Sabah gözlerimi acmakta zorlandığımı fark edince anlamıştım,Gözlerim şişmişti...Cidden anlamiyorum gözlerim Korelilerinki gibi tek kapaklı olmamasına rağmen şişiyordu,bunalrı düşünürken banyoya girip rutin işlerimi haletim
ve üstümü giyinip aşağı indim,Kimseler yoktu kolidorda biraz daha ilerleyince Lisanın şarkı söylediğini duymamla içeri daldım,
Lisa elinde bıcak önünde cikolata kutusu ekmeyine cikolata sürmekle meşguldü,Ben mutfağa öyle girince ,Korkak gözlerle bana baktı
"Uyandın mı?"
"Yoo,Ne uyanması ?"bana iyimisin bakısı atarken gidip yanagını öpüp cikolata sürdüğü ekmegi elinde aldım...
"Ya!Onu kendime yapmıştım."dedi.
"Tamam,Bir daha yap"dedim gülerek.Aklıma gelen soruyla ona döndüm ve "Kızlar nerde?" Dedim.
"Odalaındalar gelirler şimdi?"
Lisa sözünü bitirir bitirmez Jisoo ve Rose gelmişti az sonrada Jennie gelince tamdık
"Hadi kızlar birşeyler atıştırında cıkalım." Dedi Jennie-15 dakika sonra-
Su anda arabadaydık ve menejerimizle konuşuyorduk...
Menejerimiz biraz geçkalacakmış onu haber verdi ve Evet Bighit binasının önüne gelmiştik.
Kapı acıldı ve yavaş yavaş arabadan indik tam yürüyecektim ki Lisa kolimdan tuttu ve "Bu kadar istekli olduğumuzu belli etmeyelim,Kendimizi ağırdan satalım." Dedi.Cidden bu kız deli olmalı ."Lisa zaten geç kaldık sorumsuź gibi görünmeyelim istersen He!." Dedi Jisoo ve önden önden yürümeye başladı tabi bizde onu takip ettik ve binaya girdik.(Hele şükür)Bizi hemen Toplantının olduğu salona aldılar Ee burda kimse yok.
"Ee,Hani geç kalmıştık kimse yok" dedim."Tabi onlarda Lisa gibi düşündüler herhalde" Rose cümlesini bitirir bitirmez kapı acıldı ve içreriye sırasıyla RM,Jin,Jhope,V,juonkook,Suga ,Jimin girdi Bizde ayağa kalkmıştık tabi, baş selamı verip yerimize oturduk.
"Kızlar memnun olduk tanıştığımıza" dedi Rm.
"Bizde" dedi Jennie.Muhabbet koyulaşmiştı ama geldiğimizden beri hiç ağzımı acmadım sadece basımı sallayıp onay veriyordum.Tabi bana seslenilene kadar.
"Lena" gözlerimi masadan cekip kim seslendi diye bakıyordum ki J hope atlayatak "Senin Fikirlerini alalim albüm hakkında" dedi.Hee demek bunu konuşuyorlar.
"Ha!,AaEvet albüm.Benim tek temennim Hem Armileri Hem Blinkleri mutlu ve tatmin edebilecek bir albüm çıkartmak" dedim ama Hiç anlamadım bir anda ağzımdan döküldü bu cümle,Herkez dediğimi onaylarcasına basını sallıyordu. Tabi biri hemen muhalefet olur."Bu dediğin Hiç kolay degil biliyorsun degil mi?" Dedi Suga.Kendimi biraz daha toplayip oturduğum sandelyede dikleştim ve söze başladım."Tabi kolay degil.Ama biz elimizden gelenin en iyisini yapalım,Her zaman olduğu gibi."dediģim şey hem kızları hem de BTS üyelerini sevindirmişti.
Menejerler geldi ve Toplanti resmi olarak başladı evrakları falan imzaladık-Yarım saat sonra-
Toplantı bitmişti nerdeyse sadece muhabbet ediyorduk ve menejerlerde çıkmıştı.
J-Hope toplantı boyunca bana bakmiştı bence hatırlıyor ama emin degil , hemen söylemeliyim.
"Bir şey sorabilir miyim?" Dedim J-Hope a bakarak sevindi ve basını salladı."Aa ...aceba daha önce karsılaşmış olabilirmiyiz yani Türkiyede bulundun mu hiç?" Herkes bize şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Evet bende tam onu sorcaktım.Gercek adın-" sözünü bitirmesine izin vermeden atladım
"Sooyoul" dedim. Baya şasırmışa benziyordu."Aa, sen gerçekten O sun, bücürsün?" Dedi.
"Artık bücür değilim farkınfaysan büyüdüm,20 yaşındayım" Dedim gülerek.
Diğerleri hala şaşkın şaşkın bize bakiyordu. Jungkook atladı "Bücür mü?" Dedi gülerek
Aah~ Resmen dalga geciyorlar şu anda .Menejerimiz iceri girdi ve
"Hadi hazırlaniñ kahvaltıya~" dedi.
Gercektende acıkmıştım
Bizim icin kocaman bir araba tutmuşlarda BTS le baraker gidip kahvaltı yapacakmişiz, umursamadan arabaya bindim ,Şu anda düşündüğüm tek şey midemdi.
Lokantaya geldiğimizde arabadan inip iceri girdik bizim icin ayrılan masaya oturduk malüm baya kalamalıkdık.Herkez servisin yapılmasını beklerken aynı zamanda muhabbet ediyordu,Ta ki telefonum calana kadar herkes muhabbeti bırakıp bana baktı bense alceleyle telefonu aldım arayan teyzemdi özlemistim onu hemen Telefonu açtım.
(Telefon konuşması)
"Efendim,Teyze?"
"Nasılsın prenses?Herşey yolunda mı?
"Evet Teyze saol,Sen nasılsın?
...
Ben telefonla konuşurken herkez bana bakiyordu Türkçe konuştuğum icin sadece Jhope anlıyordu ve her dediğim şeyde gülüyordu.
Telefonu kapatıp önüme döndüğumde BTS üyeleri bana bakıyordu anladım açıklama yapmalıydım.
"Aa,Söyle ki benim annem Türk,babam Koreli ve bu yüzden iki dilede oldukca aşınayım " dedim
"Bende diyiyorum gözleri ameliayt mi aceba " Teahyoungun dedigi şeyel gülmüştüm.Haýir anlamında basımı salladım bu aradada yemek yiyorduk,Yemekler bitince kalktık ve önce bizi eve bıraktılar,Eve girer girmez Lisa kolumu tuttu ve beni odaya sürüklediler ben olayın şokunu ataltamadan beni soru yağmuruna tutuyorlardı,
"Siz nerdene tanışıyorsunuz?"
"Önceden cok yakınmıydınız?"
"Senin için ne ifade ediyor?"
"Ve bize neden söylemedin?"
Ben onlara hayretle bakarken cevap. Bekledikleri belliydi,Olan biten herşeyi anlattim Benim manevi abim gibi olduğunu ve Gerçekten iyi bir insan olduğunu söyledim.
"Hepsini anladımda, Neden bizden sakladın?" Dedi Jisoo,başımı kaldırıp ona baktım ve "Amacım sizden saklamak degildi sadece hem emin olamak istedim hemde suprız oldun istedim." Dedim .~~Merhaba
Umarım bölümü beyenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST LOVE
FanficLena (sooyhoung)Blackpink de çıkış yapan ve grubun en küçük üyesi olan kişidir..Küçükken yaşadığı olumsuzlukların hayatını olumsuz etkileyecek mi???.