-Jimin ~bakış açısı
Yine de ...Jungkook a onu istediğimi söylesem, benim için ne düşünürdü.Muhtemelen iğrenirdi.Ahh daha hızlı Jungkook. İnledim.Beni köpek pozisyonuna getirmişti. Biraz rahatsız olmuştum ama yine de kötü hissettirmemişti. İçimde hızla git gel yapmaya devam etti . Jungkook da inliyordu.O kadar büyük bir şeye sahipdi ki, her vuruşunda prostatıma dokunmaya devam ediyordu.Kıçıma vurdu ve daha da hızlandı.Akıl sağlığımı kaybediyordum. Hayatımda hiç böyle bir zevk hissetmemiştim.Jungkook ile boşalmadan önce çalan bir şey duymuştum.
Yatağımızda uyandım ve yanımda kimse yoktu rüyamı görmüştüm.Jungkook u görmeyince rahatlamıştım.Beni böyle görseydi utanç verici olurdu ...Battaniyeme baktım ve bir şişkinlik gördüm."Şimdi bununla sabah erkenden ilgilenmek zorundayım" diye fısıldadım.
Birkaç gün sonra
-Jungkook ~bakış açısı~
Jimin bazı sebeplerden dolayı benden kaçıyordu. Nedenini anlamıyordum.Ona ne olduğunu sormaya çalıştığımda, tek yaptığı şey benden kaçmaktı. Yavaşça sabrımı kaybediyordum. Hatırladığım kadarıyla kötü bir şey yapmamıştım.Mutfağa gittim ve Jimin'in bulaşıkları yıkadığını gördüm.Sessizce ellerimi beline sardım ve başımı omuzunun üstüne koydum.
-Jimin ~bakış açısı~
Jungkook un ani hareketiyle ürperdim. Bunca zaman Jungkook'tan uzak durmaya çalıştmıştım.Gördüğüm rüya beni çok etkilemişti.Bundan Jungkook un haberi olmamalıydı.Bana dokunması beni etkiliyor ve artık gözlerine bakamıyordum.Hepsi Taehyung ve onun kirli düşünceleri yüzünden.Onun yüzünden Jungkook'un koca penisini hayal ettim. Taehyung beni onun gibi bir sapığa dönüştürdü.
******
"Neden benden kaçıyorsun Park Jimin yoksa Jeon Jimin mi demeliyim?"
"S-sen..senden kaçmıyorum !!"
"Kaçıyorsun."
Jungkook Jimin'in ince belinden tutarak kendine döndürdü.Jimin onunla temas etmekten yine kaçmıştı.Jungkook kesinlikle sinirleniyordu.İşler yolunda gitmediği zaman nefret ediyordu.
"Jimin. Bana hemen cevap ver. Seni seviyorum ve bana itaat etmeni istemiyorum ama sen beni buna zorluyorsun."
"Ben.....Taehyung"
"Taehyung? Ne alaka?" Belimdeki tutuşunu sıktı, tırnakları etimi kazıyordu.
"Pislik sana ne dedi bebeğim?Ona bir ders vereceğim söyle."
"Hayır hayır hayır, beni yanlış anlıyorsun! Bu onun kirli düşünceleri yüzünden." Hızlı bir şekilde mırıldandım.
"Ne?!!"
"Beni duydun ve senin hakkında bir rüya gördüm. "
"Benim hakkımda?? Peki rüyada ne yapıyordum?"
Birden sessizlik olmuştu.Jimin cevap veremedi.Küçük olan Jimin in üzerine gitmezse konuşmayacağını biliyordu bu yüzden sesini derinleştirdi ve Jimin'e tekrardan sordu.
"Bana cevap ver Jimin." Baskınlık Jungkook'un sesinden taşmıştı.
"Ben-biraz-şey yaptım ... bir ... seninle ilgili bir rüya görmüştüm"cümle kuramaması siyah saçlı çocuğu güldürmüştü.
"Ooh ve iyi hissettirdi mi bari??"
Jungkook'un yüzünde bir sırıtma vardı çünkü herşeyi anlamıştı. Jimin Jungkook'un onu kötüye kullandığı veya ona bağırdığı gibi bir rüya gördüğünü düşünüyordu.Ama ıslak bir rüyaydı.Tamamen beklentileri dışında.
"Hmm....Rüyayı senin için tekrardan canlandırmamı ister misin bebeğim?"
***************
Herşey çok hızlı gelişiyor değil mi?
Umarım ileriki bölümlerde daha iyi anlarsınız💕Okuduğunuz için teşekkür ederim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE WEDDİNG (ÇEVİRİ)
Fiksi PenggemarJimin tavuk teslimatı için gidiyordu ve bir oyun hayatını değiştirdi. Kibirli bir CEO olan Jeon Jungkook ile evlenmek zorunda kaldı. https://my.w.tt/DGrLJjoG7V