,,King,,

3.5K 100 1
                                    

Kada je otac poceo da pije, majka mu je rado pravila drustvo. Njih dvoje su se kupali u alkoholu, a moj brat je spasavao svet od cudovista.

Gde sam tu bila ja? Pa ja sam vecinom dane provodila u sobi, do svoje 17. godine. Tada sam pocela da izlazim, moje drustvo je jedino cinilo da se osecam kao covek.

Nisam bila ljubitelj alkohola, jer ga kod kuce ima previse. Zato sam ispijala sokice.
Danas je 1. februar i verovali ili ne planiram samo da zavrsim srednju i to je to od mene. Ne zelim ni da se nadam da ce mi moji roditelji platiti fakultet, pa heej za taj novac moze da se kupi 100 flasa vinjaka i viskija. Zasto bi oni ulagali u mene.

Naucila sam da se nosim sa ovom surovom realnoscu.

Oblacim crne farke i belu majicu bez rukava. Uzimam ranac i ispred kuce me cekaju Ivana i Aleksandra.
-Miona, pozurii.-vikale su.
-Sta cemo danas da radimo?
-O ne. Ne mogu da verujem, tek su mi sada poslali poruku da su ipak ostale tri karte za onaj super klub.- odavno smo stedele novac, da bi otisle na zurku gde su pravi momci koji znaju kako se tretira zena. Ivana davno juri te karte i napokon ih imamo. Ne zelim da propustimo ovo. Toliko smo cekale!
-Moramo da idemo-viknula je Sanja.
-Znam, slusajte, to je od 21h tako da stizemo, u 19h se mozemo naci kod mene ili kod vas da se spremimo i to je sve.- ulazile smo u dvoriste skole.
-Miona, sutra je kontrolni iz matematike, kada mislis da ucimo?
-Uf. Na to sam skroz zaboravila, ma popravicemo valjda ili cemo prepisati od nekog.

Blenem u tablu dok Ivana odgovara. Svuda se okrece kad god joj profesorka postavi pitanje, nadajuci se da ce joj neko sapnuti odgovor inace ce ponovo dobiti jedinicu. Ne razumem je, dobila je sedam pitanja da nauci i opet nije. Verovatno ni njoj nije lako.

Zvonilo je za poslednji cas i krenule smo ka nasim kucama. Cula sam da je neko viknuo moje ime, ali se nisam okrenula. Verovatno je Marko.
-Eej, Mionice- sacekala sam da dodje sebi, verovatno je trcao do mene.
-Ej, sta ti treba?
-Imam kartu jednu za veceras u klubu King, zelis li mozda sa mnom?
-Haha, ne naravno.- okrenula sam se i poceo je glasan smeh.
-Ne mogu da verujem da je tako uporan, vec dve godine pokusava da te smuva.
-Strasan je. Sanja zasto cutis, nemoj da ne budes spremna veceras.
-Ma u redu sam, bicu spremna. Mislila sam da pozovem taksi i da nas pokupi, neka dodje prvo do moje kuce, pa cemo do tebe i onda zajedno do Ivane, pa na zurku. Moze?
-Da, moze. Vidimo se onda.- mahnula sam im i usla u kucu, ali bolje da nisam.

Cika i vriska su odzvanjali ovom sumornom kucom. Samo sam prosla pored pijanica i otisla na sprat. Spremala sam se za klub, trebala sam da se obucem normalno, seksi, elegantno, ne previse otvoreno, jer ne zelim da me svi spopadaju.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mislim da je ovo ta kombinacija, sasvim opustena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mislim da je ovo ta kombinacija, sasvim opustena. Bilo je vreme da krenem. Kada sam sisla sa stepenica, otac je dotrcao vidno pijan do mene.
-Gde si posla?- uhvatio me je za ruku i povukao ka sebi.
-Idem do grada sa drugaricama. Vraticu se kasno.
-Ides da se kurvas? Bar zaradi dosta novca.
-Ti si bolestan!-izasla sam i zalupila vrata. Ne mogu da verujem da mi je to rekao. Ja sam mu cerka.

Pozdrav, nadam se da si zdrava ili zdrav. Sirom sveta vlada virus, a s tim da skole nema, a ni bilo kakvih aktivnosti, odlucila sam da te pocastim jos kojim delom. Hvala sto citas i udari tu zvezdicu!

Od pakla do raja|Prvi Deo|✅Where stories live. Discover now