Elimdeki mikrofonu yere bırakmamla kolografi bitti.Herkes odanin biryanına dağılıp kendini yere atmıştı.Bende onalra bakıp olduğum yere attım kendimi.Bir anda kapının açiĺmasıyla hepimiz oraya döndük.
Jhope,Jin,Namjoon,Taehyung...Derken
Bütün üyeler odaya girdi.
"Baya iyidiniź" J-hope un söylediği şeyel ona döndüm ...
Yok artık bunlar bizi mi izldiler.Tamam izlenecegimizi biliyordum ama BTS üyeleri tarafından değil.Ah~Rezil olduk...Ben bunları düşürüp utanç kırizi geçiriyordumki"Saol da,Neden şaşırdınız?"
Dedi Lisa kendinden emin bir tavirla.Cidden şu kızladaki özgüven bombası bendede olsa..Birdakika ya aslında haklı Gayet iyidik.Hem hiç onlarla calişmamamıza rağmen koloğrafiyi sağ salim tamamladık.
"Neden herkez onları övüp duruyor.Asıl övülmesi gereken kişi biziz,O kadar iyi ve anlaşılır dans etmişiz ki ,Bu onların anlayarak dans etmesini sağladı."dediği şeyleri hayretle dinlerken biyandanda Sugayı süzüyordum.Cidden bu çoçukla aramıda sorunlar çıkacak.Bekle ve gor sen Suga bey.
"Ajushi haklı aslinda" dedim.Ve herkes bana döndü ve gülüşmeye başladılar.Jungkook kısık bir sesle "Ajushi?" dedi.Yüzü kıpkırmızı olan Suga Bey söze dalarak
"Kim?, benmiyim ajushi?" Dedi
Başımı sallayarak "'sana kalmış ' demiştin." Dedim. Göz devirerek arka tarafa geçti.----15 dakika sonra----
Şu anda bütün üyeler menejerimiz ve Bts le beraber Kahve içiyoruz.Kahveleri bize Jin ısmarlamıştı.Üyelerle teker teker konuşuyorduk.Hatalarımizı yada iyi yönlerimizi söylüyorlardı.Bense herzaman ki gibi masadaki desenleri ezberlemekle meşguldüm ki her zaman ezberim yarıda kalıyor..
"Lena bence sen J-hope un değilde Suga hyung un partını söylemelisin." Namjoon'un dediği şeyle ona dönüp' sen ciddimisin 'bakisı atiyordum ki diger üyelerede onun dediğini yapmamı söylededi ben hala itiraz ediyordum tabi.
"Anlaşılan bu böyle olmayacak Kura çekelim."dedi Jennie .
Ah simdi şans ya, kesin bana Suga çıkar.
Lisa elini torbanın içine koyup karıştırmaya başladı , kağıdı tutup çekti ve ona Namjoon cıkmiştı.
"Hadi Lena sıra sende" dedi J-hope.
Yüzümü kırıştırıp oturduğum sandalyeden kalkıp içi kağıt dolu torbayı aldım...Içimi saran endişeyi dışarı yansıtmamaya çalışarak ,torbadaki kagıtların arasındsn bir tane çektim....Ve evet mükemmel şansım beni asla yanlız bırakmaz.Suganın kısmı gelmişti .Bütün herkes gülerken ben ve Suga beyimiz somurtuyorduk.
°°°°°°
Şuanda Rose 'un odasında kızlarla oturuyordum.Gerçi simdi cıkmam gerek ama...
"Kızlar ben çıkıyorum."
"Ah,doğru bu gün perşembe." Dedi Lisa.
"Evt,Simdi cıkayim yoksa dönüşüm baya geç olacak" dedim. Tam kapıdan çıkacakken,arkamdan Jennie nin seslenmesiyle durdum.
"Iyide arka kapınin cikisini biliyormusun?"
Biraz yavaşlayip arkami döndüm.
"Menejer şimdi atacak arka çıkış kapısını " deyip onlara el salladım ve cıktım.
Evt her persembe akşamı uğradığım bir Ramen dükkanı var.Yaşlı bir Teyze çalışıyor .Ramenlerinin lezzeti cidde güzel ....
Haftada bir yada iki kere akşam yanlız dışarı çıkmamıza izin var ve Herkes bara giderken ben bu hakkımı Ramenci Teyzeyle kullanıyorum.Menejerim çıkışın bodrum kattan olduğunu söyledi be bir tür harita resmi attı. Hılı adımlarla bodrum kata doğru ilerliyordum.Ah evt sonunda bodrum kata geldim ve evt her bodrum katta olduğu gibi burasıda karanlık.Elimdeki telefondan cıkan ışıkla hem önümü aydınlatmaya çalışıyor,hemde cıkışı gösteren haritaya bakıyordumki
"Gördüm onu buraya doğru gitti."
Duyduğum sesle olduğum yerde dondum resmen ve sesleri dinlemeye başladım.
"Ciddiyim,BlackPink den Lenaydı diyirum" sesler git gide yaklasmaya başladı.Hemen kendimi toparlayıp koşmaya başladim...En sonumda birsürü kolinin olduğu duvarın önünde durdum,koşmaktan yorulmuş olan bacaklarimi durdurup bekledim.
"Ya!Sessiz olun,duyamıyorum"
Inanmıyorum hala takip ediyirlar .Tam kendimi koşmaya hazırlarken kolilerin arasından bir el beni tutup içeri çekti.-----Min Yoongi (SUGA)nın ağzından- Kahveleri içtikten sonra herkes odalarına çekildi. Kendimi yatağa atıp uyumaya çalıştım... AH olmuyor(yoq artık,Suga ve uyumamak). Hepsi şu ukala kız yüzünden.
Evt bir Ajushi olmadığim kalmiştı,oda olduk bugün. Daha gencecik yaşımda duyduğum sözler.ah birde onunla çalışmam .
Neyse uzatmanın anlami yok,En iyisi çıkıp biraz hava almak.
Kafamı yumuşacık yastiğimdan kaldırıp aynı odayı paylaştiğim Jin Hyung'a baktım.Her zamnki gibi bilgisayar oyunu oynuyor.Ha birde cıkarttiği garip sesleri unutmayalım.
Kim der buna 27 yaşinda diye.Ben demem(bende demem:).Biaz onu. garip hallerini izleyip anlamaya çaliştıktan sonra
"Jin hyung ben dışarı çıkip hava alcam biraz" dedim ve montumun asılı olduğu dolaba yöneldim.
"Tamam Yoongi geç kalma." Gözünü bilgisayardan arırmadan söylemişti bunları.Oda arladaşlığı konusunu bir daha düşunmeliyim dedim içimden ve cıktım. Hızlı adımlarla bodrum kata inip cıkış kapısına doğru yürümeye başladım. Bir dakika ...
Adım sesleri geliyordu arkamdan , Birden durup kolilerin içine attım kendimi ve beklemeye bakladım.Sesler gitgide hızlandı...
Yüzünü görmediğim kişi arkasina sakandiğim kolinin onünde durup nefes alıp vermeye başladi, yakalamanın tam zamanıydı...
Onu kolundan tutup kolilerin içine doğru çektim ve beklenen bir şey o şokla cığılık atmişti,Hemen onu duvarla arama alıp elimle ağzını kapatım karanliktan dolayı yüzünü göremiyordum ama parfüm kokusundan bir kız olduğunu anladım, Hala debeleniyor elimden kaçmaya çalışıyirdu.onu daha sıkı tutup kulağına yaklaştım.
"Sen kimsin ve neden beni takip ediyorsun?!"~~~~~
MErhaba...Umarim beğenirsiniz.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST LOVE
FanficLena (sooyhoung)Blackpink de çıkış yapan ve grubun en küçük üyesi olan kişidir..Küçükken yaşadığı olumsuzlukların hayatını olumsuz etkileyecek mi???.