Είχαμε κάτσει αγκαλιά στο κρεβάτι του και βλέπαμε Netflix.
Τα χέρια του με χάιδευαν απαλά στη μέση, μέσα από την μπλούζα μου.
Απαλά μετακίνησα το πόδι μου πάνω στο δικό του και έβαλα το χέρι μου στο στήθος του.Στην ταινία είχε μπει ερωτική σκηνή και ένιωσα τα μάγουλα μου να φλέγονται. Σήκωσα το κεφάλι μου σιγά να τον κοιτάξω και εκείνος με κοιτούσε ήδη. Τα χείλη του είχαν σχηματίσει το πιο ζεστό και πονηρό ταυτόχρονα χαμόγελο του.
Τότε ένιωσα την επιθυμία για κάτι παραπάνω.
Ένιωθα ήδη τις άγριες διαθέσεις του." Τι είναι μωρό μου "
Μου είπε απαλά καθώς έκανε μια μικρή κίνηση να φύγει. Εγώ τον κοιτούσα στα μάτια και τον τράβηξα απαλά από την μπλούζα για να μην φύγει.
" Σε θέλω "
Η φωνή μου ακούστηκε πολύ αθώα και ταυτόχρονα εξαγριωμένη. Ξέρω ότι του αρέσει που με ακούει έτσι.
Χωρίς να αφήσει αλλά λεπτά να χαθούν στο χρόνο κόλλησε απαλά τα χείλη του πάνω στα δικά μου.Έβαλε το ένα το χέρι στο στρώμα και ανέβηκε από πάνω μου, χωρίς να αφήσει απόσταση ανάμεσα μας.
Πλέον ήταν ανάμεσα στα πόδια μου και από πάνω μου.
Τα χέρια μου τον χάιδευαν απαλά στην πλάτη του καθώς του σήκωνα σιγά σιγά την μπλούζα για να του την βγάλω.
Με λίγη βοήθεια του έβγαλα την μπλούζα και ξανά κόλλησα τα χείλη του πάνω μου. Η γκρί φόρμα του είχε τραβηχτεί ήδη προς τα κάτω και φαινόταν λίγο η αρχή από το μποξερακι του.Η μουσική από την ταινία ακουγόταν απαλά και το κόκκινο χρώμα από τα Led έκαναν την καλύτερη ατμόσφαιρα, και έξω από το παράθυρο, θέα η θάλασσα με το φεγγάρι.
Έχει σηκώσει την μπλούζα μου προς τα πάνω και είναι έτοιμος να την βγάλει από πάνω μου, μα το κάνει αργά και βασανιστικά και εγώ έχω ήδη αναστατωθεί με την γλώσσα του να κάνει παιχνίδια με την δική μου.
Επιτέλους μου βγάζει την μπλούζα και το στήθος μου ξεπροβάλει μπροστά στα μάτια του.
Το δαντελωτό μαύρο εσώρουχο μου, δεν καλύπτει σχεδόν τίποτα και έχει καταλάβει την αναστάτωση μου από το στήθος μου που ανεβοκατεβαίνει και από τις ερεθισμένες και μη καλυμμένες ρογες μου.
Τα χέρια του ξεκινάνε να με χαϊδεύουν πάνω από το σουτιέν και βάζει το χέρι του μέσα από το εσώρουχο του και με αναστατώνει περισσότερο.
Τα υγρά φιλιά του, έχουν ξεκινήσει από το στήθος μου και κατέβουν προς τα κάτω αργά. Έχω κλείσει τα μάτια μου και δαγκώνω τα χείλη μου καθώς ένας απαλός αναστεναγμός έχει ηχήσει στο δωμάτιο μας.Έχει φτάσει στην αρχή από το τζιν μου και έχει σηκώσει το κεφάλι του και με κοιτάει καθώς τα χέρια του ξεκουμπονουν το κουμπί και αμέσως μετά το φερμουάρ από το τζιν μου.
Σπάω την μέση μου για να καταφέρει να μου το βγάλει και το κάνει χωρίς χάσιμο χρόνου. Το χέρι του είναι ακουμπισμένο στους γοφούς και με χαϊδεύουν ενώ με πλησιάζει και με φιλάει στο λαιμό.
Εγώ τον τραβάω απαλά από τα μαλλιά του και με το πόδι μου προσπαθώ να του βγάλω την φόρμα τελείως.
Με δυσκολία καταφέρνω να του την κατεβάσω και πλέον είμαστε σχεδόν γυμνοί και κολλημένοι ψυχή και σώμα πάνω ο ένας στον άλλον.
Παίρνω το πάνω χέρι και ανεβαίνω από πάνω του.
Τα μαλλιά μου ανακατεμένα πέφτουν μπροστά στα μάτια μου και τα κάνω πίσω με το χέρι μου και μετά ακουμπάω και με τα δυο μου χέρια στο στήθος του ενώ κάθομαι πάνω στο καβάλο το. Είναι ερεθισμένος και δυστυχώς δεν μπορεί να το κρύψει γιατί τον νιώθω. Έχει σηκωθεί και κάθεται με εμένα από πάνω του και με φιλάει ενώ τα χέρια του ξεκουμπονουν το σουτιέν μου.
Μου έχει κοπεί η ανάσα αλλά το απολαμβάνω όσο περισσότερο μπορώ.
Έχει βγάλει το σουτιέν μου και το έχει πετάξει κάτω και έχω κολλήσει πάνω στο στήθος του το δικό μου.
Με μια απότομη κίνηση ανεβαίνει από πάνω μου και ένας αναστεναγμός βγαίνει από τα χείλη μου και με κάνει να χαμογελάσω και το ίδιο κάνει και αυτός.
" Σε θέλω. Τώρα " μου λέει αναστατωμένος και με απαλές και βιαστικές κινήσεις τον πιάνω από το μποξερακι του και του το κατεβάζω μέχρι ένα σημείο. Εκείνος έχει βγάλει τελείως το εσώρουχο μου και χαϊδεύει την περιοχή μου .Το στήθος μου ανεβοκατεβαίνει και έχω κάνει πίσω το κεφάλι μου καθώς μαζεύω το σεντόνι με γροθιές στο χέρι μου.
Κουνάω τους γοφούς μου όσο περισσότερο μπορώ για να τον προκαλέσω ακόμα περισσότερο.Έχει πάρει τις προφυλάξεις του και με πιάνει από τα χέρια ανάμεσα στα δικά του και τα έχει βάλει από πάνω μου και με έχει πλησιάσει στο πρόσωπο.
Η καυτή ανάσα του καίει τα χείλη μου και εγώ κάνω κίνηση και τον φιλάω καθώς κολλάει το σώμα του περισσότερο πάνω μου και μπαίνει μέσα μου αργά.
Το πρόσωπο μου γεμίζει με ευχαρίστηση και η φωτιά στα κορμιά μας έχει ανάψει για τα καλά.
Το κάνει με τον ρυθμό του και συνεχίζει.
Οι αναστεναγμοί μου έχουν εμφανιστεί και παρασύρεται και αυτός και αναστενάζουμε και οι δύο καθώς επιταχύνει τον ρυθμο του.
Η φωνή μου απαλή και βραχνή ακούγεται σε όλο το δωμάτιο από ευχαρίστηση.
Και εκείνος συνεχίζει και με ακολουθεί στους αναστεναγμούς. Έχω κάνει πίσω το κεφάλι μου και εκείνος σφίγγει τα χέρια του στα δικά μου και με φιλάει στο λαιμό.
Ο πόνος μετατρέπεται σε ευχαρίστηση και δεν μπορώ να σταματήσω να τον θέλω ξανά και ξανά.
Πάντα το καταφέρνει.
Πάντα καταφέρνει να με κάνει να λιώνω από ευχαρίστηση.
Τον νιώθω μέσα μου και είναι η μεγαλύτερη ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει κάποιος άντρας σε μια γυναίκα. Αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν πονάει, αλλά είναι ευχάριστη.
Αυτή ήταν η δικιά μας νύχτα.
Η νύχτα που με διεκδίκησε σωματικά.
Σε ένα δωμάτιο με μουσική και ατμόσφαιρα και με την καλύτερη θέα.
Με μυρωδιά και γεύση πάθους και έρωτα.
Στο κρεβάτι μας.
Στο δωμάτιο μας.
ESTÁS LEYENDO
sexy rose and wild rose ....
Historia CortaΔιάφορες ιστορίες γραμμένες από εμένα... Κάθε ιστορία έχει το δικό της ρυθμό... Την δικιά της μελωδία... Το δικό της πάθος... Ιστορίες με διάφορα γεγονότα... Τόσο διαφορετικές μα και τόσο ίδιες... Profil Instagram: oneiropolaa._ ❤🌹