Yazışmalar 01

2.9K 253 230
                                    


Sosyal medya hesaplarımdan beni takip etmek isterseniz,
İnstagram: birtutamcilek veya askiariyorumcom


Twitter : cilek978

Ve Çilek kızın bloğu
http://birtutamcilek.blogspot.com.tr/

Tolga'dan

Yine bir nöbet akşamı asistanımla sohbet ederek geçiriyordum. Birazdan onu muayene odasına uyumaya yollar ben de odamda koltuk tepesinde sızarım.

"Edacığım millet gecelere akarken biz burada nöbetteyiz."

"İşimiz bu doktor el mecbur katlanacağız."

"Kızım hadi ben doktorum mesleki açıdan nöbetteyim sen niye her nöbette benimlesin. Çık gez hayatını yaşa."

"Her nöbette aynı sözleri söylemekten ve aynı cevapları duymaktan sıkılmadınız mı doktor."

"Tamam sustum. Hadi kahve yap da şu harika kokan keki yiyelim, belli bu gece kimsenin doğurası yok."

"Aman doktor bu nöbet sakin geçsin bari. Geçen nöbet neydi 5 doğum."

"Evet ya."

1 saat sonra Eda'yı uymaya muayene odasına yolladım, tabii kapıyı kilitlemesini sıkı sıkı tembih ederek. Uykumda yok bu nöbet böyle geçmeyeceğine göre şu siteye bakayım belki yarın gece için kendime birini bulurum.

"Oha bu ne lan 183 Mesaj- 270 göz kırpan – 423 profil gezen. Allahtan fotoğrafım yok olsa üçe katlardı kesin.

Rumuz Karşıpencere

İstanbul'da bir yalnız.

"Eğer fotoğraftaki gerçekse bu kadın kaçmaz."

Aradığı kişideki özellikler.

Bedenimi ve ruhumu doyur bende karşılığını vereyim.

"Yok artık. Yanlış görüyorum sanırım. Kadın bu güzellikle jigolomu arıyor. Neyse bakayım mesajda ne yazmış. Eskort mu acaba?"

-Merhaba

-Merhaba

-Esin!

-Bekar, Avukat. Senden maddi veya manevi beklentim yok. Sadece yatak partneri arıyorum. Sosyal statümüz uygun. Numaram 0 599 850 .. ..

"Tövbe tövbe! Yok artık. Onun da bir haysiyeti var güzelim her yere girmez."

-Maalesef sizin aradığınız ben değilim kardeşim var mimar. Tam sizin kaleminiz, en son o da yatak partneri arıyordu. Hatta bu sitede profilide var UKALA VE YAKIŞIKLI bence siz ona yazın.

-O senin kardeşin mi? Aman yaşlı o çabuk yoruldu. 2 günün sonunda beni engellemiş hem buradan hem de telefonundan.

Kadının yazdıklarını okuyunca gülme krizine girdim. Hemen yazışmamızın fotosunu alıp Burak'a yolladım. Ardından da mesaj 'Sakın yatakta çok iyiyim deme hatunu adabıyla becerememişsin. Senden şikâyetçi.'

-Kardeşimin görüştükleri ile görüşmem. Prensip meselesi. Sana kolay gelsin ama korunmayı ve sağlık taramasını ihmal etme. İyi geceler.

-Branşın ne?

-Kadın doğum.

-Madem yatak partnerim olmuyorsun Doktorum ol.

-Maalesef her günüm çok yoğun sizi başka arkadaşlarıma yönlendirebilirim.

-Kesin hastasıyla yatmayan prensip sahibi doktorlardansındır. Bu yüzden istiyorum, daha önceki jinekologlarımın 4/3'ile bir şeyler yaşadım.

www.askiariyorum.comHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin