Mikor beléptem, rögtön elszállt a jókedvem.
A sírás kerülgetett engem.Bálint Panna mellett ült és épp ölelgette...
Mikor Léna odaért, ő is megdöbbent amint ezt látta de próbált azért megnyugtatni:
-Nina! Lehet hogy... csak baráti ölelés!
-Ja vagy lehet megcsalt!-mondtam dülösen de szomorúan.
-Ne gondolj mindjárt a legrosszabbra!
-Igazad van... Most odamegyek és megtudom az igazságot!-vágtam le a táskáma a földre.Oda is mentem Bálintékhoz.
-Hátez?? Ez meg mit jelentsen??
-Mi?-kérdezte Bálint.
-Ne tegyél nekem úgy minthogyha minden rendben lenne!-üvöltöttem
-Nyugi már!-állt fel és próbálta átkarolni a darakamat de elkaptam a kezét!
-Nem, nem nyugi! Arra jövök be hogy te épp egy másik lányt ölelgetsz!!! Mi ebbe a nyugi??-üvöltöttem, mikor észre vettem hogy.... ...Panna sír... sőt zokog!
-Jesszus Panna! Mi a baj??-löktem fel Bálintot és ültem oda Panna mellé.
-Semmi... csak estembejutott...-Zokogott
-Mi? Mi jutott eszedbe?-kérdeztem.
-A.. a.. a családom.-Kezdett sírni most még jobban.
-A családról volt szó Etikán!-mondta Bàlint.
-Fogd be Bálint! Neked nem osztottunk lapot!- mondtam dühösen
-Szóval mi van a családoddal?-kérdeztem kedvesen
-Nekem... nincs családom...-sírt tovább.
-Panna árva! Nevelőszülőkkel él.-mondta Bálint.
-Ezt nem tudtam! Ne haragudj!-öleltem át Pannát.Panna még sírt 1-2 percet, aztán Pannával és Lénával lementünk az udvarra sétálni.
Hittan után még volt egy tesink és egy rajzunk. Ma nem volt huzós nap.Lénával és Pannával megbeszéltük, hogy együtt megyünk haza.
Mikor a szekrényemnél pakoltam, Bálint a hátam mögé lopakodott de észre vettem. Valószínűleg ismét meg akart ilyeszteni de én előbb kapcsoltam:
-Bálint meg ne próbáld!-mondtam
-Jolvan Cica!-mondta
-Ne nevezz Cicának!
-Most meg mi a baj Cica?
-Az hogy egy másik lányt ölelgetsz! Lehet hogyha mondjuk 3 perc múlva érkezem, már csókolóztok is! És mondtam hogy ne hívj Cicának!!!
-Jaj dehogy is. Panna szomorú volt, én meg megvígasztaltam. Ennyi.
-Ja! Úgy hogy ölelgeted!
-Te is megölelted!
-Na jó de én lány vagyok ember!!!!
-Oké, tényleg van benne valami de higgy nekem!
-Na jó, tegyük fel hogy elhiszem. Akkor mit csinálsz??
-Ezt!-mondta majd felemelt, feltett a folyosón lévő könyvespolc tetejére és megcsókolt!
-Jó! Elhiszem. De csak akkor ha ezt megismétled!-mondtam humorosan majd ismét csókolózni kezdtünk.Egyszerűen nem tudok rá haragudni.
Megőrjít!-Hova mész egyébként?-Kérdezte Bálint.
-Pannával és Lénával haza.
-Én is mehetek?
-Tőlem.
-És ottlehetek nálad egy kicsit?-nézett rám boci szemekkel.
-Persze!-nevettem el magamHaza is mentünk. Pannát és Lénát is elkísértük haza Bálinttal, majd elbattyogtunk a mi házunkba.
-Kérsz kaját?-kérdeztem Bálintot.
-Nem köszi.-mondta
-Okés. És inni valamit?
-Hát egy pohár vizet elfogadnék!
-Tényleg? Ott a pohár, ott a csap. Hajrá!-mondtam nevetve.
-Hát kössz!-nevetett ő is.Elgedett magànak vizet, és megitta.
-Te is kérsz?-kérdezte.
-Aha légyszi?
-Tényleg? Ott a pohár, ott a csap! Hajrá!-idézett engem mire annyira elkezdtem nevetni hogy a végén már a földön fetrengtem.Ezek után felmentünk a szobámba.
Nagyon fájt a vállam. Nem tudom miért. Lehet a tesi óra?
-Bálint... nagyon fáj a vállam!-mondtam
-Megmaszírozzam?-kérdezte kedvesen
-Ha nem bánod? Akkor igen.
-Okés! Gyere ülj az ölembe!Beleültem az ölébe.
Elkezdte maszírozni a vállam.
Olyan jól maszíroz hogy akár masszőrnek is elmehetne.Mikor már egy jó 15 perce maszírozta a vállamat Bálint, megszólalt a csengőnk.
Anya volt az:
-Nina! Légyszíves nyisd ki az ajtót!
-Megyek anya!Lementem és kinyitottam az ajtót. Balint is velem jött.
-Ó szia Bálint!-köszönt anya Bálintnak.
-Szia!-mondta Bálint anyának miután anya megkérte hogy tegezze őt.
-Én már épp hazafelé készültem.. ugyhogy.. sziasztok.. szia Nina!-köszönt el mejd elundult haza.Este a szokásos dolgainat elvégeztem és még cheteltem egyet Bálinttal.
Ezek után lefeküdtem aludni...
YOU ARE READING
Megőrjítesz
AdventureSziasztok! A nevem Nina! 15 éves vagyok és most kerülök gimibe. Nehezen barátkozok de azért remélem lesznek jófej csajok akikkel barátkozhatok. De vajon mi lesz még a gimiben? Talán ős ellenségre találok?- vagy legjobb barátra lelek?-esetleg megtalá...