Pietro's pov
Tony roept me. Ik breng Amira naar mijn bed en stop haar in. Ze is zo mooi en lief en schattig. Toen ik haar de eerste keer zag wist ik het meteen. Ze is de mooiste van de hele wereld. En toen ik die knuffel gaf ging ze niet weg. Ik hoop dat, ach laat ook maar. Ik zucht zachtjes. Ik zie dat Wanda ook slaapt. Ik leg Amira weer in mijn armen en kijk naar haar mooie gezicht. Ze slaapt zo schattig. Ik zucht nog een keer. Ze zal me nooit leuk vinden. Ze zal altijd bij iemand anders horen. Ik zucht nog een keer. Ik kijk op de klok en zie dat het over 5 minuten 11 uur is. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Ik zie een kleine glimlach ontstaan. Ik duw haar dicht tegen me aan en blijf naar haar kijken. Na een tijdje voel ik haar bewegen.
Amira's pov
Ik word wakker en kijk op de klok. He is pas 11 uur 's avonds. Ik kijk naast me en zie dat Pietro me aankijkt. Snel kijkt hij weg. Ik pak zijn kin en laat zijn mooie ogen weer naar mij kijken. Ik glimlach naar hem en hij glimlacht op zijn schattige manier terug. "Ik wil je iets laten zien," zegt hij en hij pakt mijn hand. Ik sta nieuwsgierig op en hij pakt me in bruidsstijl op en gaat op zijn snelheid naar het dak. Daar zie ik eten en drinken op een deken en nog meer dekens erlangs. "Ik dacht dat we, we..," zegt hij. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel en daarna een kus op zijn wang. "Het is perfect," zeg ik. Ik ga liggen en kijk naar de sterren. Als hij ook gaat liggen ga ik op zijn borst liggen. Na een tijdje kijk ik naar zijn mooie gezicht. Als ik wegkijk voel ik dat hij me aanstaart. "Ik wil je iets vragen," zegt hij. Ik knik en kijk hem zo lief als ik kan aan. Ik zie dat hij slikt en nog even goed nadenkt. Dan gaat staan en kijkt me aan en knikt. "Amira Stark, zou jij mijn vriendin willen zijn?" vraagt hij. Ik staar hem met open mond aan. Hij kijkt me vragend aan. Ik loop naar hem toe pak zijn gezicht en zoen hem alsof dit de laatste keer is dat we het doen. "Niets liever," zeg ik. Hij kijkt me zo liefdevol aan dat ik hem wel nog een kus moet geven. Hij pakt me op en legt me neer. Zelf gaat hij ook liggen. Ik ga op hem liggen en begin hem te zoenen na een uur stoppen we en brengen we alle spullen naar binnen. Hij brengt me naar huis en daar zoenen we verder op mijn bed. Gelukkig is pap niet thuis, dus we kunnen doen wat we willen.
[Wordt hier heel vies, lees niet door als je er niet tegen kan!]
Ik doe zijn shirt uit en kus hem nog harder. We schoppen onze schoenen uit en doen onze sokken uit. Hij doet mijn shirt uit en mijn broek. Daarna doe ik zijn broek uit. We zoenen een tijdje en bewonderen elkaar. En dan doet hij mijn bh uit. Ik zorg dat hij er niet naar kijkt. Ik doe zijn ondergoed uit en zo zoenen we verder. Dan doet hij mijn ondergoed uit en daar gaan we dan. Naakt aan het zoenen. Na wat wel een paar uur lijkt begint hij ook andere delen te zoenen en begint het proces. Hij gaat langzaam naar beneden en bij mij heupen gaat die weer via de andere kant naar boven en dan tongzoenen we nog wat. We rollen over en nu ligt hij boven. Hij begint me weer te zoenen. Ik kreun zachtjes en hij moet glimlachen. Hij gaat weer naar boven en zo tongzoenen we weer. Na een tijdje gaat hij weer naar beneden met zoenen hij blijft even hangen bij mijn borsten waardoor ik moet kreunen en dan gaat hij nog verder naar beneden hij spreid mijn benen en begint mijn benen te zoenen. Als hij terug komt gaat hij ook langs de plek. Als hij weer naar boven gaat, gaat hij ook met zijn lichaam iets meer naar boven. En nu doen we het. Ik begin te kreunen en hij glimlacht hij gaat weer terug naar mijn borsten en dan weer terug naar mijn mond. We tongzoenen tot we niet meer kunnen. We halen even adem en dan draaien we weer om. Nu ben ik aan de buurt. Ik ga met mijn handen langs zijn six pack en hij moet al een beetje kreunen dan ga ik naar beneden met de kussen en over zijn hele lichaam als ik weer bij zijn mond ben zoenen we weer gewoon. Na een paar uur lig ik in zijn armen en val ik bijna in slaap. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en dan val ik in slaap.
[Het is voorbij]
Ik word wakker en voel armen om me heen. Meteen denk ik terug aan gisteren en glimlach meteen weer. Ik draai me langzaam om en zie dat hij nog slaapt. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en blijf dan liggen tot hij wakker is. Als hij wakker is zoenen we nog even en dan kleden we ons om en gaan terug. We gaan snel in zijn bed liggen en doen net of we slapen. Ik hoor een zacht kuchje en open mijn ogen langzaam. Ik zie dat Wanda wakker is. "Goedemorgen," zeg ik en maak Pietro snel weer nep wakker met een kus. "Ik merkten dat jullie weg waren rond 12 uur," zegt ze. "We konden niet slapen en gingen naar de sterren kijken," zeg ik. Ze knikt en kijkt ons vragend aan. "Maar we hebben nu," zeg ik en geef haar een knuffel. Ik hoor haar van opluchting zuchten. Het is nu negen uur, laten we gaan eten en dan doorgaan," zegt ze. We knikken en kleden ons om in onze goede kleding. We gaan naar beneden en eten wat. "Om kwart over terug zijn, Amira met mij meekomen," zegt Steve. Ik loop met hem mee en zie daar pap en Natasha. We hebben een pak voor je gemaakt," zegt hij. Ik spring super blij en knuffel iedereen in de kamer. Ik zie Pietro en wenk hem. "Ik heb een nieuw pak!," zeg ik super blij. Hij kijkt me stralend aan. "Ga hem maar aan doen," zegt pap. Ik knik en ga het pas hok in. Ik doe mijn haren in gekke staarten en pak wat pistolen messen en mijn favoriete een lange staaf waar messen aan het uiteinde zitten. Als ik klaar ben kom ik eruit. [ media ] Iedereen staart me met open mond aan. "Is het goed?" vraag ik snel. Iedereen knikt. Ik loop naar Pietro en knuffel hem. Ik hoor een bel gaan. "Ze komen eraan, Pietro ga je zusje helpen en doe je eigen aan," zegt pap. Pietro knikt en ik loop met Natasha mee. We gaan in de achterhoede. "Weet je alles nog?" vraagt ze. Ik knik en zucht. Na een paar minuten hoor ik geluiden van een gevecht. Natasha en ik knikken naar elkaar en rennen dan de menigte in. Het gaat snel en al snel heb ik er al tien gehad. Dan komt mam ineens tevoorschijn. "Je mag je vader, Adem en Jaivey niet doden. Die twee jongens zouden van je gehouden hebben en je kan je vader dan nog wat vragen stellen," zegt ze en dan gaat ze weer weg. Ik knik en ga dan op een auto staan. "JAIVEY EN ADEM HIER KOMEN," schreeuw ik. Ik zie twee gezichten naar me toe draaien en ik ren naar ze toe. Als ik bij ze ben pak ik ze vast en neem ze mee naar binnen. Ik zet ze vast in een kamer en dan ga ik weer naar buiten. En dan zie ik hem. Spider-man. Ik zwaai naar hem en ga dan door met vechten. Als we er eindelijk nog maar tien over zijn gaan we tegen over elkaar staan. Ik zie dat mijn echte vader ook nog leeft. "Geef mijn dochter terug," zegt hij. Ik loop naar hem toe en kijk hem recht in de ogen. "Nee," zeg ik en geef hem een stomp in zijn gezicht. En dan vechten we weer gezellig door. Tot er nog maar vijf van hun over zijn. Dan zie ik hoe ze Pietro doden. "Neeeeeeeeee," schreeuw ik en voel de woede in mijn hele lichaam stromen. Alle woede komt in me op en iedereen behalve mijn vader gaan de lucht in en komt tegen alle gebouwen en pijnlijke dingen aan die er maar zijn. En dan zak ik in elkaar op de grond huilend. Ik zie dat Wanda het zelfde gedaan heeft bij vader. Ik voel dat iemand me vastpakt en kijk achter me. Als ik zie dat het mijn vader is geef ik hem een harde klap en zo valt hij bewusteloos. Ik voel dat iemand me oppakt en meeneemt naar een bed. Daar ga ik liggen. Ik voel al snel dat iemand langs me komt te liggen. Ik doe mijn ogen open en zie Wanda. We knuffelen elkaar tot we in slaap vallen.
Hoop dat je het leuk vond! Elina xxx
JE LEEST
Ways to burn
FanfictionAmira Stark is de dochter van Tony Stark. Maar dat is wel geheim. Daarom heeft ze een andere achternaam gekregen: Livingstone. Dat deed hij voor haar eigen veiligheid. Zelf vindt ze het erg vervelend, want niemand mag ze het vertellen, zelfs haar be...