Yoongi ve Jin mekandan içeri girdiklerinde gözleri ile diğerlerini arıyorlardı. Jin Yoongi'nin koluna vurarak "Şu taraftalar." diye gösterdi.
Yoongi,Jimin ve yanındaki bedeni görünce tüm kanının çekildiğini hissetti. Hayır bu onların biribirilerine yakın olmalarından kaynaklı değildi.Jin "Hadi bakalım yanlarına gidelim de şimdi asıl eğlence başlasın." Yoongi ilerleyen Jin'nin kolunu tuttu "Dur gidemeyiz." diye geri çekti. Jin "Ah neden hadi." diye söylendi. Bu sırada Taehyung onları görmüş ve "Jin hyung" diye seslenmişti. Tae'nin sesini duyan Jin Yoongi'yi peşinden sürükleyerek masaya ilerledi.
Yoongi gözlerini Jungkook'a dikmişti. Jungkook ağzını açmak üzereyken Jimin " Bunun burada ne işi var ya."diyerek onun susmasına neden olmuştu. Jin "Jimin ah o benim en yakın arkadaşım hepimiz arkadaşımızı getireceğimizi sanıyordum." diyerek sırıttı ve Namjoon ile Jackson'a baktı. Namjoon "Hani gelmeyecektin?" dedi.
Jin ise "Fikrimi değiştirdim." deyip Yoongi'yi çekerek masaya oturdu. Jimin "Ah cidden mi ben burada daha fazla durmak istemiyorum." diyerek masasan kalktı. Tae, Jimin' in peşinden gitmek için ayağa doğru kalktığında Hoseok onu kendine çekip "Gitme şu an sinirlidir." dedi.Jungkook sırıtarak Yoongi'nin gözlerinin içine baktı ve masadan kalkıp Jimin'in gittiği yöne doğru ilerledi.
Yoongi de onları takip edip mekandan çıktığında Junkook'u kolundan tutup kendine çevirdi. "Hiçbir şey söylemeyeceksin ve Jiminden uzak duracaksın." diye bağırdı.Junkook sakince kafası geri atıp "Şimdi anladım o gün neden bu kadar pişman olduğunu. Jimin değil mi? Benimle aldattığın sevgilin?" deyip sinsince güldü.
Yoongi sinirle Junkook'un yakasından tutup "Yüzünü dağıtmamı istemiyorsan susucaksın." dedi.
"Susmazsam ne olur Min Yoongi."
"İlk ve son kez uyarıyorum kendine oynayacak başka birisini bul! Jimin'i üzmene izin vermem!"
"Jimin ile oynamadığımızı nereden biliyorsun."Yoongi aklına gelen düşünceler ile kalbinin sıkıştığını hissetti ve ellerini Junkook'un yakasından indirip ona yumruğunu savurdu.
Bu giflere ölürüm Yoonkook'a daha çok ama yorum yapıp oy vermeyi unutmayın sevgiler 💜 -🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A CUP OF LOVE | BTS Texting
Fanfiction➳Jimin ve Taehyung kafede tanıştıkları çocuğun başlarına bunları açacağını bilselerdi yine de tanışırlardı. ➳Tüm shipler bir anda fırlaya bilir. °Twitter- Texting #vminkook #vhope #jikook #namjin #yoonmin Vminkook 6.sıra 19.05.2020 Twitter 1.sıra �...