Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar, hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar.
-CEM KARACA-
söylediği şeyle epey bi yüzüne şaşkın ve korkmuş bir surat ifadesiyle baktım ve o bundan keyif alıyordu her halinden belliydi yemekte annemle murat sürekli hararetli bir şekilde iş konuşuyorlardı ve bu benim canımın sıkılmasına neden oluyordu.
murat ayağa kalkıp lavabonun nerde olduğunu sordu annemde inadıma yapar gibi "vera gösterir size murat bey" dedi gıcık şeye lavabo gösteriyorum asın beni ...
önünde yürüyüp lavaboyu gösterdim arkasını sağını solunu kontrol ettikten sonra benim lavabonun içine soktu ben şok içinde tam bağırıcaktım ki ağzımı kapadı
"bağırcaksan ağzındaki bütün dişleri kırarım ve bu benim canımı yakar anladın mı" söylediği şeyle kafamı hızlıca salladım derin bi nefes alıp elini ağzımdan çekti ve konuşmaya başladı
"parçaları tamaladın değil mi" dediği şeyi biliyordum bu gizli numaradan mesaj atanda oydu Mustafanın fotoğraflarını da çeken oydu . Mustafa bana birisi bizden bizi ayırmaya çalışıyo dediğinde inanmamıştım neden birisi bizi ayırsın ki demiştim kim olabilirdi işte o kişi tam karşımda gözlerimin içine bakıyor .
"pisliksin rezalet" dediğim şey onun dudağının kenarının kıvrılmasına sebeb oldu sonra geri çekilip histerik bir kahkaha attı "eski sevgilin rezalet değil de ben çekince mi rezalet oluyor Vera Hanım ha?" derin bi nefes aldım "sana o rezalet değil demiyorum ama buda senin rezalet olacağın anlamına gelmiyor değil mi" yüzüme dik dik baktı tıpkı o günki baktığı gibi , yanıma doğru yaklaştı kulağıma fısıldadı" benimle evleniceksin" onu itip bi kahkaha ben fırlattım "çok komikti bitti mi " dediğim şeye sinirli bi ifadeyle baktı " anneni işten çıkarıcam ve hiç bi yerde iş bulma olanağı sağlamıycağım eğer lüks bir hayat yaşamak istiyorsa seni bana vericek yok istemiyorum derse ben yine seninle evleniceğim" kekeledim "bu - sen annemi tehdti mi ediceksin" elini yanağıma sürttü "bu bir tehdit değil bu... ımm. ha şey evet tehditmiş" onu güçlü bi şekilde ittirip odaya doğru gidiyordum ki kolumu yakalayıp "zorundasın " dedi . yüzüne gülümseyip kualğına fısıldadım" hiç birşey için zorunda değilim şimdi hayatımdan ha bide evimden siktir olup git" gülümsedi "kızların küfretmesinden hoşlanmam " yüzüne dik dik baktım"napalım sinirlenince size kazak falan mı örelim salak" yüzünü hayır anlamında salladı "kafamı kır seni sinir edince "
"sizle önemli bir konu konuşacağım lütfen bunu kötü birşey olarak algılamayın " ve konuya geldik anne lütfen birşey yap yalvarırım ...
"söyleyin lütfen" Murat hafifçe öksürüp "iş yerindeki arkadaşlarınıza veda edin " dedi . annem şaşkın bi ifadeyle baktı "ne-neden noluyor murat bey "
"ihaleyi kaybedebiliriz ve ben şirketimde bir köstebek görmek istemiyorum" annemiz gözleri dolmuştu kahretsin murat yalvarırım kes şunu "b-ben köstebek değilim ben asla ajanlık falan yapmadım efendim " murat arkaya yaslandı "güvenlik kameraları öyle söylemiyor resmen düşman şirketin patronuyla konuşuyorsunuz" telefonunu çıkartıp bir video gösterdi annem ayağa kalkıp "ben bilmiyordum özür dilerim ben bu şirkette çalışan birisi sanıyordum" "bu bi suç Gökçe hanım sizi şikayet ediceğim " diyip kapıya doğru yürüdüğünde annem hemen karşısana geçip "ne isterseniz yaparım Murat bey lütfen ben hem hiçbişey yapmadım ki "dedi istediğine kavuşmuş bir şekilde gülümsedi murat ben ise sesimi bile çıkaramadan olan biteni izliyordum .
"istediğim herşeyi mi Gökçe Hanım" annem onaylar bir şekilde kafasını salladı "o zaman verayla evlenmek istiyorum" annem murata baktı donmuş gibi oldu sonra hem bana bakıp hem murata baktı "s-siz benim kızımı mı istiyorsunuz " murat sıkılmış bir ifadeyle kafasını salladı annem "olmaz efendim ben kızımı size veremem o daha küçük hem o sizi istemez " dedi sonra benden onay almak ister gibi baktı bense donmuş kalmıştım sesimi hiç bir şeye çıkaramıyodum "size 1 gün zaman veriyorum Gökçe hanım oda şu Vera hatrına umarım kararınız olumlu yöndedir yoksa sizi bir hapishaneye yollayabilirim " evden çıkmadan önce arkasını döndü ve sırıtıp "ha bu arada siz hapishaneye gidince ben yine veranın yanında olacağım" diyip çıktı annem kapıyı kapatıp arkasına yaslandı ve ağlamaya başladı yanına hızla koşup sarıldım "ağlama anne lütfen" annem hıçkırıp bana sarıldı "ben seni ona veremem vermem kızım bir kızımı kaybettiğim toprağa verdim diğerini ölmeden toprağa gömemem " dedi artık bende ağlıyordum "anne tamam lütfen dur hallederiz sen bu adama ne anlattın" derin bir nefes aldı "ihaleyi toplantıları neler yapacağımızı herşeyimizi "
"niye anlattın ki"
"kızım ben onu çalışan sanıyodum nerden biliym daha yeni başlamışım işe "
"napıcaz şimdi "
"seni ona vermiycem asla vermem" tekrar sarıldı "ama vermezsem o zorla alıcak canını acıtacak buna izin vermem " ayağa hızla kalktım "vericekmisin söylesene izin vericekmisin evlenmeme " ayağa kalktı hala ağlıyordu "kızım özür dilerim ama..." lafını tamalamadan bağırdım "evleniceksin kızım zorundasın değil mi hep hep aynı şeyler bunlar " tam arkamı döndüm gidicektim ki son sözümü söyledim hayatımı bitirecek olan o sözü ... "ama biliyomusun anne senin için, sadece senin için evlenicem o pislikle "
heyecanlı bir bölüm oldu yada benim dinlediğim şarkıdan kaynaklanıyor düşüncelerinizi belirtin seviliyorsunuz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DOST
Mystery / ThrillerBana duygusuz bir ifadeyle baktı ,yüzüme dik dik baktığını görünce bende ona dik dik baktım boynunu kütlettiğini görünce birden irkilmiştim Neydi bu adam ?psikopat, Sapık Ruh hastası Anonim?