. Vytáhla jsem si několik šatů a snažila jsem se pořád rozhodnout jaké. Něco mě napadlo. Akorát to bylo až moc šílený... Mohla bych zavolat nebo napsat Shawnovi. Ale ne... To je moc blbý mu psát ahoj Shawne potřebuju vybrat šaty. Je to jakoby to byl nějakej můj gay kamarád z romantické komedie. Což fakt není. Jenže já fakt potřebuju pomoct s výběrem těch šatů. Božeeee, co jsem si to zase vymyslela?! No tak fajn. Tak mu napíšu... Snad to nebude vypadat moc debilně.
Já: Ahoj Shawne, mám takový menší problém. Nemůžu si na tu party vybrat šaty. Myslíš, že by jsi mi mohl pomoct?
Klikla jsem na tlačítko odeslat a už jsem toho litovala. Prostě jsem věděla, že to zní divně. Po asi minutě mi přišla zpráva a zazvonil zvonek.
,,Ahoj." pozdravil. ,,Tak ti jdu pomoct s tím oblečením." usmíval se na mě.
,,Seš fakt moc hodnej. Pojď dál." řekla jsem a rovnou jsem ho vedla do ložnice. Trochu se tam rozkoukával.
,,Máš to tu hezký." řekl, když se rozkoukal a popošel k posteli, kde byly šaty.
,,Je to lepší než nevybalené krabice, že?" zavtipkovala jsem a Shawn se zasmál. Šla jsem si do šatny obléct první šaty. Byly to černé s kytkami. Vyšla jsem ven se ukázat.
,,Co myslíš?" zeptala jsem se.
,,No nevím. Přijdou mi, že se na party moc nehodí." řekl a koukal se po šatech, které jsem měla na posteli. ,,Jestli chceš vypadat fakt dobře, tak si vem nějaký z těch kratších." řekl a ukázal na šaty, které myslel. ,,Nebo jako nemusíš, pokud chceš být za jeptišku." řekl a zasmál se.
,,Ti dám jeptišku! Aspoň bych byla ta nejvíc sexy jeptiška." odvětila jsem ze srandy.Nakonec jsme vybrali černé koktejlky, které byly fakt hezké.
,,Tak v tomhle tam můžeš nakráčet a budeš hlavní hvězda."Shawn se šel taky připravit a ve dveřích se minul s Char. Ta byla už rovnou převlečená. Byla tak vystylovaná, že mi asi sebrala moje ocenění hlavní hvězdy.
Všechny jsem je nabrala do auta a jeli jsme na tu party.
,,Těšíte se?" zeptala jsem se spíše Shawna než Char, protože u Char jsem znala odpověď predem.
,,No jasně!" řekla samozřejmě Charlotte.
,,Jako jo těším se. Ale nevím, co tam budu dělat, když tam já nikoho neznám. Navíc moje taneční pohyby... Ehm. To je taky kapitola sama o sobě." řekl a usmál se. Shawn seděl vzadu a já se na jeho úsměv podívala ve zpětném zrcátku. Byl to pořád on. Ten malý lump, se kterým jsem si hrála jako malá a pak už ho neviděla.
,,Stejně je zajímavý, že jsme se zase tak po letech setkali, že?" řekla jsem a znovu jsem mrkla do zpětného zrcátka.
,,Ale Amando, přece jsme spolu studovaly a od té doby jsme skoro všude spolu. Nic zajímavého na tom není." řekla ze srandy Char.
,,To taky nebyla otázka na tebe a ty to víš." ironicky jsem se usmála. ,,Ale máš pravdu, to že se na mě lepíš jako smůla na paty už tolik let, není nic zajímavého."
,,Uuu. Stěr." zasmál se Shawn. ,,Ale jo. Je to zajímavý. Ale ještě zajímavější je, že jsem sem občas jezdil. Ale nikdy jsme se nepotkali, že?"
,,Jo to je zvláštní. Já k dědovi chodila celkem často. Asi jsme se prostě vždycky minuli.
Dojeli jsme k domu, kde ta party měla pravděpodobně být. Celá ulice byla zaskládaná drahými auty. Po ulicích chodili lidi s kelímky a bavili se. Několik nové příchozích chodilo do jednoho z domů. Byl to veliký moderní dům. Zaparkovali jsme a šli jsme dovnitř.
Dveře nám otevřel nějaký sluha.
,,Vaše jméno?" zeptal se a já se nachvilku zarazila. To je pro zvané?
,,Amanda Spencerová."
,,Dobře. Jste na seznamu. Můžete jít." řekl a my chtěli projít.
,,Ale kampak. Máte tu napsaného jen jednoho hosta.
,,Petere, pust hosty dovnitř." řekl někdo za mnou. Otočila jsem se a spatřila jsem Mika. Své hnědé vlasy měl načesané do jemné vlny a usmíval se. Jeho modré oči na mě mrkly. Když jsem sjela z obličeje, všimla jsem si, že má černé uplé kalhoty, bílé tílko a na něm něco jako rozeplou havajskou košili. Aby jste tomu rozumněli. Mike měl u sebe vždycky nějakou holku. Občas je střídal. Pak se do jedné zamiloval. Vodil si ji neustále do práce. Byl s ní strašně dlouho a pak nic. Už spolu asi po roce nechodili. Ani nevím proč. Přestala za ním chodit do práce, a pak už o ní ani nemluvil. Začal střídat holky celkem rychle z toho všeho stresu. Nevím jak to má teď, ale upřímně? Je to můj kamarád, ale nevím, co se mu děje v hlavě.
ČTEŠ
The boy next door (SM)
FanfictionPříběh vypráví o 20 leté Amandě, která bydlí v LA. Zdědila tam dům po svém dědovi, který šel se svým dlouholetým kamarádem do důchodu. Jeho kamarád bydlel hned vedle něj a byli si velmi blízcí. Teď se do domu jeho kamaráda nastěhuje jeho vnuk. Jak t...