Chapter 2

24 1 0
                                    

Na een paar uur was iedereen terug op het bureau en verzamelde alle informatie bij elkaar. 'oké, dus man 1m70 zwart gekleed rende naar buiten met een pistool en rende het bos in.' zei Jin en de andere knikten. 'ja, en het mes waar de dokter is neergestoken is ook gevonden maar er zijn geen vingerafdrukken gevonden. De moordenaar droeg volgens de getuige handschoenen.' zei V en drinkte wat van zijn koffie. De jongens overloopten alles nog eens goed na en gingen terug aan het werk om nieuwe informatie te krijgen. Toen Jungkook recht stond om even naar de wc te gaan werd hij gebeld. Hij ging net de kamer uit en hoorde zijn telefoon afgaan. 'serieus, moet dit nu.' zei Jungkook en zuchtte. 'hey, ik neem het wel op. zei Jimin lachend toen hij terugkwam van Starbucks om wat koffie te gaan halen.' mijn redder in nood' zei Jungkook en Jimin begon te lachen. 'het is iemand genaamd Hofmans' zei Jimin terwijl hij Jungkook's telefoon in zijn handen pakte. 'oh ja, het is de getuige. Hij heeft waarschijnlijk meer informatie. Zei Jungkook en rende naar de wc. Jimin nam op en deed Jungkook's telefoon aan zijn oor. Hallo, dit is detective Jimin mijn collega Jungkook is even niet beschikbaar hoe kan ik u helpen meneer?'' hallo Jimin, ik heb nog meer informatie over de moordenaar waar jullie mee bezig zijn. Het was allemaal zo snel gegaan maar nu komt alles wat terug.' zei de man.' oké, Jungkook zal deze middag bij u langskomen om een getuigenis af te leggen.' zei Jimin en wachtte op een antwoord.' als u wilt kunt u komen Jimin. Ik moet deze middag ook nog naar mijn tante ze is jarig vandaag. ' zei de man op een vriendelijke toon. 'dat is geen probleem. Dan zal ik binnen een paar minuten bij u komen. Bedankt voor het bellen meneer Hofmans en tot straks.' zei Jimin. 'tot straks Jimin. Zei de man en legde af.' Naar waar ga je?' zei V die binnenkwam. De getuige heeft gebeld en heeft meer informatie ik ga even langs om een getuigenis af te leggen.' Zei Jimin en glimlachte naar V. :Oké ik ga mee' zei V en pakte zijn tas. 'maar je hebt toch nu vrij?' zei Jimin vragend en V knikte. 'ja das waar, maar ik laat mijn partner Nie in de steek.' zei V lachend en Jimin begon ook te lachen. 'oké, maar ik rij partner.' zei Jimin en rende naar de auto. ' Niet als ik jou inhaal.' zei V en rende achter Jimin. 'jongens naar waar gaan jullie?' vroeg Jungkook die terug binnenkwam. 'we gaan naar de getuige hij heeft nieuwe informatie. We zijn zo weer terug!' zei Jimin die samen met V lopende naar de parkeerplaats ging. Jungkook lachte en ging terug aan zijn bureau zitten. De andere waren de bewijzen aan het bekijken en zochten naar mogelijke hints wie de moordenaar zijn volgend slachtoffer zal zijn. 'Hey Jungkook kan je ons helpen.' zei Namjoon en Jungkook keek van zijn scherm naar Namjoon. 'ja hoor, met wat kan ik helpen?' zei Jungkook die even later bij de andere stonden. 'we hebben dus de slachtoffers vergeleken en hebben iets opgemerkt. Het klinkt misschien stom maar alle slachtoffers hebben blond haar. Zou onze moordenaar slachtoffers met blond haar vermoorden?' zei Jin die de foto's van de slachtoffers toont aan Jungkook.' Eumh, het is wel heel toevallig. Ik heb geen idee. Het zou kunnen.' zei Jungkook en ze gingen verder met onderzoeken.
Ondertussen waren V en Jimin aangekomen aan het huis van meneer Hofmans. De twee belden aan en na een even later werd er open gedaan door meneer Hofmans.' hallo meneer Hofmans, ik ben Jimin en dit is mijn partner V' zei Jimin en strekte een hand om te schudden. 'hallo Jimin. Aangenaam kennis te maken. kom binnen.' zei Hofmans en schudde Jimin's hand. Ze gingen in de zetel zitten en V begon de stilte te breken. ' u heeft gebeld omdat u meer informatie heeft klopt dat?' zei V en pakte een notitieboekje uit zijn zak. 'ja dat klopt.' zei de man en dronk wat van zijn koffie. 'kunt u alles stap voor stap vertellen alsjeblieft. Dat zou vriendelijk zijn.' zei Jimin en lachte vriendelijk naar de man. De man keek Jimin lachend aan en knikte. 'geen probleem Jimin. Dus ik heb al tegen jullie collega vertelt dat ik naar de nachtwinkel ging om bier te kopen en zag een man naar buiten gaan met een pistool. Ik herkende hem van op tv en wist dat hij die moordenaar was. Ik werd wat bang en schuilde achter een muur...' de man werd even onderbroken die V die hem even stopte.' sorry om u te storen. Maar u heeft net gezegd dat u bier koopt maar u zei in uw getuigenis dat u sigaretten kocht? ' zei V en keek vragend naar Jimin die vragend terug keek. Ze keken naar de man die geschrokken naar hun keek. 'oh ja? Ja natuurlijk. Ik bedoelde sigaretten ja sigaretten.' zei de man en lachte nervous. Jimin zag dat hij nervous was en keek hem verdacht aan. V zag Jimin en keek terug naar de man. 'oké gaat u maar door.' zei V en de man knikte. 'ik schuilde en ik zag hem naar het bos rennen en ik weet iets meer. Hij rende naar een vuilnisbak aan een van de bomen en ik zag hem er iets gooien.' zei de man en keek de jongens aan. 'oké, u heeft ons verder geholpen. Dankuwel voor uw medewerking.' zei Jimin en stond samen met V recht. 'geen probleem jongens. Hopelijk vinden jullie hem.' zei de man en ging richting de deur en deed de deur voor hen open. 'als u ooit nog iets te binnen schiet kunt u mijn collega's nummer bellen.' zei Jimin en lachte vriendelijk. 'sorry ik ben die nummer kwijtgeraakt. Zou ik uw nummer mogen hebben.' vroeg de man en keek Jimin aan. V keek de man raar aan en Jimin keek V aan. 'euh, ja hoor. Hier is mijn nummer' zei Jimin en gaf zijn kaartje af. 'dankjewel' zei de man en lachte. V en Jimin ging naar hun auto en keken elkaar aan. 'oké, dat was super raar.' zei V en Jimin knikte. 'ja eh. Heb je gezien hoe hij zich gedraagde toen hij begon over die sigaretten. Hij was nervous. Waarom zou je nervous. En waarom zou je iets vergeten zijn dat je dezelfde dag hebt gekocht?' zei Jimin en V hefde zijn schouders op. 'geen idee. Hey Jimin, als hij belt neem niet op. Ik heb een raar gevoel bij hem. Hij wou je nummer, keek de heletijd naar je en noemde je de heletijd Jimin in plaats van meneer ofzo. Is dat niet raar?' zei V wat bezorgd. 'oké V nu maak je me bang.' zei jimin en starte de auto. 'hey, maak je geen zorgen je partner staat altijd bij je zij.' zei V en lachte. 'haha, hey, ik ook partner.' zei Jimin en ze reden de straat uit. 'hey, zullen we die vuilnisbak onderzoeken. Ze hebben het nog niet geleegd dus het kan er nog in zitten.'Zei V en Jimin knikte.' ja, goed idee.' antwoorde Jimin en reed naar het bos.

Hi everyone,
Sorry dat het een tijdje is dat ik nog een chapter hebt gemaakt maar nu de vakantie er bjna is kan ik verder aan dit boek werken. Dankjewel voor het lezen
PS. Ik zal dit boek ook in een Engelse versie zetten.

Groetjes emsal
Love yourself
xxx

PS. Dit is hoe meneer Hofmans eruit ziet in dit boek:

 Dit is hoe meneer Hofmans eruit ziet in dit boek:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

36 jaar
Getuige van de moordenaar

The murdererWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu