Öncelikle benim 4n1k sevgim nasıl başladı size onlardan bahsedeceğim. Sıradan bi okul günüydü ders matematik ti. Sanki 10000 yıl asır gibi gelmişti. Tenefüz zili çalınca dünyalar benim oldu. Sonra bi kız arkadaşımın yanına gittim. Baktım elinde ilginç bir kitap var . Kapağından anladım zaten değişik olduğunu.
Sonra "Bu ne " dedim. Oda bana "4n1k'nın kitabı"dedi. (İsmi bile çok havalı )
İsmi bana yabancı geldiği için meraklandım hayliyle. "Nasıl bi şey peki" diye sordum. "Lise ögrencileriyle ilgili."dedi.Okul en sonunda sona erebilmeyi başardı. Okuldan gelince ödevlerimi bitirdim ve zaten akşam old. İçin uyudum. Ertesi gün oldu. Okul formalarımı giyip okula gittim. Ders biter bitmez arkadaşımın yanına gittim. Sonra gözüm yakışıklı bir kataktere çarptı. Arkadaşıma sordum ;"Bu kim " obana " BARIŞ" dedi. "Ne kadar yakışıklı" dedim .
(Emin olun 4N1K'YI öğrenince çook pişman oldum. İnşallah Burak abi bu kitabı okumaz.)
Sonra (kitabı okuyanlar için) askıda kıvırcık saçlı bir karakter daha gördüm. Arkadaşıma"Peki bu kim " dedim "O oğuz " diye söyledi.
"Oğuz tam olarak bir pizza manyağı. Ya çocuk uykusunda pizza diye sayıklıyo. Hatta bi kersinde yaşlı bi teyzeyle öpüşmüş. Ağzına parfüm sıkıp,içini şampuan ile yıkamış." Dedi .
Bana zaten kitabın başlığı acayip grldiği için filmini izledim.
En uzun bölümüm bu oldu. Umarım beğenirsiniz. Yorum yazmayı ve vote vermeyi unutmayın.
Fan kuş kalın.#teamali kalın. Okur kuş kalın kitabımda kalın sizleri çook seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PONÇİK SEVGİLİM ALYAP
Fiksi PenggemarEğlence ve pislikle dolu hayatı olan bir çetenin saçma sapan maceraları. Ve kendileriyle birlikte sürüklediği arkadaşlarının hikayesi.