5 🖤🥊

7.4K 660 266
                                    

🥊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥊

O gece, Tony Happy'i arayıp onları almasını istemişti. Bellatrix'i evine bırakmışlar ve motorunu biri tarafından getirteceğine söz vermişti. Öyle de yapmıştı. Ertesi gün, motorsikleti kapının önünde duruyordu.

Bellatrix Jones'ın bir dahaki gelişi iki gün sonra olmuştu. Tony tuhaf bir şekilde, o 2 gün boyunca, Bella'nın onun kalbine dokunuşunu düşünüp durmuştu. Sanki hala parmaklarını göğsünde hissediyor gibiydi. Jones'ın onda bıraktığı etki... çok farklıydı.

"Merhaba Bay Stark!"

Bellatrix'in sesi spor salonunu doldururken Tony kendine gelerek ona baktı.

"Merhaba Bell—Bayan Jones." dedi resmileşerek.

"Nasılsınız?" diye sordu Bella, hırkasını çıkartırken. Yarım bir sporcu atleti giymişti ve Tony bakışlarını ondan kaçırma isteği duydu.

"İyiyim.. Bayan Jones. Siz?" diye sordu.

"İyiyim, sağolun. Ve... artık resmi olarak konuşmanıza gerek yok. İsmimle hitap edebilirsiniz." dedi Bellatrix. Genç kadın, Tony Stark'a ısınıyordu.

"Ah.. bundan emin misiniz? Bir daha bunun için beni yere sermezsiniz, değil mi?" diye sordu Tony, kuşkuyla.

Bella gülerek,

"Hayır. Bir daha onun için yapmam. Ama başka bir şey için söz veremem." dedi.

"Pekala... bugün ne yapıyoruz, Bellatrix?" diye sordu Tony.

Bella, ismini onun ağzından duyunca gülümsedi.

"Bugün birkaç savunma tekniğine çalışacağız." dedi ve ringe doğru ilerledi. Tony'de arkasından onu takip etti.

"Karşınızdaki kişi ne kadar iri ve güçlü olursa olsun, hassas yerleri bilmeliyiz. Bunlar genelde göz, burun, boğaz, dizler ve.. kasıktır." dedi Bellatrix ve Tony'e doğru yaklaştı.

"Yumrukla göğsünün üzerindeki kemiklere ya da boynunun yan tarafına..." Bella parmaklarının ucuyla gösterdiği yere doğru dokundu "... adem elması olarak bilinen yere vurun. Çok hassas bir noktadır."

Bella, parmaklarını adamın teninden çekerken Tony yutkundu. Parmak uçlarının sıcaklığını hala orada hissediyordu.

Ardından yakışıklı adamın etrafında birkaç tur atarak yürüdü.

"Arkadan saldırıya çalışacağız. Ben size saldıran kişi olacağım. Komutlarıma göre beni yere sereceksiniz." dedi ve Tony'nin tam arkasında durdu.

"Sizi arkadan yakalayacağım. Bacaklarınızı hafifçe açmanızı istiyorum. Bu, size saldıran kişinin bir bacağını oradan yakalamanızı sağlayacaktır. Bacağımı tutun ve bedeninizi yana doğru çekerken aynı anda bacağımı da çekin. Tamam mı?" diye sordu.

"Ya yanlış yaparsam ve canın yanarsa?"

"Bunu eğitim verdiğim herkese daha önce yaptırdım. Emin olun, bir şey olmayacak." dedi Bella.

Tony anladığına dair kafasını sallamakla yetindi. Bellatrix'in canının yanıp yanmayacağını düşünüyordu.

Bella hızlıca kollarını arkadan adama sardı. Tony bacaklarını araladı ve eğilerek kadının bacağından tutup çekti. Bellatrix sırt üstü yere düştü.

"Bu harikaydı." dedi yerde yatarken.

"Gerçekten mi?" diye sordu Tony şaşkınlıkla.

"Evet." dedi ve kalkmasına yardım etmek için elini uzattı.

Stark, kadının elinden tutup hafifçe kendine çekeceği sırada, Bella ondan önce davranıp hızlıca onu yere çekti. Bacağını adamın beline sarıp üstüne çıktığında gülümsemeye devam etti.

"Ama refleksler konusunda biraz daha çalışmalıyız."

"Aniden bunu yapıyorsun. Ne zaman olacağını anlayamıyorum ki." dedi Tony.

"Her an tetikte olmalısınız. Bu durumdayken asla karşınızdakine güvenmemelisiniz. İkimiz bu ringdeyken, siz de bana asla güvenmeyin. Tamam mı?" dedi Bellatrix.

Tony birkaç saniye sessiz kaldı. Ardından, aniden kendisinin bile inanamayacağı bir şey sordu.

"Ama... bunun dışındayken sana hep güvenebilirim, değil mi?"

Bella onun sesinde alaycı bir ton aradı. Ama yoktu. Bu soruyu çok ciddi sormuştu.

"Tabii, evet." dedi Bellatrix ve adamın üstünden kalktı.  "Biraz.. dinlenelim." iplerin arasından geçip ringden indi. Az önceki şeye anlam verememişti. Tony Stark kimseye karşı artık güvenemiyor muydu?

Bu sırada spor salonunun cam kapısı açıldı ve Pepper Potts içeri girdi.

"Tony... yarın akşamki daveti unutmadın değil mi? Kesin gitmen gerekiyor. İnsanların seni görmesi gerek." dedi Pepper. Tony, ring iplerinin ardından ona baktı.

"Sen gitsen olmaz mı? Ya da bana eşlik etsen?" diye sordu.

Bellatrix su şişesini çıkarıp içmeye başlarken, onları dinlemeyi sürdürdü.

"Hayır. Biliyorsun, Londra'ya gideceğim. Bunu tek başına yapmalısın. Ya da başka birini bul. Beni ilgilendirmez. Ama, oraya gideceksin." dedi Pepper ve bakışları aniden Bella'da durdu. "Ah, Bellatrix'e ne dersin? Harika bir eş olur."

Pepper Potts, yalvaran gözlerle genç kadına bakarken Bella içtiği suyu yutamadı ve öksürdü. 

"Ne?"

"Gelir misin?" diye sordu Tony, bakışlarını ona çevirirken.

"Şey.. yani.. bilmem.."

"Tabii başka bir işin varsa..."

"Yok, hayır.. yok." dedi Bellatrix hızlıca.
Aniden neden böyle dediğini düşünerek pişman oldu.

"Ah.. tamamdır. Yarın akşam Bella ile gidiyorsun. Konu kapanmıştır. Görüşürüz." dedi Pepper ve ikisinin cevap vermesini bile beklemeden koşar adımlarla oradan çıktı.

"Beni takım elbise içinde göreceksin. Şanslısın." dedi Tony, alayla.

Bellatrix derin bir nefes alarak gözlerini kapattı. Ve Tanrı'dan sabır diledi.

🥊

Ring 🥊 Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin