(Bu bölüm Namjin sevenler için)
Namjoon ~bakış açısı~
Son 3 saattir heryerde Jin'i arıyordum.Kavga etmemizin nedeni bir çorap yüzündendi.Onu anlamaya çalışıyordum.Jin hamile ve onu bu şekilde hareket ettiren hormonları olduğu için birşey yapamıyordum. Bebeğimi bulmama yardım etmesi için Jungkook ve diğer çocukları aradım. Onu tüm lokantalarda aramaya başladık çünkü o sinirlendiğinde yaptığı ilk şey yemek yemek oluyordu.Yemek, öfkenden kurtulmanın en iyi yoludur, ona bu konuda katılıyordum Onu heryerde aramıştık ve gerçekten nerede bulabileceğimi bilmiyordum.
Kookie'nin evine yaklaştık ve Kookie beni durdurdu.Sabahtan beri ağzıma tek lokma girmemişti gerçekten açlıktan bayılacaktım neredeyse.Jin olmadan birkaç saat bile yaşamak çok zor geliyordu.Ona bir şey olduğunu hayal bile etmek istemiyordum.Çok endişeliydim ,Jungkook un evine ruhsuzca yürüdüm.Kapıyı çalmadan girdim.İçeriden yüksek sesli müzik sesleri geliyordu.
We goin' from NY to Cali
London to Paris
uriga ganeun geu goshi eodideun party
El Mariachi
El Mariachi
El Mariachi
We goin' from Tokyo, Italy
Hong Kong to Brazil
i segye eodiseorado nan noraehari
El Mariachi
El Mariachi
El MariachiPembe kapşonlu, pembe bandana ve pembe terlikli bir Seokjin görmeyi hiç beklemiyordum.Jin oturma odasında tek başına oturuyordu.Pembe prensesim bu kıyafetle bile muhteşem ve seksi görünüyordu.Seokjin'e baktım ve yanına gidip onu kollarımın arasına alıp sıkıca sarıldım.Rahatlamıştım. Beni çok korkutmuştu. Ona sıkıca sarıldım ve onu öptüm oda karşılık vermişti.Jin ellerini boynumun etrafına sardı ve üzerime zıpladı, böylece benim kucağımdaydı.Yaramaz ellerim kapüşonunun altından onun hassas meme başı ile oynuyordu. Dudaklarını ısırdı ve "Özür dilerim" diye fısıldadı.Dudaklarımızı birbirine bağladım ve kalçasını tuttum. Jin titredi.Ellerimi kalçası boyunca gezdirdim ve derin bir nefes aldı.Dudaklarımı meme ucunun üstüne bastırdım ve boynuna doğru devam ettim, boynunda her yere izler bıraktım.Onu birkaç saat içinde bile çok özlemiştim.
'Hmm' Jimin'in oturma odasının kapısında durduğunu gördüm.Kızarmıştım ama Jin "Siktir git şu anda sevişmeye çalışıyoruz" demişti.Jimin gözleri kocaman açarak Jin'e güvensiz biri olduğunu söylemişti.
"Bana öyle bakma azgınım çünkü hamileyim."diye devam etti Jin.Jimin, Jin'i anlıyormuş gibi başını salladı ve ben de yüzümü Jin'in boynuna sakladım.Sadece kardeşin gibi gördüğün arkadaşının seni kocanla sevişirken yakaladığını düşün.Çok utanç vericiydi.
"Sizin devam etmenize izin vermek istiyorum a-"
“Öyleyse bize izin ver"dedi ve beni öpmeye devam etti. Kendimi geri çekmeyi denedim ama bu onu kızdıracaktı.Onu geri öpmedim ve bu bana Jin'den inilti kazandırdı.Dudağımı biraz ısırmıştı ve alt dudağımı kızgın bir suratla emdi.
"Ama diğerleri burada ve Jin Hyung'un inlemeleri koridora kadar duyuluyor." dedi Jimin.
“Ah hayır !!! Namjoon beni durdurmalıydın !! Çocuklarımın önünde benimle bunu nasıl yaptın?!
**********************
Okuduğunuz için teşekkür ederim💜
Hikaye hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu arada çeviri kitabı olduğu için ister istemez anlam bozukluğu oluyor kusura bakmayın belki bazı yerler çokk saçma geliyor biliyorum ama ben yine de elimden geldiğince düzenli yazmaya çalışıyorum umarım anlıyorsunuzdur 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE WEDDİNG (ÇEVİRİ)
FanfictionJimin tavuk teslimatı için gidiyordu ve bir oyun hayatını değiştirdi. Kibirli bir CEO olan Jeon Jungkook ile evlenmek zorunda kaldı. https://my.w.tt/DGrLJjoG7V