Göz kapaklarıma değen güneşle uyanmıştım.Bugün doğup büyüdüğüm yerden, her şeyi bırakıp Çanakkale'ye gidiyorduk. Ama annemgil o kadar rahat davranıyordu ki resmen taşınmayacak bu yaşadığımız şehri bırakıp gitmeyecekmişiz gibi, o kadar sakin ve duygusuzlardı. Ne hissettiklerini çözemiyordum. Evden çıkmamıza dakikalar kalmıştı, en son odanın penceresinden bakmayı ihmal etmemiştim. O salıncaklar benim küçüklüğümdü. Tepesine tırmandığım günler geldi aklıma anneme karşı yaptığım şebeklikler. Annemin çağırmasıyla gözlerime dolan yaşları sildim ve aşağı indim. Ben ve kardeşim önceden gidecek annem ve babam ise sonradan, eşyaları toplayıp geleceklerdi. Neden hep beraber gitmiyoruz onu anlamış değildim. Evden çıkıp havaalanına doğru yol aldık. Havaalanındaki işlemleri bitirip uçağı beklerken arkamdan ismimi haykıran bir topluluk gördüm. Bir pankart açmadıkları kalmıştı resmen. Canım arkadaşlarıma doğru koşmaya başladım. En yakın arkadaşımın yanına gidince kucağına atladım. Saçlarını koklayıp yanaklarını öptüm. Onu o kadar özleyecektim ki haberi yoktu. Belki de farkındadır bilemem. Ondan ayrılmam zaman almıştı, diğer arkadaşlarıma vaktim kalmamıştı. Uçak kalkmak üzereydi koşarak uçağa bindim. Annemle ve babamla vedalaşma gereği duymadım. Ki zatende vedalaşmak için yanıma gelmemişlerdi. Hostesin yardımıyla yerime oturdum pencere kenarı olması iyiydi giderken fotoğraf çekerim. Gözlerimi kapatıp başımı koltuğa yaslandım. Kemerimi takmam için gelen hostese baktığımda saçlarının kesimini çok beğendiğimi farkettim. Kızın kafasına taktığı şapkasını hafifçe eğip selam verdi ve gitti. Kemerimi bağlayıp kulaklığımla savaş fermanımı imzaladım. En sonunda kazanan ben oldum. En sevdiğim şarkı olan Aleck Benjamin let me down slowly (yüzüstü bırak beni yavaşça) ne kadar mutlu bir şarkı görünse de duygusal bir şarkıydı bu aralarda meşhur ve iyi dinleniyordu bende çok sevmiştim bu şarkıyı. Şarkıyı açıp dinlemeye başladım. Uçağın kalkışını izlerken aşağıda bir ayrıntıya dikkat ettim. Olamaz! Almina...
1. Bölüm sonu.
Evet ilk bölümümle sizlerleyim nasıl buldunuz ?
Yazım hatalarım olmuş olabilir lütfen kusuruma bakmayın zamanla düzeltmeye çalışacağım
Yorumlamayı , önerilerinizi bekliyorum ve oylamayı da unutmayın sizleri seviyorum ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need Your Love
Teen FictionBenim sadece aşk'a değil bir aileye, bir dosta, bir arkadaşa, bir sevgiliye ihtiyacım vardı. Ve anladım ki ben her türlü eksiktim...