Chapter 3

12 1 0
                                    

V en jimin verwittigenden de jongens en gingen naar het bos waar de vuilnisbak stond. 'oké we zijn er.' zei Jimin en stapte samen met V de auto uit. 'hier is de vuilbak, laten we eerst handschoenen aandoen zodat er geen vingerafdrukken van ons bijzitten.' zei V en jimin knikte. AZ deden handschoenen aan en V deed de vuilnisbak open. 'oké, afval....afval... En nog eens afval. Er zit hier niks in.' zei V die door de vuilnisbak heen zoekt. 'wacht, kijk. Handschoenen. Misschien heeft onze moordenaar zijn  handschoenen in de vuilnisbak gelegd zodat er geen bewijs is. Kom we nemen dit mee en kijken of er DNA op zit.' zie Jimin en pakte de handschoenen uit de vuilnisbak. V en jimin gingen terug naar de auto en reden naar het bureau.' jongens, we hebben bewijs gevonden. Dit lag in de vuilnisbak.' zei V en toonde de handschoenen aan de rest. Oké, ik laat dit afgeven aan het labo. Zij zullen het DNA van de handschoenen onderzoeken en de uitslagen doorgeven als ze het hebben onderzocht.' zei de baas en ging naar het laboratorium. Wij hebben ook iets uitgevonden. Kijk' zei Jungkook en liet v en jimin naar de slachtoffers kijken. 'alle slachtoffers hebben blond haar, das toch heel toevallig.' zei Jungkook er nog bij en V en jimin knikte. 'pas maar op jimin of hij gaat achter jouw' zei v en lachde plaagend naar hem. 'grappig Tae' zei jimin en gaf hem een duw op zijn arm. 'maak je maar geen zorgen, je partner zal er voor je zijn' zei v lachend maar keek ook wel wat serieus alsof hij het meende. Jimin zag het en gaf hem een kleine knuffel en zei heel stil tegen hem 'dat weet ik' en lachte naar V. De jongens praten en lachen samen nog wat en wachten terwijl op het DNA uitslag van het labo.

30 minuten later

'Jongens ik heb de uitslagen van het DNA-onderzoek  van de handschoenen gekregen en het DNA is van iemand genaamd Tom Vermeulen.' zei de baas die binnenkwam en toonde een foto van de man.

' zei de baas die binnenkwam en toonde een foto van de man

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(voor  de mensen die hem niet kennen. Dit is Calvis Harris 😉)

Tijd om hem eens een bezoekje te brengen.' zei Jin en en hij en de andere jongens maakten zich klaar om te vertrekken. Ze deden een kogelvrije vest aan en steken hun pistool in hun pistoolhouder. Ze namen ook nog een walkie-talkie en handboeien.' iedereen klaar om te vertrekken? ' vroeg Namjoon en de anderen knikten. Ze gingen in hun vermomauto's zodat de moordernaar niks vermoed. Na een paar minuten rijden kwamen ze aan bij het adres en reden een beetje verder om wat verder van het huis te parkeren zodat hij niks opmerkte. De jongens stapten uit en overlegden het plan nog eens. 'oké, we trappen de deur binnen en kijken in elke kamer. Ik en Jin gaan op de eerste verdieping. Jhope en Suga jullie gaan op de tweede verdieping. V en jimin gaan achterom zodat hij niet kan ontsnappen langs vanachter. En Jungkook, jij blijft buiten als hij naar buiten vlucht via de voordeur. Iedereen weet wat hij moet doen? ' zei Namjoon en de jongens knikten.' oké, wees voorzichtig iedereen. Hij is zeer slim en kan ons te slim af zijn. ' zei Namjoon er nog bij en ze legden hun handen op elkaar en zeiden allemaal samen. Go Go Teamwork! Ze stormen naar binnen en Namjoon ging als eerste. 'Politie' zei Namjoon en hij en ging keken de kamer rond. Ze zagen de man genaamd Tom Vermeulen en richtte hun pistolen op hem. 'handen in de lucht Tom.' zei Jin en de man ging geschrokken om de grond zitten met zijn handen in de lucht. 'wat? Alsjeblieft ik heb niks gedaan. Niet schieten alsjeblieft.' zei de man en begon te Wenen. Namjoon en Jin keken verbaasd  naar Tom's reactie' stop met jouw spelletjes. Het is over Tom geeft toe dat je die mensen hebt vermoord' zei Namjoon en keek hem aan. 'ik heb geen mensen vermoordt. Wat bedoelen jullie. Ik ben niet de persoon die jullie zoeken alsjeblieft schiet niet. Ik ben gewoon een leerkracht.' zei de man en de anderen jongens kwamen bij hun staan. 'wat is er aan de hand?' zei Jhope en keek naar Namjoon. 'ik denk dat we de verkeerde hebben.' zei Namjoon en liet zijn pistool vallen. 'sorry voor het onverwacht bezoekje maar we dachten dat je de moordernaar was die al verschillende mensen hebben vermoord de laatste tijd.' zei Jimin en gaf hem een glaasje water toen ze allemaal in de zetel zaten. 'Dankje, bedoel je die bekende moordernaar waar iedereen het over heeft. Dat ben ik niet' zei de man en dronk wat water. ' Jungkook en Suga waren het huis aan het rondzoeken maar vonden geen bewijs. Er was geen smiley masker en smiley stickers.' maar waarom vonden we jouw DNA op een paar handschoenen die de moordernaar in de vuilnisbak gooide op de nacht van een moord?' zei Namjoon en de man keek hem geschrokken aan. 'waren het zwarte handschoenen met een scheur erin?' zei de man en Namjoon knikte. 'die handschoenen waren gestolen. Ik dacht eerst dat ik ze kwijt was want wie zou er nu handschoenen stelen. En ik wou niet naar de politie gaan omdat het dom was om aangifte te doen over gestolen handschoenen dus ik liet het gewoon zo.' zei de man en dronk wat water.' dus de echte moordernaar deed gewoon die handschoenen daarin om ons op het verkeerde pad te brengen.' zei Suga en ging zuchtend op een stoel zitten. Namjoon werd gebeld en nam op.' detective Namjoon....ja.... Echt.... Oké we komen eraan.. Ja danku.... Daag' zei Namjoon en legde af. 'Jongens, hij geeft weer een nieuwe moord gepleegd.' zei Namjoon en ze gingen rennend de deur uit.

Ziezo dit deeltje zit er ook weer op. Bedankt voor het lezen!

Groetjes emsal
Love yourself 💜
xxx

The murdererWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu