Ahoj já jsem Amanda je mi 20. Jsem celkem vysoká, ale zase nejsem žirafa. Často mi říkají, že mám dobrou postavu, ale já si to rozhodně nemyslím. Momentálně bydlím v LA. Zdědila jsem tu dům po mém dědovi, který se rozhodl odstěhovat do domova důchodců spolu s jeho nejlepším kamarádem Goergem, který bydlel hned vedle mého dědy. Byli takoví kamarádi, že si koupili domy vedle sebe. Děda byl celkem zámožný, takže si mohl dovolit velký a drahý dům. Dům se nachází v ulici, kde je dost bohatých lidí.
Za pár dnů tomu bude půl roku, co jsem se nastěhovala. Bydlím tam i s mým přítelem Stevenem, ale dům je napsaný na mě. Vedle mě bydlí moje kamarádka Charlotta, která si tam koupila dům, abychom mohly být často spolu. Už mám za sebou i výšku a teď právě pracuji jako pokojová návrhářka. Aby jste tomu rozuměli, tak já jsem designérka pokojů. Vybírám, co se do daného pokoje nejvíc hodí a vzájemně i šetří prostor. Škola byla celkem těžká, ale vyplatí se to. Mám odtud hodně kamarádů a známých. Například díky té škole znám přímo Charlotte. Jsme nejlepší kamarádky od prvního ročníku. Navíc mě to neskutečně baví a naplňuje. Se Stevenem jsme se poznali před 3 roky a později jsme se sestěhovali. Hodně si věříme a na to, jak jsme spolu dlouho se pořád milujeme. Nebo to tak cítíme. Většinu času trávíme někde venku spolu a nebo s našimi kamarády. Stevenovi je 24 a je šéf jedné ze svých firem tady v LA.
Se Charlotte toho máme hodně společného. Máme stejné zájmy a dokonce pracujeme ve stejné budově,ale každá na jiném oddělení. Totiž ona má na starosti venkovní věci. Co se týče nábytku a květin atd. Já tomu moc nerozumím, ale ona o tom mluví dost často. Většinou si pomáháme a pracujeme na stejných projektech s tím, že já mám na starost vnitřek (interiér) a Charlotte venek (exteriér). Ale dost keců o práci musíme se podívat, jak to vlastně všechno začalo...Pokračování příště...
Tady je první kapitola nového příběhu. Snad se vám bude líbit. Nemusíte se bát, že by bylo s Parfumes konec, to ne. Jen mě napadlo před několika měsíci tohle a tak jsem si říkala, proč to nezrealizovat. Příští kapitola bude zajímavější jen vás chci uvést trochu do děje. Ať víte o co jde.
Najkyna 😂😍
Tady máte fotky, jak kdo vypadá...Amanda
Vím, že je to herečka Camila Mendes, ale já ji mám hrozně ráda a tak jsem se rozhodla, že právě takhle bude vypadat naše hlavní hrdinka. Kdo se dívá na seriál Riverdale, tak dobře ví, že tahle herečka tam hraje Veronicu Lodgovou. Mě se v té roly hrozně líbí a tak je tady. Oni vy ji vlastně nemůžete znát z nějakého jiného filmu nebo seriálu, protože tohle je její první zkušenost.Steven
Charlotte
ČTEŠ
The boy next door (SM)
Hayran KurguPříběh vypráví o 20 leté Amandě, která bydlí v LA. Zdědila tam dům po svém dědovi, který šel se svým dlouholetým kamarádem do důchodu. Jeho kamarád bydlel hned vedle něj a byli si velmi blízcí. Teď se do domu jeho kamaráda nastěhuje jeho vnuk. Jak t...