--J-Hope'un ağzından devam--
Çoktan arabadan inip eve gelmiştik ve Herkes odasına çekilmişti, Bende biraz telefonla uğraştıktan sonra canımın sıkıldığını hissettim uzandığım yataktan kalkıp odamdan çıktım.Merdivenlerden inip Salona geçtim Televizyon izlemek istemiştim ama kumandayı bulamayıp kendimi sıkıntıyla koltuğa attım ve tavanı izlemeye başladım.
"Ya!Hyung ver şu telefonu."
Duyduğum sesle başımı kaldırıp sesin geldiğı yere baktım.Taehyung ve Jungkook bahçede birşey konuşuyorlardı daha doğrusu Taehyung elindeki telefonu kaçırıyor,Jungkook da almaya çalışıyordu.Bende hemen camdan sürgülü bahçe kapısını açıp yanlarına gittim."Ne oluyor Jungkook?" Dedim .Ikiside dönüp bana bakınca Jungkook fırsattan istifade hemen Taehyung un elindeki telefonu nu alıp,Taehyung neye uğradığını şaşırmış az önce elinde olan telefonun uçuşunu izlemekle yetinmişti.
"Yok birşey hyung,Telefonumu vermiyordu da" dedi Taehyung a bakarak.Bende gidip yanlarina oturdum.---Lena nın Ağzından--
Yarın için kendime çanta hazırlamakla meşguldüm.Bir gecelik bir, eşofman takimı ıvır zıvır derken canta dolmuştu bile, ne eksik diye düsünüyirdum ki odanın kapısı tıktıklandı.
"Lena girebilirmiyim?" Her ne kadar sesi kısık olsada tanimiştim Jisoo yu.
"Gel Jisoo." dedim.
"Uyudun mu? Dedi kapidan girerken .Ona gayette ayık olduğumu belirtmek adına dik dik baktım."Tamam,tamam.Sormadım sayalım" dedi gülerek.
"Ee napıyorsun?" dedi ve yatağa oturdu ,hazılamakta olduğum çantamı gormesile beraber cevap vermemi beklemeden" Aa,anladim yarına hazırlık" dedi.Basımla onayladım.
"Evet,ama birşey eksik sanki,Birseyi unutuyorum" dedim.
Sırayla cantama koymam gerekenleri saymaya başladı.
"Gecelik" "koydum" "corap" "koydum""eşofman" "koydum" ".....
Baya birsey saymıştık.Ama hala bulamadik.
"Diş fırca-gerci onları koymuşsundur" Basimi kaldırıp ona bakmamla "Koymadın değilmi?" dedi gülerek .Hemen kalkıp banyoya kostum yedek dişfırcami ve macunumu alıp banyodan cıktığımda Jisoonun Teras canimdan disarı baktığinı fark ettim.Benim odam 3 katlı evimizin en üst katındaki teras kattı.Ve kızlarda surekli toplandiğimiź alan teras sayesinde benim odamdı.
Elimdekileri cantaya yerleştirdikten sonra Jisoonun yanına yöneldim.
Acık olan teras camından dışarıyı seyrediyordu.Bende ona katildim ve sokak lamasının aydınlatmaya yetmedigi sokagı izlemeye başladım.
Biraz oyle kaldımtan sonra .
"Neyse ben gideyim,Nede olsa yarın zorbir gün olacak. Dedi.Basımla onayladım. Iyi geceler diyip odamdan cıktı .Herzaman en büyuk olmanın verdiği sorumluluklarin farkında olan biriydi,bizi hep koruyup kollardı.Sabah erkenden kalkıp üstümü giyindim.Tam kapıya yönelip çıkacaktım ki kapının bir anda açılmasıyla kendimi geri çektim.
"Hadi hadi,Çabuk ol.Bizi bekliyorlar" dedi Lisa.
"Ne bu kadar erken mi?" Telefonumu ve çantamı almamla Lisa komumdan tutup,merdivenlerden aşağı sürükledi.Hızla evden çıkıp arabaya bindik.
"Kusura bakamyın... geciktik" dedi Lisa mahcup bir sesle,bende başımı hafifce öne eğerek özür diledim.
"Sorun değil kızlar"dedi menejerimiz ve söze başladı.
"Kızlar bugün BTS ın bir kolografisini çalışacaksınız,istadiginiz birini seçin ve elinizden geleni yapın." Dedi.Icimden bize secme şansı verdikleri için minnetlerimi iletecekken."Lena sen J-hope un kısmını al,olmazsa sorna tekrar değiştiririz."dedi Lisa. Başımla onaylayladım.----20 dakika sonra----
Arabadan inip BigHit binasına girdik ve bize odalarımızı gösterdiler.Cantamı bırakıp,kolografiyi calışacagımız odaya girdim,kimse yoktu.Onlar gelene kadar kolografiyi baştan izlame kararı aldım.
En az 3 kere izladim.Birde tam girişi söylüyor olmanın verdigi bir gerginlik vardı üstümde. Ben bunları düşünırken kapı açıldı ve kızlar içeri girdiler.
"Bizde seni arıyorduk" dedi Jennie.Tam cevap verecekken Lisa üstüme saltırdı ve "Nerdeydin sen?"diyip kıcıma bir tane vurdu.
"Ya!burdaydım ,Hem telefon diye birseyi sen beni arayıp yorulma diye icaat etmişler,Sizin köye gelmedi herhalde "dedim dalgageçercesine.
"Kızlar menejer gelsin başlıyacagız calışmaya" dedi Jennie.O sırada menejerimizi görmemizle yanına koştuk. "Kızlar sizden direk kolografiyi istiyorlar,yani antiremansız sahada nasılız onu görmek istiyirlar" dedi menejer. NE cidden Ah~antiremmansız sahayamı çıkilır?Bu ne ya,Diye icimde feryat ederken çoktan kolografi odasina girmistik.----Jhope un Ağzından----
"Kızlar varmişlar bile " dedi Namjoon.Hızlı hızlı merdivenlerden çıkıp kolografinin yapılacagı odaya doğru adımladık.Menejerler odanın önünde bizleri bekliyorlardı .
"Beyler ,Hemen oturun şuraya,Şimdi başlıyacaklar." Dedi menejerimiz .Gösterdiği yere geçip oturduk.Tam önlerindeydik ama içerden görünmıyordu analdiğim kadariyla.Benim kısmımı Sooyoung a vermişler.Bu kızlar cidden iyi.Çocuklara baktığımda pürdikkat izliyorlardı.
Namjoon kulagıma yaklasıp.
"Bizle hiç çalışmamalarına rağmen baya iyiler" dedi. Onaylarcasına basımı salladım.Üyeler baya tatmin olmuşa benziyorlardı.~~~~~Merhaba
Umarim beğenirsiniz.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST LOVE
أدب الهواةLena (sooyhoung)Blackpink de çıkış yapan ve grubun en küçük üyesi olan kişidir..Küçükken yaşadığı olumsuzlukların hayatını olumsuz etkileyecek mi???.