Reggel mikor felkeltem ismét vidáman pattantam ki az ágyból, és szaladtam a szekrénymhez ahonnan ezeket kotortam ki:
Mikor már indulásra készen voltam megfésűlködtem, felöltöztem, fogat mostam; egyszercsak megrezdült a telóm.
Meg is néztem gyorsan hogy ki mit írt:Léna: Szia Nina!
Ma van Bálint szülinapja (kiirta instára)és arra gondoltam mi lenne ha kitalálnánk valami vicceset neki?
Na mit szólsz?Nina: Oké de mit?
Léna: Nem tudom... mondjuk rendeljünk neki egy rózsaszín tortán 😂😂
Nina: 😂 Ez jó!!!
Sietek a sulibahogy Bálint előtt
Beérjek és megkérdezem a
Többieket is oks?Léna: Oks pá
El is indultam a suliba.
Útközben megnéztem milyen tortájat lehet rendelni a Mackóból és hogy mennyibe kerül.
Találtam is egy tök jó unicornisos rózsaszín tortát ami nem is olyan drága és 18 szeletes:
Be is értem a suliba és mint tegnap ma is köszönt nekem az a kedves portás néni.
Én vissza köszöntem illedelmesen szaladtam az osztályterembe:
-Osztály!-üvöltöttem be mire mindenki rám nézett.
Körülnéztem de nem láttam sehol Bálintot Így hát elkezdtem:- Ugyebár ma van Bálint szülinapja és azt találtuk ki Lénával hogy mi lenne ha megviccelni?
-Jó ötlet!-harsogott egyszerre az osztály!
-Azt találtuk ki mi lenne ha rendelnénk neki egy rózsaszín tortát?Én már találtam is egyet a Mackóból lehet rendelni nem is drága. Mindenkinek 300 Ft ot kéne befizetnie. Meg is hoznák 12:00 re azaz oföre.
-Ez jó ötlet!-mondták majd odaadtám az árat.
Meg is rendeltem és megbeszéltük Lilla nénivel is.Az első óra matek volt.
Becsengettek.
Egy kedvesnek tűnő tanárnő lépett be:
-Jó reggelt gyerekek!-mosolygott
-Jóreggelt tanárnő-Mondtuk
-Nem szeretnék most ilyen bemutatkozós parádét, majd szépen lassan megtanulom mindenkinek a nevét-mondta -De hogy azért ti tudjátok az én nevem Csilla néni.
ESTÁS LEYENDO
Megőrjítesz
AventuraSziasztok! A nevem Nina! 15 éves vagyok és most kerülök gimibe. Nehezen barátkozok de azért remélem lesznek jófej csajok akikkel barátkozhatok. De vajon mi lesz még a gimiben? Talán ős ellenségre találok?- vagy legjobb barátra lelek?-esetleg megtalá...