τα άγρια τριαντάφυλλα δεν έχουν τίτλο

3.2K 50 0
                                    

Τοποθέτησε και το τελευταίο ξύλο στην φωτιά και ήρθε και έκατσε δίπλα μου.
Πήρε το μπουκάλι με την Vodka και έβαλε λίγο ακόμα στο ποτήρι του και το έσπασε με βυσσιναδα.
Εγώ είχα πιεί ήδη τρία ποτήρια βότκα.
Είχα κατά δαγκώσει  το πλαστικό ποτήρι μου.
Φορούσα μόνο το μαγιό μου και ένα τζιν σορτσάκι αρκετά κοντό.
Εκείνος φρουρούσε μόνο το μαγιό του.
Είμασταν αρκετοί ώρα σιωπηλοί και το μόνο που ακουγόταν ήταν ο ήχος της βότκας που δροσίζε και έκαιγε τον λαιμό μου καθώς κατέβαινε στο στομάχι μου και με έκαιγε ολόκληρη ...

Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα αλλά πανέμορφα παρόλο που είχαν αλμυρα πάνω τους από την θαλασσα.
Οι φλέβες στο χέρι του φαινόταν αρκετά πολύ.
Τελικά είναι αρκετά γυμνασμενος ωστε να φτάνει σε σημείο να φλεξαρει το σώμα του αλλά δεν τον παρεξηγώ ...
Πολλές θα ήθελαν να πηδηχτουν μαζί του.

Από τις σκέψεις μου με βγάζει το βλέμμα του που κοιτάει το στήθος μου.
Ακόμα απορώ γιατί επέλεξα να βάλω αυτό το μαγιό.
Αλλά δεν θα ήταν και κακό αν δεν το φορούσα κααν.......
Φαίνεται ξεκάθαρα μια μεγάλη αλήθεια στο μαγιό του που δυστυχώς δεν κρύβεται ευκολα.

" Θες λίγο ακόμα; "
Η βραχνή και βαριά φωνή του με ξυπνάει από το λήθαργο μου.
" Αν θες βάλε μου λίγο ακομα "
Τα σωθικά μου καίγονται και οι σκέψεις που έχουν πλημμυρίσει το μυαλό μου με έχουν ανατριχιασει.
Έχει πάρει το ποτήρι μου και το γεμίζει με βότκα και μετά με βυσσιναδα.
Το βλέμμα μου πέφτει πάνω σε ένα τσουλούφι που πέφτει στο πρόσωπο του και εγώ θέλω να το πιάσω και να το πάω πίσω από το αυτί του ...
" Μην σκέφτεσαι τόσο δυνατά " μου λέει με ένα χαμόγελο και ένα βλέμμα γεμάτο περιέργεια και τα μάτια του έχουν καρφωθεί πάνω στα δικά μου.
Σαν να ήξερε τι σκεφτόμουν δεν πειράζει το τσουλούφι και έτσι κίνησα το χέρι που και έπιασα το τσουλούφι του και το πείραζα για να το βάλω στο τέλος πίσω στα μπλεγμένα και ανακατεμένα μαλλιά του.

Το χέρι του έπιασε το δικό μου πριν προλάβω να το πάρω...
Άρχισε να με φιλάει και εγώ δεν μπορούσα να κρύψω το τρέμουλο που με είχε πιάσει.
Το χέρι του γλυστραει προς την μέση μου καθώς τα χείλη του αγγίζουν το δέρμα μου και αφήνει υγρά σημάδια πάνω του.
Η ανάσα μου έχει κοπεί ήδη ...
Το χέρι του με τραβάει από την μέση πάνω του απαλά και τα χείλη του κολλάνε πάνω στα δικά μου.
Η γεύση της βότκας και του βύσσινου εισβάλουν στο στόμα μου και η γλώσσα του κάνει το δικό της παιχνίδι με τη δικιά μου.
χωρίς δεύτερη σκέψη έχω ανέβει από πάνω του και έχω τυλίξει τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του χωρίς να αφήσω κενό ανάμεσα μας.
Το φιλί του είναι αργό όπως ακριβώς μου αρέσει και αισθησιακό...

sexy rose and wild rose .... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora