🍑𝑩𝒂𝒅 𝑩𝒐𝒚 🍑Бид нилээн уусаны дараа Юнги Хусог хоёр нэг өрөө би тусдаа нэг өрөөнд орон хажуулав. Гараа харах болгонд л түүнийг цохиод авах боломж байсанд харамсаж байна.
Өглөө болоход толгой минь хагарах гэж байгаа юм шиг өвдсөн ч арай хийн босон гэрийн зүг явав. Гэрийн үүдэнд очиход өндөр хэрнээ эгдүүтэй ахлах ангийн сурагч хүлээнэ.
"Нүүна, сайн уу?"
"Хэн билээ?"
"Нөгөө зодоон дээр байсан сурагч байна." хэмээн шилэн хүзүүгээ маажин малийтлаа инээх нь тэр.
"Чамтай харьцахгүй ээ."
"Нүүна би таны дүү болж болох уу? Тэр өдрөөс хойш та миний толгойноос гарахаа больчихсон. Гэхдээ танд сайн гэсэн үг биш шүү!!! Зүгээр таныг үнэхээр их хүндэлдэг болчихсон."
Нэг дор дуржигнуулан хэлэхэд ярианд нь бус туулай шиг хөөрхөн шүд нь анхаарлыг минь татав.
"Нүүна таныг хэн гэдэг вэ?"
"Туулайн шүд"
"Гоё нэр байна. Намайг Жон Жонгүг."
"Үгүй ээ. Санни гэдэг."
Тэр жуумалзан инээгээд " Би таныг туулайн шүдэн нүүна гэж дуудаж байнаа" гээд цаашаа гүйн явлаа.
[New message]
MIN YOONGI set nickname bad boyBad boy : Hi
Sunny:hi
Bad boy: Өөр хүнтэй
битгий уулзаад байгаачSunny: чамд хамаагүй
Bad boy: жоохон хүүхэд
уруу татахаа боль нүүна
гуайSunny: миний хэнтэй хамт
байна юу хийнэ ямар хамаа байна
Тэглээч ер нь чам шиг юмтай
үерхэж байсан дор сэтгэл нь
цайлган хүүхэдтэй үерхэнэ за[Seen]
BAD BOY SET YOUR NICKNAME MA GIRL🍑
MA GIRL🍑: f*ck off
Bad boy: Ахх би чамайг
өөр нэгэнтэй байгаасай гэж
хүсэхгүй байна.[Blocked]
Дотор минь бачуурж байлаа. Хаалгыг нь тогшиж байгаад нэг сайн чадах юмсан. Миний бардам, зориг минь хаашаа явчих нь энэ вэ?
Хаалга онгойлгон хурдхан шиг Хусогийн өрөөнд орон түүний нуруу луу нэг сайн цохилоо.
"Миний тухай, хамаг мэдээллийг минь тэр хүнд өгчихсөн байна тийм үү? Дахиад А гэж ангайх юм бол аав ээжд гунигтай мэдээ өгөх байх."
Хаалгыг нь саван гарахад тэрээр гараараа хацраа даран том нүдлэн зогсоно.
[New message ]
Jk: Нүүна намайг
санаж байгаа биз дээ.Sunny: Туулай.
Jk: Маргааш завтай юу?
Sunny: Тийм ээ. Гэхдээ миний
дугаарыг яаж?Jk: Уулзана гэвэл хэлье.
Sunny:Ойлголоо.
Сайхан амраарай.Jk: Нүүна
Сайхан амраарай.Тэр намайг инээлгэж буй нь сайн хэрэг. Ядахдаа л муу хүн биш юм гээч.
YOU ARE READING
Тоорын үнэртэн ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ
FanfictionЧамаас үнэртэх тоорын цэцгийн үнэр.. "Би чиний зарц. Гараас чинь хэзээ ч тавьж чадахгүй нь." Started: 2019.06.19 End: 2019.07.24 ©️lvlysnny 2019.