Co jest grane?

10 1 1
                                    

Gdybym jeszcze żył to posłałbym wszystkich ludzi do piekła. Łącznie z repcakiem.

Hahahah, pamiętam te słowa po dziś dzień. Teraz dzieli mnie od tego kilka kroków. W każdym momencie mogę rozwalić tą głupią ziemię. Pewnie inni myślą, że przeszedłem na stronę zła. Chociaż nie... zawsze byłem po tej stronie. Ale może chcecie wiedzieć jak to się stało że ja jeszcze żyje? I tu was zaskoczę. Poza tym już nie jestem soczkiem, tylko czymś o wiele lepszym, wręcz nieśmiertelnym.
============================
To było tak, lecę sobie lecę po tęczowej krainie śmierci. I nagle widzę światło.

dup

Kapłan muminków zgarnął moją duszę i umieścił ją w najznakomitszym ciele. Lecz jedyną wadą tego ciała było to, że potrafię tylko mówić mrr i miau. Podawano mi jedzenie, mleko i co tylko zechce!
============================
Tak... ale to już przeszłość. Teraz jestem najznakomitszym kotem we wszechświecie znajdującym się na wielkiej kuli z gigantycznym laserem za pomocą którego mogę rozwalić ziemię! I właśnie to zrobię!!! Muahahahahhahahaha!

bum, kic, bcum, kha, bum, bam, turururi, pam pam pam, trytytyt, boom, wosh, muahahaha, fiu fiu fiu, krkrkr, aaaaa, ekhe ekhe ekhe, ekhhh, y

W końcu soczuś zapomniał, że tak naprawdę jest Soczkiem Multiwitamina Żółte Owoce.
——————————————————————-
- Ale fajna gra, daj zagrać.
- Chyba cię coś boli, ona jest moja!
- Co ty sobie myślisz! Równie dobrze mogę taką kupić w sklepie!
- Hahahahahh nie.
- O ty czupakabro!

Kch, bam

- Już więcej mi się nie postawisz! Hahahahaha

Iuiuiuiu

- Policja, otwierać frajerzy!
- Co jes panie policjancie?
- Dostaliśmy wiadomość aby odebrać grę o soku, ponieważ NAUKOWCY JEJ NIENAWIDZĄ, ZDOŁAŁA ZMIENIĆ MAŁE DZIECI W SERYJNYCH MORDERCÓW.
- Ojejku. Ale ja nie wiem co pan mówi, ja nie mam żadnej gry.

strzał w dziecko

Chodź Maciek! Zawsze chciałem zagrać w tą grę.

🎉 Zakończyłeś czytanie Jeśli nie piłeś nektar multiwitamina żółte owoce to nie masz szansy na sukces 🎉
Jeśli nie piłeś nektar multiwitamina żółte owoce to nie masz szansy na sukcesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz