Χαστούκι στο κωλο και δάγκωμα στην ρώγα

6.3K 63 2
                                    

"Κρυώνεις;"
"Όχι ... "
Το ψέμα στην φωνή μου ακούστηκε σαν ψέμα...
Ήταν τόσο περίεργος...
Δεν ξεκολλούσε τα μάτια του πάνω από την οθόνη του κινητού του.
Είναι σπαστικό όταν το κάνει αυτό...
Πραγματικά ήθελα να του το πω αλλά δεν ...
" Το ξέρω "
Ακούστηκε να λέει ενώ δεν είχα ρωτήσει κάτι... Δεν Μαρεσει αυτό το παιδί διαβάζει την σκέψη μου...
Αφήνει το κινητό και σηκώνεται όρθιος.


" Πιάσε και την δεύτερη εξάδα σε παρακαλώ" του είπα σιγά ενώ στριφογύριζα το κουτάκι της μισοτελειωμένης μπύρας μου.
" Νομίζω αρκετά ήπιες " μου είπε νευριασμένος ενώ είχε κάτσει ακριβώς δίπλα μου.
" Δεν σε ρώτησα " του είπα ειρωνικά και σηκώθηκα στα γόνατα για να πιάσω μια μπύρα από την εξάδα που είχε δίπλα του.
" Είπα όχι " είπε με την βαριά φωνή του και με έπιασε από τα χέρια.
" Εσένα τι σε νοιάζει; " Του φώναξα νευριασμένη που δεν με άφηνε να πάρω μια μπύρα.
" Έχεις πιει πολύ δεν το καταλαβαίνεις; Δεν έχω καμία όρεξη να σε σέρνω μεθυσμένη στους δρόμους μέχρι να σε πάω σπίτι"
" Δεν στο ζήτησα και ούτε θέλω να με πας σπίτι εγώ θα κάτσω στην ταράτσα απόψε "

Τα μάτια μας είχαν γίνει ένα και η φωτιά στα νεύρα μας φούντωνε περισσότερο σαν να έριχνες σπίρτο.
Ανάμεσα στα γόνατα μου ήταν τα πόδια του... Fuck ... Δεν είχα καταλάβει ότι καθόμουν πάνω του.
Το στήθος μου ακουμπούσε το στέρνο του ...
Η περιοχή μου ακουμπούσε το καβαλο του... Γαμωτο όχι...
Είμαι αρκετά μεθυσμένη για να το κάνω.
" Δώσε μου μια μπύρα τώρα αλλιώς... "
" Αλλιώς τι; " " Γαμωτο δεν καταλαβαίνεις ότι έχεις μπερδέψει τα ποτά; Θα σε πιάσει πονοκέφαλος το πρωί και θα πονάς, θα ξερασεις
γαμωτο σου"
" Φέρε μουυυυυ"
" Σκασε "
" Κάνε με το.."
Πριν προλάβω να ολοκληρώσω την φράση μου τα χείλη μας είχαν κολλήσει και χάραζαν σημάδια... Μεθυσμένα..
Είχα ξεχάσει αυτή την γεύση... Ο θεέ μου τόσο ... Μα τόσο... Κόλαση...
Άφησε τα χέρια μου και με έπιασε από την μέση ενώ εγώ τον αγκάλιασα από το σβέρκο χωρίς να χάσω επαφή από το αργό φιλί του.

Εκείνος με χάιδευε από τα μαλλιά ενώ με μια μικρή κίνηση με ξάπλωσε στο πάτωμα και αυτός από πάνω μου και ανάμεσα μου..
Μάλλον αυτή η νύχτα θα εξελιχθεί υπερβολικά πολύ.
Έλα αφού καιρό το θες.
Συμπλήρωσε το διαβολικό αγγελάκι μέσα μου ...
Από τα χείλη μου κατευθύνεται προς τα κάτω και στην αφή της γλώσσας του με το γυμνό δέρμα μου νιώθω ... Υγρή.
Με τα χέρια του σηκώνει την μπλούζα μου και μου την βγάζει ενώ έχει κάτσει για λίγο ακίνητος και κοιτάζει το στήθος μου.
Με τα χέρια του με ακουμπάει απαλά στο στήθος ενώ με φιλάει...
Έχω πιάσει την μπλούζα του και ξεκινάω να του την βγάζω.
Με τα δάχτυλα του με χαϊδεύει στην κοιλιά μου.
Φτάνει λίγο πιο πάνω από το σορτσάκι που φοράω και χωρίς να σταματάει, απαλά βάζει το χέρι του από μέσα...
Το κεφάλι μου μπαρούτι έτοιμο να εκραγεί από την φωτιά.

sexy rose and wild rose .... Onde histórias criam vida. Descubra agora