Chapter 5

18 2 4
                                    

Iedereen was terug op het bureau behalve V en Jimin. 'Jongens waar blijven ze?' vroeg Suga en ging zitten. 'ze nemen ook niet op, misschien is er iets gebeurd. We moeten eens langs gaan bij meneer Hofmans.' zei Namjoon en ze knikten. De jongens gingen in hun auto's en reden naar het adres van meneer Hofmans.
Na een tijdje waren ze aangekomen bij het adres en zagen Jimin' s auto geparkeerd staan. 'ze hebben hun wapens laten liggen.' zei Namjoon zuchtend en ze gingen naar de voordeur. Ze belden aan aan maar niemand deed open. 'er is iets mis!' zei Suga en trapte de deur in. 'V! Jimin!' riep Jin maar niemand antwoorde. 'waar is meneer Hofmans?' zei jihope en zocht rond. 'omg. Taehyung!' Jongens hier! ' riep Jungkook en rende met de anderen naar V die bewusteloos op de grond lag.' V word wakker! ' zei Jhope en Namjoon probeerde hem wakker te schudden. Na een tijdje werd hij stilaan wakker en schoot recht.' Jongens, waar is Jimin. Is Jimin oké? ' vroeg V panikerend en keek rond zich geen. 'nee we hebben Jimin niet gezien. Wat is er hier gebeurd? Waar is Jimin en meneer Hofmans?' zei Jin en V keek schuldig naar de grond. 'Jongens, meneer Hofmans is de moordenaar. Ik hielp hem de koffie tassen naar de keuken dragen en toen zag ik opeens die masker dat de moordenaar altijd aandoet. Ik keek hem aan en wou Jimin waarschuwen maar voor ik het weet sloeg hij een tas op mijn hoofd en werd alles zwart. Oh nee, hij heeft Jimin. Jongens! Hij heeft Jimin!! Als ik heb te pakken krijg!!!' riep V en stond boos recht maar viel wat achterover.' oké, V blijf rustig. Ze hoofd bloed en moet verzorgd worden. We gaan Jimin vinden koste wat kost. Ik beloof het je.' zei Namjoon en hielp V naar de auto's. Jhope en V reden naar het ziekenhuis terwijl de anderen een uitzichten waar Jimin kon zijn.
Ondertussen in een verlaten hutje in het bos.
Jimin werd wakker en keek rond.' je bent eindelijk wakker. Ik dacht dat ik je te hard heb geslagen.' zei meneer Hofmans die naar Jimin liep. Jimin probeerde recht te staan maar hij zat vastgebonden met kettingen aan de muur. 'gewoon voor de zekerheid.' zei meneer Hofmans en lachte. 'wat wil je van me!? Wat heb je met Tae gedaan.' zei Jimin en probeerde geen angst te laten zien terwijl hij wel wat bang was. 'oh maak je maar geen zorgen jouw collega is in orde. Jouw teamgenoten zullen hem wel al gevonden hebben. Is het hier niet gezellig.' zei hij en keek rond. Jimin probeerde een manier te vinden om los te komen maar het lukte niet hij ging zuchtend stil zitten met zijn hoofd naar beneden.' wat is er Jiminie ben je niet blij om bij mij te zijn. ' zei de man en lachte. Jimin antwoorde niet en de man hefde zijn kin op. 'tong verloren?' zei hij maar Jimin spuugde in zijn gezicht. De man werd boos en pakte Jimin bij zijn haar. 'als ik jou was zou ik dat nooit meer doen. Begrepen!' zei de man maar Jimin antwoorde niet. 'ik zei Begrepen!!' riep hij en pakte Jimin's haren harder vast. 'Ja' zei Jimin stil met een bange stem en begon tranen in zijn ogen te krijgen. 'goed zo' zei hij en liet zijn haar los. Hij streelde Jimins's wang en ging dan de kamer uit. Voor hij de deur uitstapte keek hij Jimin aan en lachte. 'En doe geen moeite om hulp te roepen er komt niemand hier in dit bos.' zei hij en ging lachend naar buiten.

Sorry dit is een kleiner deeltje maar de volgende word langer. 😁
Groetjes emsal
Love yourself 💜
xxx

The murdererWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu