φωτιά στα κόκκινα

4K 34 1
                                    

Έβαλα την κατακόκκινη πετσέτα γύρω από το γυμνο μου σώμα και μια άλλη πετσέτα γύρω από τα μαλλιά μου...
Το καυτό νερό με είχε χαλαρώσει αρκετά...
Έβαλα το άρωμα μου και βγήκα από το μπάνιο...
Τα αρώματα και ο ατμός από το καυτό νερό που μπουκαραν στο δωμάτιο με το μόλις άνοιξα την πόρτα του μπάνιο του τράβηξαν την προσοχή... φορούσε μόνο μια γκρι φόρμα...
Το βλέμμα του καρφώθηκε πάνω μου και άφησε το κινητό στο κρεβάτι...
Δεν του έδωσα σημασία και προχώρησα μπροστά...

Άνοιξα το κομοδίνο και πήρα τα Μπορντό δαντελωτα εσώρουχα μου ...
" Μην με προκαλείς " Ακούω να μου λέει με την βαριά και βραχνή φωνή του ...
Τον κοίταξα με απορία μα δεν του απάντησα...
Ένιωθα το ζεστό του βλέμμα να με καταλακλιζει και να περιμένει με αγωνία την επόμενη κίνηση μου ...
Δεν ένιωθα άγχος.. το διασκέδαζα... ήξερα πως ακόμα και με απλές κινήσεις μου μπορούσα να τον ερεθισω...
Άφησα την πετσέτα κα κυλήσει από το σώμα μου και να πέσει στο ξύλινο πάτωμα...
Γουρλωσε ελαφρά τα μάτια του και ξεροκαταπιε... Τον κοίταξα με την άκρη του ματιού μου και κατάλαβα αμέσως τι ακριβώς του έκανα ... Έβαλα το κάτω εσώρουχο μου και είχα παρατηρήσει πως αυτό τον ξενέρωνε λίγο Μα τον ερεθιζε ακόμα περισσότερο... το βλέμμα του είχε καρφωθεί στο στήθος μου ... σηκώθηκε όρθιος και με πλησίασε...

" Μην το βάλεις αυτό δεν χρειάζεται " μου λέει ενώ με πιάνει από την μέση και με το βλέμμα του μου δείχνει το σουτιέν μου ...
Έπιασε την πετσέτα από τα μαλλιά μου και την πέταξε κάτω... τα μακριά μαλλιά μου έπεσαν απαλά στους ώμους μου και οι ελαφρές μπούκλες έφταναν μέχρι την μέση μου ...
Με το χέρι του πήρε μια μπουκλα και την μύρισε...
Είχε κολλήσει πάνω μου και ένιωθα την στύση του και δεν το κρύβω πως με είχε ανάψει...
Πάντα έχει τρόπο να το κάνει και δεν ξέρω πώς...

Το στήθος μου ακουμπούσε πάνω στο δικό του ..
Με κοίταζε στα μάτια και έκανε αργά βήματα προς τα πίσω...
Ένιωσα τον κρύο τοίχο να με ακουμπάει...
Τα χέρια μου τα είχα βάλει στην λεκάνη του και εκείνος έβαλε το ένα χέρι στο τοίχο δίπλα από το κεφάλι μου και με το άλλο του χέρι χάιδευε το λεπτό λάστιχο από το εσώρουχο μου ...
Η δαντέλα δεν κάλυπτε και πολλά...
Είχα βάλει το ένα του πόδι ανάμεσα στα πόδια μου και με το χέρι του χάιδευε το κορμί μου ...
Έφτασε στο στήθος μου και άρχισε να το χαϊδεύει πολύ απαλά...
Τα ροζ χείλη του ήταν τόσο προκλητικά ...
Ακούμπησα το κεφάλι μου στον τοίχο και έκλεισα τα μάτια μου...

Με πλησίασε και το κατάλαβα από την ανάσα του ...
Ένιωσα τα χείλη του πάνω στα δικά μου και αφέθηκα σε αυτά και κυρίως σε αυτόν...
Οι διαθέσεις μου από απλές έγιναν απαιτητικές και ήθελα πολλά... απόψε...
Έσκυψε και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό μου καθώς με τα δύο του χέρια με έπιασε από την μέση και με πήγαινε προς το κρεβάτι...
Σταμάτησε να με φιλάει και με κοίταξε...
Τον έβαλα να κάτσει στο κρεβάτι και έκατσα από πάνω του ...

Το δάχτυλα μου είχαν μπλεχτεί ανάμεσα στα μαλλιά του και τον φιλούσα απαλά αλλά με μανία...
Μετά από λίγη ώρα με γύρισε και με έριξε στο κρεβάτι...
Σηκώθηκε και με κοίταζε καθώς κατέβαζε την φόρμα του ...
Ήρθε από πάνω μου και με φιλούσε... τα χέρια του έκαναν χίλια κομμάτια το εσώρουχο μου ..
Κατέβασε και το μποξερακι του και απλά τριβοταν πάνω μου ...
Ξεκίνησε να με φιλάει και να με γλύφει στο κορμί μου...
Ένιωθα τα φιλιά του μέχρι κάτω τον αφαλό μου τα χέρια του χάιδευαν την υγρή περιοχή μου ...

Είχα τυλίξει τα πόδια μου γύρω του και απλά απολάμβανα μέχρι να πάρω εγώ το πάνω χέρι...
Με τα χέρια μου χάιδευαν την πλάτη του ...
Έσκυψε και με φίλησε και με μια κίνηση με γύρισε στα τέσσερα...
Ένιωσα ένα δυνατό τσούξιμο στον πισινό μου και το τσούξιμο έγινε καυτό...
Έπιασε το σημείο του και σιγά σιγά το έβαζε μέσα μου ...
Έκλεισα τα μάτια μου και δάγκωσα δυνατά τα χείλη μου καθώς προσπαθούσα να μην φωνάξω δυνατά...
Με έπιασε από τα μακριά μαλλιά μου με το ένα χέρι και το άλλο χέρι το είχε στον πισινό μου και μου έκανε έρωτα...
Έμπαινε με δύναμη και εγώ δεν μπορούσα να μην αναστέναζω...

Αυτό τον έκανε περήφανο...
Αναστεναζαμε και οι δύο και πιο πολύ εγώ και δυνατά...
Έμπαινε γρήγορα και εγώ ένιωθα την ευχαρίστηση να με γεμίζει ολόκληρη...
" Τελείωσε για εμένα μωρό μου "
Τον άκουσα να λέει με μεγάλη προσπάθεια...
Βγήκε από μέσα μου γρηγορα και με γύρισε και άρχισε να με φιλάει..
Δεν είχαμε πάρει προφυλάξεις μα αυτό δεν τον ανησυχούσε ιδιαίτερα απολάμβαναμε και οι δύο το τώρα χωρίς να μας νοιάζει τίποτα...
Χωρίς χάσιμο χρόνου ξανά μπήκε μέσα μου ..
Τα πόδια μου τον είχα σχεδόν αγκαλιά και τα χέρια μου ήταν στον σβέρκο του καθώς κάναμε έρωτα ...

Τα χείλια μας λεπτό δεν χωρίστηκαν...
Όλο το βράδυ μείναμε έτσι...
Να κάνουμε έρωτα και να ευχαριστούμε σεξουαλικα ο ένας τον άλλον...
Το ρολόι έδειχνε 5 Ή ώρα το πρωί...
Ήμασταν αγκαλιά γυμνοί ...
Το ένα το πόδι μου ήταν πάνω του και ακουμπούσε ελάχιστον τον καβαλο του ..
Το ένα χέρι μου στο πρόσωπο του και το κεφάλι μου στο στήθος του ...
Το σεντόνι είχε γίνει μούσκεμα ... Η μάλλον.. τα σεντόνια...
Ρούχα πεταμένα στο πάτωμα...
" Τι εσώρουχα έχουμε για αύριο; "
Με ρωτάει και χαμογελάμε και οι δύο...
" Τίποτα..." του απαντάω με ένα πονηρό τόνο στη φωνή μου ...
Προκαλούσα συνέχεια...
Αλλά μου έδειχνε ότι ήθελε τέτοιες απαντήσεις όποτε τις έδινα...

sexy rose and wild rose .... Where stories live. Discover now