Y:gel benle
A:tamam. Geliyorum.
Y:tamam gel.
A:tamam gel– yaprak yürü yaa.ALİ
Yaklaşık 15dk. Sonra falan erkekler için olan bir kıyafet mağazasına gelmiştik. Çok merak ediyorum. Acaba yaprak beni nasıl dizayn etcek.
Y:aa bak şurda benim ardığım şeylerden vaR. Gel gidelim oraya.
A:ta tamamYaprağın gösterdiği reyona doğru ilerlemeye başladım.
Y: ali.
A:hı
Y:gözlerinii kapaaat.
A: (gözlerini kapatır)
Y:açma tamam.
A:tamam tamam açmamBana gözlerimi kapttırdı. Şu anda ilerliyoruz. Acaba nereye gitcez.
______________________________________________
Yazar kuştan
Arkıdeşler geçen bölümde yaprağın mezuniyette ki giyeceği kıyafetleri atamamıştım şimdi atıyorum
İŞte bunlar.
Şimdi bölüme geçelim.
______________________________________________
Tam o sırada Oğuz aradı. Gökhan bayılmış. Hastaneye kaldırmışlar. Yaprak beni gözlerim kapalı bir şekilde mağazadan çıkarttı ve ekledi:
Y:ali kuşum ben sana benim kombinimin tombul iks layç battal sımol bedenini alıcam hepsi buradadan alıcam tamam.mı?
A:ta tamam da o ne ki?
Y: Beden aşkım benim. Bak ne diyorum tombul iks layç battal sımol BEDEN!
A: a anladım galiba ama çok ilginç bir beden . Neyse şimdi biz huşut. 🌈nın yanına gidiyoruz. Neden? Çünkü bayılmış e hastaneye kaldırmışlar.
Y: NE! Benim 🌈'mı hastaneye mi kaldırmışlar? Bayılmış mı o? Hadi ne bekliyoruz. Huşut. Hastaneye ışınlanalım.
A: sen nasıl istersen.
Diye konuştuk. Ve hastaneye doğru ilerlemeye başladık. Yaprak kesin olarak çok üzülmüştür. Kıyamam ben ona
Ben bunları düşünürken çoktan hastaneye varmıştık. Koşarak içeriye girdim ve ben oradaki görevliye.sordum:(Görevli:Gö)
A: Gökhan karademir hangi odada rica etsem söyler misiniz?
Gö:2. Katta 3. Koridordan sola dönün sağdan 7. Oda 313 numaralı odada.
A: çok teşekkürler. Kolay gelsin.
Gö: Rica ederim. Teşekkürler ve geçmiş olsun.
A: Çok çok sağolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PONÇİK SEVGİLİM ALYAP
FanfictionEğlence ve pislikle dolu hayatı olan bir çetenin saçma sapan maceraları. Ve kendileriyle birlikte sürüklediği arkadaşlarının hikayesi.