barışmışlar

132 10 6
                                    

Ece_zeynep adlı  kardeşime ithaf ettim gitti.

YAPRAK

Ali ile beraber görevli denen kadın bozuntusu saçları yoluk paçoz tavuk kılıklı maymunun tarif ettiği odaya doğru yürümeye başladık. Yürüyorum dediğime bakmayın. Ben resmen arkamdan atlı kovalarmışçasına koşuyorum. Neyse geldik işte. Ben odaya çok sakin bir şekilde girdim. Belki 🌈m uyuyordur diye.

Girdim işte içeri. Yanına gidip sordum uyumuyomuş:

Y:🌈m. Noldu sana neden baYıldın sen. Kim naprı sana. Gidip azını burnunu kırıp eline verelim.

🌈: başkan sakın yapma zaten zor aldım kalbini. Valla çok kızmıştı bana. Bide siz gidip azını burnunu kırıp eline verirseniz olmaz. Yine çooooook kızar bana nolur yapma.

Y: ha sen merveyi diyosun.
Ben güzeller güzeli yengelerimden birinin hiç azını burnunu kırar mıyım ayıp ediyosun.

🌈: oh bee. İçim rahatladı.

       Gökhanın neden bayıldığını anladım. Merveye bir sürpriz yapmış sonrada barışmışlar. Ben olsam ben de bayılırdım. Neyse ali ben bunları düşünürken çoktan gidip 🌈mın rapor işlerini felan halletmiş.

Gökhanı merve hazırlayıp taburvu oldu. Herkes arabasına bindi. Herkes alinin evine gitti ve ben ve ali mutfağa mısır patlatmaya gittik.

          Malzemeleri hazırlayıptezgahın üzerine koydum. Sonra ali mısır patlatma makinesine koydu. Yanıma geldi vee:

A: ponçiğim.
Y: buyrun benim.
A: sen evlensene benle okul bittikten sonra.
Y:e– evlen mek mi. Bilmem olabilir ama nasıl olcakki o yani.hiç evlenmedim bilmiyorum nasıl bi şey.
A: çok basit. Ben sana evlenme teklifi edicem sen de kabul edicen. Sonra nikah dairesine gidicez gün alıcaz.  Sonra evet dicez bitti gitti.
Y:😕😕😅😅😛😛 tamam evlenelim o zaman.
A:sen benim en değerlimsin. Aşkımsın bi tanemsin canımsın. Ponçik sevgilimsin.
Y:sende benim ..  şu saydıklarındansın.
A:yaprak yaaa.

Dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Daha da yaklaştı yaklaştı ve tam dudağımdan öpüyordu ki pat pat pat pat diye bi ses geldi.
Baktım ney diye. Meğer benim şaşkınım mısır patlatma makinesinin kapağını kapatmayı unutmuş.  Ayyy yerim ben seni.

A: bende seni yerim. Aşkıııııııım.
Y:nee ben dışımdan mı konuştum.
A: hı hı
Y: ali nasıl patlıyolar. Kapatsana kapağını şu zımbırtının.
A:kapatıyorum. Aaarrrrggghhhh elim yandı!
Y:of ali of ya

Dedim ve alinin elini soğuk suyun altına tutttum. Ben demiyorum boşuna şakın diye.

  Sonunda mısır patlatma operasyonunu başarıyla tamamladık ve yemeye başlaadık. Sinan sıkıldı ve tv yi açtı. Haberler vardı.
(Muhabir=mu)

Mu:sayın seyirciler bültenimize gelen en sızak haberi de size aktarıyorum. İstanbulda sokağa çıkma yasağı belirlendi. Çünkü İstanbula bombalı saldırı yapılacağı bilgisine ulaşıldı. Tekrar ediyorum İstanbulda sokağa çıkma yasağı belirlendi. Tüm vatandaşlarımızın yasağa uymalarını rica ediyoruz.

Y: ali, kuşlarım, canım yengelerim. BEN ÇOK KORKUYORUUUUUUUUM!!!!!!!!!

A: aşkım sakin ol şimdi biz napıcaz yasağa uyucaz ve dışarı çıkmayacağız. Zaten askerlerimiz bu cennet ülkeyi korumak için ellerinden geleni yapar hatta canlarını bile verirler.
Y:haklısın gamlı baykuşum. Valla şu saldırıdan bi sağ salim kurtulalım şükür namazı kılcam.

İ:yürü be enişte kim tutar seni. Bu özlü sözlü konuşmanın arkasından bi orta boy karışık pizza ilaç.gibi gelir. Ha yaprak sen namaz kılmayı biliyo musun.

Y: bilmiyorum ama öğrenebilirim bence dimi.ali.
A: evet aşkım ben öğrenirim sana da öğretirim.
Y:😊😊😊😊😊😍😍😍😘 canımsın yaa.

    Aralarında böyle bir muhabbet  geçer ve herkes odalarına çıkar. Yatakları a dağılırlar ve yarına güzel bir şekilde uyanabilmek umuduyla uyurlar.....

Ybybybybyb geldi. Bölümü nasıl buldunuz. Yorumlara yAzın noğluğr.

Ha bi de şu ⭐ a dokunuverin bi zahmet yağniğ. Hadi by by

 PONÇİK SEVGİLİM ALYAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin