2

131 16 33
                                    

Nem bírtam várni, muszáj voltam most rögtön kitenni... 😁😇

Ben reggel ismét hasogató fejfájásra kelt. Ugyan már ébren volt, de nem nyitotta ki a szemét. Mi is történt tegnap éjjel?

Jaj igen, elment a Queen koncertjére. Találkozott Freddie-vel. Soha nem is gondolta volna, hogy egyszer találkozni fog vele. Persze azt se gondolta volna, hogy valaha is visszautazik az időben. Nem is hitte, hogy ez lehetséges.

De hát mégis megtörtént. Itt volt Londonban, 1971-ben.

A másik oldalára fordult. Valaki megmozdult mellette az ágyban, majd egy tompa puffanást hallott.

- Áucs!

Úgy tűnik, Ben felszedett valakit éjszakára. Ismét megdorgálta magát. Megint egy dolog, amiről leszokhatna. Felült, és a hang irányába fordult, kinyújtva a kezét, készen állva arra, hogy felhúzza az illetőt a földről.

- Megütötted ma... gad...? - meglepetésében egy pillanatra elhallgatott a mondat közepén.

Egymásra bámultak. Ben a zöld szemeivel, ő pedig azokkal a nagy, tengerkék szemeivel.

Ez most komoly? Az egyéjszakás kalandja nem más volt... Mint Roger?!

- J-Jó reggelt... - szólalt meg a dobos megszeppenve.

- Szia Roger... - köszönt vissza ő.

- Emlékszel a nevemre - jegyezte meg Roger a szemöldökét összevonva. - Ez ritkaság az ilyen éjszakák után.

- Persze, hogy emlékszem.

Kínos feszültség vette őket körbe, egyikük se szólalt meg. Roger körbenézett, majd feltápászkodott a földről. Felszisszent, és a tenyerét a farcsontja fölött a hátára helyezte. Ahogy egy kicsit alábbhagyott a fájdalom, magára kapkodta a padlón szétszórt ruháit.

- Én... Ömm... Jobb, ha megyek - nevetett erőltetetten, majd kiviharzott a szobából.

Ben nem mozdult. Még mindig le volt sokkolódva a tény miatt, miszerint Rogerrel töltötte az éjszakát. Ez a Roger ugyanaz a Roger, akinek felesége és gyerekei vannak (jó, nem most, hanem az ő idejében, de na), akit a filmben ő játszott, aki tanácsokat adott neki, aki--

Aki a jövőben, 2019 januárjában 69 éves.

Jézus Krisztus, Szűz Mária, Úr Isten az égben. Jobb lenne, ha ebbe nem is gondolna bele.

Könnyebben megtalálta a fürdőszobát mint legutóbb. Ahogy a tükörbe nézett, most már komolyan elgondolkozott azon, hogyan lett hosszabb a haja.

Az egy dolog, hogy visszautazott az időben, de attól nőtt volna meg a haja? Teljesen úgy nézett ki, mint ahogy a filmben.

Mint a filmben... Roger Taylor...

Ő most lefeküdt Roger Taylorral, miközben úgy van öltözve, mint Roger Taylor, meg a haja is olyan, mint Roger Taylor-nak?? Ez egyre betegebb.

Miután felöltözött, elgondolkodott, mégis mit kéne tennie. Az óra délelőtt tizenegyet mutatott.

"Holnap négytől próbálunk ugyanitt a pincében. Ha van kedved, eljöhetsz." emlékezett vissza arra, amit Brian mondott neki tegnap.

Összehaverkodott a Queen-nel 1971-ben. Ez de menő már. Biztos volt benne, hogy elmegy a próbájukra.

Bár nem tudta, ezután hogy fog Roger-rel szembenézni. Tuti, hogy most utálja, és nem is akarja látni. Majd bocsánatot kér tőle, amint odaért.

💚 Car fucker - fucker | Ben x Rog | Hun [szünetel]Where stories live. Discover now