Chapter 2

239 18 0
                                    

-Jimin ~bakış açısı~

 "Tamam öyleyse Jimin. Sen benim gelinim olacaksın."dedikten sonra ne söyleyeceğimi bilemedim.

"Hm..Afedersiniz?" dedim hiç düşünmeden cevap verdi. "Evlen benimle Park Jimin."dedi. Ani teklifi ile şok olmuştum.Az önce tanışmıştık ve benimle evlenmek istediğini söylüyordu kafayı yemiş olmalıydı.

 "Afedersiniz ama 2 saniye önce tanıştık. Kafayı mı yediniz?"

 "Ne demek istiyorsun? Sen beni tanımıyor musun?"

 "Sadece adını ve IQ 10 olduğunu söyledin." Ona baktığımda sinirlenmiş gibiydi.

"Hayır öyle değil.Ben Jeon Jungkook Jeon şirketlerinin CEO'su.Sizinle bir anlaşma yapmak istiyorum endişelenme işin içinde duygu olmayacak."dedi ne dediğini anlayamamıştım ve hiç düşünmeden sordum.

"Neyden bahsediyorsunuz."

"İstersen biraz otur konuşalım ne dersin?

"Hayır, teşekkür ederim. Yapacak teslimatlarım var. Bu yüzden teklifinizi reddediyorum."dedim.

Tam kapıya doğru ilerlerken tabi ki de Jeon lanet Jungkook beni durdurdu.Beni yanındaki koltuğa çekti ve bana baktı.Daha önceki sırıtmaları hiç de korkunç değildi.Ama şimdi.....çok korkunç görünüyordu. Bakışları ruhumun içine işliyordu.

"Reddetme şansın yok.Ailemin beni bir miras için evlendirdiği için sinirliyim beni daha fazla kızdırmaya çalışma." ne zannediyordu bu kendini beni saçma işlerine dahil etmeye çalışıyordu.

"Ailen bir miras istiyor ve bunu göremiyor musun? dedim ve tepkisi bekledim.

"Miras olayı için bir planım var bana yardım edersen parada alacaksın sen sadece evet de." dedi Jungkook sert bir sesle.

Sesini bana yükseltti.Ne dediğini bilmiyordu tabi ki sonuçta kendini beğenmiş şımarık bir çocuktu.Sadece parayı biliyordu ona  tam cevap verecekken telefonum çaldı ve kardeşim arıyordu.Onun adı Park Jihyun benden iki yaş küçüktü ve çok sevimliydi.

"H-Hyung.....Babam hastanede"

Bunu duyduğumda kalbime bir sancı girdi.Bu nasıl olabilir?? Teslimat için geldiğim zaman iyiydi öyleyse nasıl ??!Farkına varmadan yanağımda bir gözyaşı hissettim.Burda bu kadar oyalanmasaydım belkide babama yardım edebilirdim.Kahretsin!!!

 “H-hyung lütfen çabuk gel - annem h-harap oldu ..” Jihyun hıçkırarak ağlıyordu.

Jihyun a hemen geliceğimi söyledikten sonra oturduğum yerden kalktım. Jungkook otopark a kadar beni takip etti.Telefon konuşmamı duymuş olmalı nede olsa tam yanımdaydı.Beni hastaneye götürmeyi teklif etti kabul etmekten başka çarem yoktu oraya hızlı gitmenin tek yoluydu.
Hastaneye vardığımız zaman  hemen içeriye koştum.Jungkook  içeriye gelmedi. İçeriye girdikten sonra biraz ilerde bir doktor ile annemin konuşmasını duydum.

"Çok üzgünüm ama ameliyat için para ödeyemiyorsanız bu ameliyata başlayamayız.Hastanemizin kuralları bu." dedi ve annemin konuşmasına fırsat vermeden odasına gitti.

Ne?!! Ne aptalca bir kuraldı bu!! Doktoru ikna etmek için odasına gittim.Doktor beni görüp soru sormadan hemen konuşmaya başladım.

"Ben parayı bulacağım lütfen ameliyatı başlatın Doktor Bey" dedim.

"Çok üzgünüm efendim ama kurallara karşı gelemem."

"BENİM BABAM ÖLÜYOR SİZİN TEK DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ TEK ŞEY KURALLAR MI?"

Böyle insanları hiç anlayamıyordum nasıl olurda para bir insanın hayatından daha önce gelebiliyordu.

"Ameliyatı başlat Doktor Lee."

Arkamı döndüğümde Jungkook u gördüm.Neden bana yardım ediyordu ki?..Aklında birşey olmalıydı.Doktor Jungkook un sözlerini dinleyerek annem ve kardeşimle ameliyathaneye gitti.

Jungkok ile odada tek kaldığımızda "Bu evraklara imza at Park Jimin." dedi.

"Bunlar neyle ilgili?" Ne dediğini anlamamıştım ne evraklarıydı ki bunlar.

"Sahte evlilik sözleşmesi."Jungkook sana bunu söylemiştim der gibi bakmıştı.

“Kabul etmeyeceğimi söylemiştim !!”dedim.

"Ya bu evrakları imzalarsın ya da ameliyatı hemen durdururum ve baban ölür." Çok kalpsizdi ama aynı zamanda bana yardım ediyordu.Bunun onun bir planı olduğunu anlamıştım.Ameliyat parasını bulamayacağımı biliyordum bu yüzden başka çarem yoktu kağıt ve kalemi alıp evraklara imza attım.Jungkook evrakları aldı ve bana sırıttı.

"Önce yazılanları okumalıydın Jimin."



*******

Hikayeyi okuduğunuz için teşekkür ederim 💜💜





FAKE WEDDİNG (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin