(Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim ama umarım beğenirsıniz...Kızımızın adı Sooyoung kızımiz yerine kendinizi de koyabilrsinz Blackpinkle cıkış yapıyor...Bu kadar IYI OKUMALAR)
Sızlayan göz kapaklarımı kaldırdığımda çoktan sabah olduğunu anladım.Gözlerimi iyice açıp apartopar kıyafetlerimi giyinmeye başladım.Rutin işlerimi de hallettikten sonra ,hazırdım.Çok heycanlıydım.Bir hışımla diger üyelerin bulunduğu salona geçtim.
"Ya!inanmıyoum,Beni niye uyandırmadıniz?"
"Ne yapalım çok güzel uyuyordun Kıyamadık.Hem Fan buluşmasına iki saat var.Sakin ol." Diyen Jennie ye kaşlarımı catmiştım"Nasıl sakin ol! Uzun zamandır Fanlarımızla buluşmuyoruz."
"Ay evet ya bende heyecanlıyım.Fanlarımızı özledim." Diyen Rose ye gülümsedim.
Aniden gelen bildirim sesi ile irkildim,Lisa kaşlarını çatarak gelen mesaja bakiyordu
"Bir sorun mu var Lisa? Dedi Jisoo
"Evt yani sanırım,Fan buluşması için gidecegimiz AVM de elektirik sorunu yaşanmiş,Bu yüzden bir değisiklik oldu hemen yola cıkmamız gerekiyor" (Koskoca AVM de elektirik sorunu kkkk)"Hay aksi!Fanlarımızın haberi var mı bu durumdan?"
"Evt varmış.Hadi kızlar gitme zamanı!
Hemen limuzinin yolunu tuttuk...--2 saat sonra--
"Ayhh!Ne yapmalıyım? Diye etrafta deli gibi dolaşan Jennieyi görmemle kikırdadım.
"Jennie sakin ol ya"dedi Rose."Benide heyecanlandıracaksın ...Yeter! diye devam etti.
"Iki saat önce bana sakin ol diyene bakın,Rollerimi değiştik? Diye atladım.
Hazırsanız buyurun kızlar! Diye seslendi menejerimiz.
--Birkaç dakika sonra--
Bir fan yanında kardesie gelmisti
"Merhaba"
"Merhaba ben Sofia bu da kardesim Lusi"
Ah!Bu sirinliğe kalp mi dayanır..yerim yaa(asla düzgünce sevemeyiz ya döyeriz va yerizㅋㅋㅋ)
En sonunda dayanamayıp sordum
"Kardesin çok~ tatlıymış kac yaşında?"
"Daha beş yaşında"
Kücük kızın yasını duyduktan sonra küçüklük anılarım aklıma geldi ve üzülmüştüm...--15yıl önce FlashBack--
Anaokulu servisinden inip eve doğru yürümeye başlamıştım.Apartmanın önüne geldiğimde duyduğum seslerle koekuya kapıldım.Hızlica merdivenleri çıkıp dış kapının önüne geldigimde kapının aralık olsuğunu fark ettim,endişeyle kapıyı biraz daha aralayinca sesler dahada netleşmişti
Annemin "Bırak o elindekini Silahı, Bir kaza cıkacak!" Dediğini duydum anlamasamda sesinin yükesek ve endiseli çıkışı beni korkutmama yetmişti...Sessizce duvarın önüne sinip izlemeye başladım.
"Artık dayanamıyrom" dedi babam.Annem ani bir çıkışla silaha uzaninca kulakları sagır eden bir ses işitmemle ellerimle kulaklarimı ve gözlarimi kapatmıştım.ikici bi sesle merakıma yenik düşüp gözlerimi yavasca açtım.Karşımda koltukta kanlar içinde yatan annemi görünce oraya doğru adımladım.Annemin yanına vardığimda kanlar içinde yatan vücudunu gözlerim dolu dolu izlemeye başladım.Aniden omuzuma aldığim darbeyle girdigim transdan çıkmıştım. Babam beni yok sayarak yan tarafta bulunan odama girdiginde umuramamiştım annem bu haldeyken hic ona bakamazdım.Korkudan çatallaşmış sesimle "Anne!" diye fısıldadım.O sırada gelen silah sesiyle irkilip yere çökmüştüm.Korkarak sesin geldigi yere yönelmiştim yerde sere serpe yatan babamı görünce cığılık attim.
--FlashBack son--
Küçük Lusinin sacıni okşayıp yanaklarını mıncırdıktan sonra vedalaştık,onlarda yanımda oturan Jisoo nun önüne geçtiler.Lisa yüzümün solduğunu fark etmiş olacak ki omuzuma dokundu bende ona doğru döndüm.
"Lena bir sorun mu var?" diye sordu.
Buruk bi tebessumle "Iyim...sadece biraz yorgunum."
"Pek inanmadım ama öyle olsun"
..."Bu konuyu sonra konuşacağız" dedu Lisa gülümseyip önüme döndüm.--1-2 saat sonra--
Artık fan buluşmamız bitmişti kızlarla toparlandık AVMden cıkıp lumuzine bindik.
"Ah~gerçekten çok yoruldum ...ama eğlenceliydi." Dedi Rose herkez gülmüştü.
Camın önüne oturup dışarıyı seyretmeye başladım...biraz sonra birinin koluma dokunmasıyla oraya doğru döndüm.
"Lena fan buluşmasında ne oldu, Artık anlat istersen" dedi Lisa...diğer grup üyeleri meraklı gözlarle bize bakiyolardi, Şaşırmamıştım kafasına taktı bir kere ama geçistirme yaparak "Yok bir şey ya küçüklüğü hatırladım sadece özlamisim" içimden
(Sadece anne ve babamı ) diye geçirdim.
Üyeler bu konunun beni üzdüğünü fark etmiş olacaklar ki fazla uzatmadılar.*~*~*
Kolografiye çalıştiğimiz sırada gelen telefon sesiyle bütün üyeler birbirine baktı sonra Jennie atladı.
"Ne bakiyorsunuz telefon bu çalamaz mı? Diye söylendi
"YA! Provadayken telefonların kapatılması gerktiğini kaç defa söyledik" biraz fazla cikıştiğimi sesimin odada yankı yapmasıyla daha net anlamıştım.malum grubun en küçüğü olmak kolay degil o kadar laf işitiyoruz.
"Lena sinirlenme unutmus olabilir..." dedi Rose haklıydı onaylarcasına hafifce başımı salladım.
"E artık baksan mı şu telefona?" Diyerek dikkatleri üzerine topladı Lisa .
"Tamam bir sakin olun menejer arıyor ,ben birçıkıp konuşuyım"
Dedikten sonra odayı terk etti Jennie.
Jennie gelene kadar dinlensek iyi olur" diyen Jisoo ya bakıp gülümsedim.Ve yere bağdaç kurarak oturdum .Lisaya yavru köpek bakışlarımı yolladığım sırada "Tamam,tamam,bakma öyel" dedikten sonra sulara doğru yönelince güldüm.
"Al bakalım Lena." Diyen Lisanın uzattıği su şişesini alırken içeriye Jennie nin girmesiyle bakışlarım o tarafa döndü.
" Iyi mi kötümü bilmiyorum ama size bir haberim var." Diye konuşmaya başlayınca iyice merak etmeye baslamıştım.
"Merakta bırakmada söyle" diyen Jisoo ya iç sesime tercuman olduğu için hayali bir öpücük attım ,O sırada suyumu yudumliyordum ki Jennie nin dedigi şeyle su bugazıma takılmıştı...Nasıl yani BTS ile albüm mü cıkartacağız???
~~~~~
Merhabaa~
Umarim begenirsiniz bu ilk hikayem olsada uzun tutmayi dusünuyorum umarim sacmalamm ilerde...Hira ve Azra knklerimcok saolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST LOVE
FanfictionLena (sooyhoung)Blackpink de çıkış yapan ve grubun en küçük üyesi olan kişidir..Küçükken yaşadığı olumsuzlukların hayatını olumsuz etkileyecek mi???.