⬆️ Şarkıyı dinleyerek okursanız çok daha güzel olur -🍀°•Taehyung
Telefonumu cebime atıp hızlıca dışarı çıktım. Soğuk hava yüzüme çarpınca irkildim neyse ki Hoseok'un evi bir sokak aşağıdaydı. Ona o kadar sinirliydim ki aslında ne demem gerektiğini ve ona neden gittiğimi bilmiyordum.
Nefes nefese kalmıştım, kapısına vurmak için elimi kaldırdığımda kapı bir anda açıldı. Hoseok şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Demek yine gezmeye gidiyorsun! Biz bu haldeyken gezmek eğlenceli mi? "deyip omuzlarından geriye doğru itekledim.Sendelenen bedeni ile arkaya doğru gitti. "Sen beni hiç mi önemsemiyorsun hiç mi düşünmedin lanet olsun sana! Ben acı çekiyordum." diye bağırarak onu omuzlarından itmeye devam ettim.
"Hey sakin ol." diyerek bileklerimden sertçe tuttu . "Taehyung, burada açı çeken tek sen değilsin. Bencillik yapma lütfen dayanamıyorum" dedi.
Bileklerimi o kadar sıkıyordu ki gözlerim oraya kaydığında hafifçe gevşetti. Ellerini kollarımdan yukarı doğru kaydırdı ve beni kendine çekip sarıldı. Bu sarılış şimdiye kadar ki en yoğun sarılışıydı. Tüm sözcükler kafamdan silinmişti sanki. Böyle hissetmek çok garipti.
Geri çekilirken "Ağlama. "dedi ve elini yüzüme koyup göz yaşlarımı sildi. Ağladığımı bile fark etmemiştim. "Özür dilerim" diye fısıldadı yüzüme doğru. Gözlerinin içine baktığımda onun da ağladığını gördüm ve bu sefer ben ona sıkıca sarıldım.
"Benden bir daha bu kadar uzak kalırsan ve önemsemeyip gezip durursan o kafanı koparım güneşim." diyerek söylendim.
"Tamam kaplanım sen ne dersen o ama artık sözümü dinlemeyip beni çıldırtma lütfen ve bir daha bu soğuk havada aptal gibi mont giymeden ince bir tişörtle dışarı çıkma titriyorsun. "dedi ve üzerindeki montu çıkarıp bana sardı. Kafamı sallayıp gülümsedim. Evet titriyordum ama soğuktan olmadığına emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A CUP OF LOVE | BTS Texting
Fanfiction➳Jimin ve Taehyung kafede tanıştıkları çocuğun başlarına bunları açacağını bilselerdi yine de tanışırlardı. ➳Tüm shipler bir anda fırlaya bilir. °Twitter- Texting #vminkook #vhope #jikook #namjin #yoonmin Vminkook 6.sıra 19.05.2020 Twitter 1.sıra �...