----Lena'nın ağzından----
"Sen kimsin ve neden beni takip ediyorsun?"
Ne diyir yağ bu adam.Ne! ben mi onu takip ediyiyorum.Içimdeki seslerin susmasına neden olan şey ayak sesleridi.Ayak seslerinin yaklaştiginı duymamla bir anda beni duvara yaslayan adamla yer giştirmemizi sağladım.Bu yaptığima bende cok şasırmıştım ve anladiğim kadarıya o adamda şasırmışti az önce göremedigim gözleri simdi yerinden çikacaktı...Elimle ağzını kapattım ve "Şştt, Sessiz ol!" Kısık sesle uyarmiştım adamı."Ah~hepsi senin yüzünden,Bak kaçiŕdık onu" duydugum sesle kendimi daha çok kasmıştım.
"Ya!Ne saçmalıyorsun.Sen değilmiydin bekle ayakkabımı bağlayayım diyen" birfen bizi saklayan kolilerden birinin düşmesiyle beraber iyice adama sindim.
"Ya! Ne yapıyorsun?.Neyse gidelim zaten burda durmanın anlamı yok.
Ayak sesleri uzaklaştıkça kendimi adamdan uzaklaştırdim.....Kolilerin arasından çıkıp adamin yüzünu daha net görmek için telefon flaşımi açtım.
NE!Suga.
"Ya!Napıyorsun? çek şunu gözümden" diye bağırdı bi anda. Flaşı yavaşca yüzünden indiriken bir yandanda neden burada diye düşünüyordum. Benden önce lafa atlayarak:
"Lena!Senmiydin beni takip eden?" Cidden deli bu."Ne!?Ben seni takip falan etmiyiyorum! Diye bağırdım.
Ve sesim boş kolidorda yankı yapmiştı.
"Tamam.Tamam.Kimseye söylemem SAPIK olduğunu" dediği şeyle sinirlenmeme rağmen belli etmedim...Cıkış kapisına gelmiştim nerdeyse kapıyı açip kendimi dışarı attım.Akşam üzeri olmasına rağen gözlerime izin almadan dalan ışık demetini elime engellemye çalışarak yürümeye başladım.
Kasım ayının son dönemleriydi Ve hava gerçekten soğuktu,Üzerime gidiğim Yeşil montun fermuarını çekerek yoluma devam ettim.
Arkamdan bir çeşit gıcırtı sesi gelince oraya dönüp baktım....Lanet olsun Bakmaz olaydım.---Min Yoonginin (Suga)Ağzından---
"Tamam.Tamam.Kimseye söylemem SAPIK oldugunu." Dediğim şeyi hiç takmadan yoluna devam etti,Tabi bende arkasından gidiyordum.
Demir ve ağır kapıyı tek seferde nasıl açtı diye düşünürken benden uzakaşmışti bile.Bende neyse diyip tam tersi yöne döndüm..
Ama biraz düşünce nereye gidecegime karar veremedim bende küçük hanimı takip etmeye koyuldum...
Ah~cidden hızlı yürüyor.Bu saatte neden dışarda aceba. Bir dakika ben neden yürüyemiyorum ?,Yürümemi engelleyen şeyin ne olduğunu merak edip ayağima bakmamla....LANET
Bu sakızın yerde ne işi var?!Ah çıkmıyor.Dahada yapıştı resmen.
Ayakkamımdan çıkmamak için direnen sakızı cıkartmak adına ayağimı yere sürüyirdum ki bir yandanda yakalanma korkusu vardı tabi.Kafami kaldırıp bakmamla Beni farkettiğinı anlamıştım.-----Lena'nın Ağzından----
Bu beni mi takip ediyor?Yanina kadar yürüyüp amacını soracaktım."Lena hiç öyle bakma,Seni takip ettiğim falan yok" diye cıkıştı.
Bende inandım,Kendi kendini ele. verdi.Ona inanmadiğimi goşteren bakışlar atarak yanına yürüdüm.
Ayakkabısına yapışan sakızı bir cubuk yardimiyla cıkattı .
"Dedim ya seni takip etmiyordum."
Gözlerimi kücülterek tekrar bayım ve omuz silkip "Tamam.Ben gidoyorum." Diyop yürümeye başladım.Arkamdan bakakaldığına eminim.
"Tamam.Bekle." dediği şeyle durup ona baktım.Yanima geldi ve " dışarı cıktım ama cüzdanımı unutmuşum(Jungkook dan feyz almış arkadaş).Bana ramen ısmarla."
Ona sadece boşboş bakıyordum.Ama o gayette cevap bekliyor gibiydi.
"Benim gittiğim yeri beğenecegini sanmam" diyip geçiştirdim ve yürümeye devam ettim."Hayır beğenirim" dedi ve yanima koştu.---20 dk sonra----
Montumu cıkarttım ve oturdugum sandalyenin arkasına astım.
Biz şu anda Lokantanım mutfak kısmındaydık ve Suga beyimiz bu durumdan hiç rahatsız gibi durmuyordu..Şaşirtıcı.
Yaşlı teyze sürekli gelip gidiyor,Müşterilere hizmet yapıyirdum.
"Geldim Kızım" yaşlı teyzenin dediği şeyle ona baktım ve gülümedim.
"Herzamankinden mi?" Teyzenin sorduğu soruyla Suga'ya döndüm,O da bana boşboş baktı. Bizi anlamadığı belliydi."Evt teyze" deyip önüme döndüm.Teyze gidince,Sugaya dönerek "Artık ben ne yiyorsam ondan yiyeceksin.Merak etme ölmzessin" dedim gülerek.Bir bes dakiak sonra Ramenlerimiz gelmişti.
(Bu tarz birsey)
Ve yemeye koyulduk.Tam yemeğin ortasında çalan telefonumla bütün zevkim kaçtı.Bir salın beni artık!!
Telefona baktığimda Asin' in aradiğıni gördüm.Kendizi bisim şirkette sıtacerlik yapan bir Türk.Ona yardımcı olmaya calışıyorum.(Telefon konysmasi)
-"Alo(yobuseyo?),Efendim Asin."
"Aa,Lena Görüsmeyeli baya oldu."
-"Evet,kkk"
"Nerdesin.Özledim seni"
-"******ramen dükkanındayım."
"Tamm geliyorum"Telefonu kapatıp Sugaya baktım, anlamz gözlerle bakıyordu bana.Bunun nedeni Telefonda Türkçe konuşmamdı herhalde.
"Aa,Suga bir arkadaşım gelcek sorun olmaz degil mi?" Kibarca sorduğum soruya omuz silkerek cevap verdi.---10dk sonra---
Hala Asın'i bekliyoruz..
"Bence arkadaşın seni ekti" dedi Suga gülerek.
"Ya niye eksin ki kendi aradı gelicem diye hem birazdan gel-" sözümü kesen Telefon sesiyle Telefonu elime alıp actım...Gelmiş kapının önünde bizi bekliyormuş ,Montumuzu giyip çıktık ve Evt koskoca BTS den Suga'nın ramenini ben ödedım.ah neyse soğuğu sevmeme rağmen hasta olmamak adına montumu giyindim. Suganin kapiyı acmasıyla soğuk rüzgarı yüzümde hissettim ve kendimi ona biraktim.Suga ise hemen montunun sapkasını kafasına gecirip yürumeye basladı.Ah nerde bu çocuk.
"Lena!" Aa gördüm onu.(Bunun gibi birşey düşünün)
Sokağin başından bize el sallıyordu.Üşuyen Sugayı kolundan tutum ve sürüklercesine yanına götürdüm.
"Lena özlettin kendini" deyip sarildı tabi bende ona sarıldım.Suganın bana attuğı ters bakışları umursamadan hemde. Ayrılınsa Asin Sugayı baştan aşağı süzdü ve kulağıma yaklasarak "Bu kim?" Dedi.
"Aa evt sizi tanıştirayım.Bu Ajushi" dedemle Suganin gözleri büyüdü ve ciddilersti."Pardon,Bu adam BTS den Suga" dedemle Asin cığiligı bastı.Onu kolundan tutup sarsarak
"Yaa!Sessiz ol!" Dedim. Daha kısık bir sesle "Ah,Pardon.Ne yani Swag Suga mı bu?...~~~~~Merhaba ~
Sınav haftasına giriyorum ve bölum atamiycam zaten Ramazan bayrami flan derken gecuke bilir.
UMARİM BEĞENIRSINIZ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST LOVE
FanficLena (sooyhoung)Blackpink de çıkış yapan ve grubun en küçük üyesi olan kişidir..Küçükken yaşadığı olumsuzlukların hayatını olumsuz etkileyecek mi???.