Bu arada Sosyal medya hesaplarımdan beni takip etmek isterseniz,
İnstagram: birtutamcilek veya askiariyorumcom
Twitter : cilek978
Ve Çilek kızın bloğu
http://birtutamcilek.blogspot.com.tr/
Buket'ten...
Kadın Gücü Whatsapp
Buket: Günaydın kadın gücü
Alev: Günaydın Atom karınca
Ela: Günaydın ama ben uyumak istiyorum.
Alev: Uyan Minik
Ela: Bana Mİ-NİK demeyin demedim mi?
Ela Gruptan Ayrıldı.
Buket: Aaaaaa haspam ayrıldı!
Alev: Yolduracak kendini az kaldı...
Alev Ela kişisini gruba ekledi.
Alev: Ela bir daha gruptan çık seni parçalarım.
Ela: Sizde bana minik demeyin o zaman.
Buket: Ama o kadar minik değilmişşşş!
Ela: Durun gidip bakayım size foto atarım ne kadar olduğuna dair.
Alev: Hangi halini atacaksın Ela? Uyurken mi, uyanıkken mi?
Ela: Yaaaaaaaa
Buket: Kızım bizimle laf yarışına girme. Hadi bana gelin kahvaltıya. Ama börekler senden Alev, bir de yarın malum mesai var kızlar akşam erken uyuruz, o yüzden bence ben öğleden sonra yazışayım.
Alev: Niye börekler bendenmiş azıcık marifetli olun sizde doldurun buzlukları.
Ela: Alev neredeyse yatana kadar beraberiz ne zaman yapıyorsun bunları?
Alev: Yapıyorum bir ara...
Buket: Alev bize de öğret ya...
Alev: 0 855 987 4545 Zahide ablayı arıyorsunuz ne isterseniz yaptırıyor, parayı EFT yapıyorsunuz ve o da getirip dolabınıza yerleştiriyor. Aynı zamanda haftada bir de benim eve geliyor kızlar.
Ela: Ya bana da gelir mi Elvan bir yerde düzenli işe başlıyor.
Buket: Bana da gelsin.
Alev: Yarın arar sorarım kızlar.
Ela: Tamam. Hadi çayı demle tembel, bende menemen yapayım.
Buket: 30 dakika sonra bende görüşürüz.
Diyerek kızlarla sohbeti kesip taze ekmek ve simit almak için fırına gittim. Dönüşte apartman girişinde Kuzen ve bayan sütun bacağı gördüm. Hatunun vücudu tam bir taş acaba bizim sitede ne işi var?
"Günaydın kuzen, hanımefendi."
"Günaydın kuzen."
"Günaydın."
Aaaaa nemrut, insan elini uzatır ben bilmem ne der kuzenimle sevgilisin be.
"İsterseniz kahvaltıya bana gelin kızlarda gelecek." Kahvaltıda belki o yüzünün yarısını kaplayan gözlüğünü çıkarır da yüzünde bir kusur bulurum düşüncesiyle bu teklifte bulundum.
Ama Cenk "Sağ ol kuzen, biz Esin'le dışarıda kahvaltı edeceğiz." Diyerek ret etti.
"Afiyet olsun kuzen, görüşürüz." Deyip asansöre yöneldim.
***
Ben kahvaltılıkları masaya dizerken kapı çaldı. Ela elinde tavayla, Alev'de tepsiyle kapı önündeydi. Hemen ikisini içeriye buyur ettim. Keyifle kahvaltımızı ederken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
www.askiariyorum.com
HumorAlev: 32 yaşında Üniversite mezunu, İyi derecede Almanca ve İngilizce biliyor. 5 yıldır Tan Holdingde yönetim kurulu asistanıdır. 7 Yıl önce deliler gibi âşık olduğu Murat tarafından evlenme teklifinin ardından bir hafta sonra maille terk edilm...