sexy rose and wild rose : 1

25.9K 178 1
                                    

Με ειχε κολλήσει πάνω
στο σώμα του και με φιλούσε στο λαιμό...
Οι αναστεναγμοί έκαναν την εμφάνισή τους ...
- Σου αρέσει μωρό μου ;
Τον άκουσα να λέει με ένα τόνο ευχαρίστησης με αυτή την αισθησιακή φωνή του ...
Του έγνεψα θετικά και ένα στραβό γελακι έκανε την εμφάνισή του στο πρόσωπο του ...
Ενώ εγώ είχα δαγκώσει το κάτω χείλος μου από λαχτάρα να τον νιώσω...
Με απότομη κίνηση με γύρισε και με κόλλησε πάνω στο υπέροχο σώμα του και με φίλησε με άγριο αλλά ρομαντικό τρόπο ενώ μου έβγαζε το κατάλευκο φόρεμα μου ...
Όταν έβγαλε το φόρεμα με κοίταζε σαν χαζός που φορούσα τα κατάλευκα δαντελωτά εσώρουχα μου ...
Ένα στραβό γελακι έκανε την εμφάνισή του στο πρόσωπο του ...
Έβγαλε την μπλούζα του και πλέον μπορούσα να θαυμάσω το γυμνασμένο σώμα του ... με πλησίασε με άγριο βλέμμα και με τράβηξε πάνω του ενώ με φιλούσε στο στόμα...
Εγώ ξεκουμποσα το τζιν του και εκείνος με σήκωσε στην αγκαλιά του ενώ εγώ είχα τυλιχτεί πάνω του ...
Με άφησε στο κρεβάτι με ήρεμο τρόπο και ήρθε από πάνω μου και άρχισε να αφήνει υγρά φιλία σε όλο μου το κορμί... εγώ αναστεναζα από ευχαρίστηση...
Το χέρι του πλησίασε την περιοχή μου και την χάιδευε ενώ έβγαζε το κατάλευκο Brazil εσώρουχο μου με άγριο τρόπο ...
Όταν έβγαλε και το σουτιέν μου πιπιλουσε της ρόγες μου ... οι αναστεναγμοί και οι χτύποι της καρδιάς μου αυξήθηκαν...
Τον ήθελα μέσα μου ...
Ήθελα να νιώσω τον ερεθισμό του μέσα μου ...
Τα υγρά φιλία που άφηνε στο γυμνό κορμί μου με αναστάτωσαν και με ερεθισαν...
Ενώ το χέρι του χάιδευε ακόμα την περιοχή μου με άγριο και απότομο τρόπο με γύρισε ανάποδα και έδωσε σφαλιάρα στον κωλο μου ...
Κατέβασε το τζιν του και μπήκε μέσα μου ... οι φωνές μου ακούστηκαν από πόνο ευχαρίστησης που τον ένιωθα μέσα μου . .
Έβγαινε και έμπαινε μέσα μου με τον δικό του τρόπο ενώ με κρατούσε από τα μαλλιά μου ...
Ήταν τόσο άγριος... σέξυ... ρομαντικός...

******************

Είχα ξαπλώσει πάνω στο στέρνο του και μου χάιδευε τα μαλλιά μου ενώ με φιλούσε ...
Το φως του φεγγαριού φώτιζε το δωμάτιο...
Το ρολόι έδειχνε 3:00 Τα μεσάνυχτα...
Σηκώθηκε έβαλε το τζιν του πήρε την μπλούζα του στο χέρι και με πλησίασε και μου χάρισε ένα από αυτά τα υπέροχα φιλιά του ...
- Το τέλος πλησιάζει...
Καληνύχτα μικρή μου ...
Μου είπε με αυτό το στραβό χαμόγελακι να έχει ξανά εμφανιστεί στο πρόσωπο του και έφυγε....

- καληνύχτα μεγάλε μου ♡

sexy rose and wild rose .... Where stories live. Discover now