Chapter 8

165 14 3
                                    

Jimin ertesi sabah uyandığında alt kısmı zonkluyordu ve ağrıyordu. Belinde ağır bir şeyler hissetti ve Jungkook'u görmek için arkasına döndü.Jungkook ellerini Jimin'in ince beline sarmıştı ve boynuna sokulmuştu. Jimin, Jungkook'un yumuşak saçlarını boynunda hissediyordu ve bundan hiç rahatsızlık duymuyordu. Bunun yerine Jungkook'un saçını yumuşak bir şekilde uyandırmadan karıştırdı.Jungkook sızlanarak kafasını Jimin'in boynuna daha da soktu.

Jimin Jungkook un hareketlerinden dolayı sevildiğini hissediyordu.Onu alnından öptü ve tuvalete gitmek için ayağa kalktı.Önceki gece yaptıklarından dolayı temizlenmek zorundaydı.Jimin kalktıktan sonra, yüksek bir sesle yere düşmüştü. Poposundaki acı dayanılmazdı.Kendi kendine küfretti ve şimdi kendini kontrol etmediği için Jungkook'a kızdı.Bu onun ilk seferiydi ve Jungkook elbette onun için biraz yavaş olmalıydı.Jimin şimdi dün geceden dolayı utanıyordu.

 "İyi misin ??" Jimin arkasından derin bir mırıltı sesi duymuştu.Jungkook'un sesi normalden daha derindi.Daha yeni uyanmıştı ve sesi eskisi gibi etkileyiçi görünüyordu.

"Düzgünce yürüyemiyor musun? Jungkook esnerken söylemişti.Jimin'e karşı umursamaz görünüyordu.Jimin acı çekiyordu ve yerdeydi. Jungkook'un sorduğu tek şey iyi olup olmadığıydı.Pembe saçlı çocuk, sevdiklerine karşı her zaman naz yapardı.

"Soğuk zeminde oturuyorum ve bana sorabileceğin tek şey iyi miyim?Bu bir soru mu Jungkook?"

 "Sakin ol bebeğim. Neden bu kadar sinirlisin? Çok mu canın acıyor ??"

"Tabi ki acıyor.Dün gece durmadın ve şimdi de bana incinmediğimi mi soruyorsun?Kahretsin evet sinirliyim."

“Her zaman bu kadar sızlancak  mısın?” Dedi Jungkook kıkırdayarak.Yataktan kalktı ve Jimin'i banyoya taşıdı.Birlikte duş aldılar ve Jungkook kahvaltıya inene kadar Jimin e yardım etmişti.

"Jungkook."

"Efendim bebeğim."

"Üniversiteye ne zaman döneceğim?"

“Okumana gerek yok. Biz şimdi evliyiz. Çalışmana da gerek yok.”Jimin Jungkook un söylediklerine üzülmüştü.Ailesi çok zor şartlarda onu okutmaya çalışmıştı şimdide ailesi zor durumda olduğu için Jungkook ile evlenmişti.Ailesi için okumak istiyordu ve okuluda çok seviyordu.Hem Jimin bütün gün evde kalmayacaktı herhalde o okulda çok çalışkan ve başarılı bir insandı şimdiden çok sıkılmıştı.

"Böyle bir şeyi kabul ettiğimi hatırlamıyorum.İster kabul et ister etme üniversiteye gideceğim."

"Biliyorsun ki ben kolejin sahibiyim."

"Evet öyle."

"Ailene üniversite için harcadıkları tüm paraları iade ettim.Artık kayıtlı değilsin. "

"Bu mümkün değil."

 “Dediğim gibi. Üniversitenin sahibiyim, bu yüzden her şey mümkün.”

“Ya koleje gitmeme izin verirsin ya da bu evden giderim. Ve her şey mümkün olduğunu söylediğin gibi beni tekrar kayıt ettirmen zor olmayacaktır.”

“Neden üniversiteye gitmek için bu kadar inatçısın?Evde kal işte sorunun ne?"

"Sorun şu ki,bana özgür olduğum söylendi bu yüzden evde kalmayı reddediyorum."

 "O zaman benimle çalışmaya gel. İstediğin buysa."

 "Sen nasıl çalışabilirsin daha mezun olmadın?"

"Ben zeki bir insanım."

 "Ya okula giderim ya da bu evden giderim." Tekrar onu tehdit ettim.

"Tamam, tamam. Ama birlikte gidiyoruz.”

**********

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜

Hikâye nasıl ilerliyor sizce?

FAKE WEDDİNG (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin