မိုးရာသီလဲ ေျခဦးလွည့္လာပီထင္ပါရဲ႕...မိုးေပါက္ေလးေတြက တစ္စက္ပီးတစ္စက္ အမိေကာင္းကင္ႀကီးရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲကခုန္ဆင္းလာပီ...ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိ...
ခန္႔မွဴးအိမ္တစ္ေယာက္ မိုးစက္ေလးေတြကိုခ်စ္ရဲ႕သားနဲ႔
ဒီႏွစ္မွမိုးစက္ေလးေတြကိုၾကည့္ကာ ေၾကာက္ေနမိသည္...ထိုစဥ္..........
🎼🎼🎼🎼🎼
"Hello...ကိုဝလႅာ"
"မွဴး...ညီေလးကေတာ့ ကံေကာင္းတယ္ပဲေျပာရမလားမသိပုး"
"ဘာလို႔လဲဗ်..."
"ညီေလးကိုအမႈအပ္ခ်င္လို႔တဲ့..."
"ဗ်ာ...တကယ္လား...ဘယ္သူလဲအကို...ဘာအမႈလဲ"
"Ommm...အမႈကေတာ့ လူသတ္မႈတဲ့ င့ညီ"
"လူသတ္မႈ...အကို ကြၽန္ေတာ္အဆင္ေျပပ့မလား...ကြၽန္ေတာ္ကလူသတ္မႈေတာ့တစ္ခါမွမလိုက္ထူးပုးဗ်"
"အဆင္ေျပမာပါ...ဒီလိုလုပ္ပါလား...မွဴး စခန္းကိုလာခဲ့လိုက္ ဒီေရာက္မွ အမႈသည္နဲ႔စကားေျပာရင္း အကိုတို႔ အလုပ္လုပ္ၾကတာေပါ့"
"ဟုတ္ အကို... အ့ဆိုကြၽန္ေတာ္လာခဲ့လိုက္မယ္"
"Ommmm....အ့ဆို ဒါပဲေနာ္မွဴး"
"ဟုတ္....."ခန္႔မွဴးအိမ္>>>huuuu..လူသတ္မႈတဲ့လား....ငါလုပ္ႏိုင္ပ့မလား.....ခန္႔မွဴး..မင္းကေ႐ွ႕ေနပါကြာ....မင္းလုပ္ႏိုင္ပါတယ္....awww....ငါတံခြန္႔ကိုေျပာရမယ္...
09.@$##@#@
"Hello...ခ်စ္ဆံုး"
"တံခြန္....ငါအမႈတစ္ခုလိုက္မလို႔"
"အမႈ...ဘာအမႈလဲ..ေ႐ွ႕ေနေလးရဲ႕"
"လူသတ္မႈ....."
"ဟင္....မွဴး..မင္းျဖစ္ပ့မလား"
"ျဖစ္ပါတယ္ကြာ...ငါကေ႐ွ႕ေနပဲ အမႈေပါင္းစံုလိုက္ထားမွ အေတြ႔အၾကံဳရမာေပါ့.. "
"ေအးပါ...အ့ဆိုၿပီးေရာ...ခုဘာလုပ္ေနလဲ"
"ငါကိုဝလႅာဆီသြားမလို႔..အ့အမႈတြက္ေပါ့"
"အ့ဆို...ငါလိုက္ပို႔မယ္ေလ"
"Ommm..."
..............................
"ကိုဝလႅာ..."
"မွဴး..ေရာက္လာပီလား....တံခြန္လဲပါလာတာကို"
"ဟုတယ္အကိုေရ...သုကိုစိတ္မခ်လို႔"
"ေအးပါကြာ...အကိုသိပါတယ္"
"ဒါနဲ႔အကို...အမႈကိစၥေျပာပါဦး"
"ဒီလိုမွဴးရဲ႕...လူတစ္ေယာက္က တိုက္ခန္းထဲမာ အကူအညီေတာင္းသံၾကားလို႔ လူစုပီးသြားၾကည့္တာ
အ့တိုက္ခန္းမွာငွါးေနတဲ့ေကာင္ေလးက ေသေနပီတဲ့"
"ေသေနတယ္ဆိုတာ....."
"သုကိုတစ္ေယာက္ေယာက္ကသတ္သြားတာ..ဘာဒဏ္ရာမွမ႐ွိပုးဆိုတာကိုၾကည့္ရင္ေတာ့ အသက္႐ွဴပိတ္ေအာင္လုပ္ပီးသတ္သြားတာ...ဒါမွမဟုတ္..
အဆိပ္ခံရတာလို႔ယူဆလို႔ရတယ္....ေနာက္ပီးေကာင္ေလးက
Naked ျဖစ္ၿပီးေသေနတာကြ"
"ဒါဆို...လူသတ္မႈသက္သက္ေတာ့မျဖစ္ႏိုင္ပုးထင္တယ္အကို..."
"အကိုလဲအ့လိုထင္တယ္...သုကိုစစ္ေဆးၾကည့္ေတာ့ တင္ပါးမာလဲ ေသြးနဲနဲစို႔ေနတယ္...ေနာက္ပီးထးဆန္းတာက
ဘယ္ဘက္တင္ပါးမာ L ဆိုတဲ့စာလံုးကိုပန္းစာလံုးနဲ႔အလွေဖာ္ပီးေရးခဲ့တာလဲေတြ႔တယ္"
"Hak...ဒါဆိုရင္ေတာ့...တရားခံဘယ္သူလဲဆိုတာ ခန္႔မွန္းလို႔ရပါပီ"
"မွဴးလဲ အကို႔လိုပဲထင္တယ္မလား"
"ဟုတယ္အကို...တံခြန္ မင္းကေကာ ဘလိုထင္လဲ"
"လြမ္းဆက္ပိုင္ေလ..ဟုတယ္မလား"
"သိပ္ေသခ်ာတာေပါ့ကြာ...ကြၽန္ေတာ့္အထင္ေျပာရရင္ေတာ့ ဒီေကာင္က ရဲေတြသုကိုလိုက္ေနတယ္ဆိုတာသိလို႔ တမင္စိန္ေခၚေနတာအကို..."
"ဒါေပမယ့္ ညီရယ္...လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အသတ္ကိုေတာ့ သူမႏုတ္ယူခဲ့သင့္ပုး"
"ဒါက သူတို႔လိုေကာင္ေတြရဲ႕ ထံုးစံပဲေလအကိုရဲ႕...တစ္ခ်က္ခုတ္ႏွစ္ခ်က္ျပတ္ဆိုသလိုေပါ့
သူလဲေပ်ာ္ရတယ္...ရဲေတြလဲ ဒုကၡေရာက္တယ္"
"မွဴး....မင္းကအခုမွဘာလို႔အ့ေလာက္ေတာ္သြားရတာလဲ"
"မသာႀကီး..မိုက္႐ိုင္းပီ...အခုမွဆိုေတာ့ အရင္ကေကာဘယ္ေလာက္ညံ့ေနလို႔လဲ"
"အ့လ္ုိေျပာတာမဟုပါပုးကြာ..မင္းက ေ႐ွ႕ေနတစ္ေယာက္လိုေျပာတာဆိုတာကိုငါအခုမွျမင္ရတာေလ"
"ကဲပါ ထားပါေတာ့....ဒါနဲ႔အကို ေသဆံုးသူ နာမယ္က...."
"ရဲရင့္မာန္..."
...........................
"ရဲရင့္မာန္...ရဲရင့္မာန္....ငါဒီနာမယ္ ဘယ္မာၾကားဖူးေနလဲမသိပုး"
"စိတ္ထင္တာေနမွာပါမွဴးရယ္...အ့ေလာက္ႀကီးေတြေတြးမေနပါနဲ႔...စခန္းကေန ခုခ်ိန္ထိအ့ေၾကာင္းေတြပဲေတြးေနတာ"
"မဟုပုးကြ...ငါအ့နာမယ္ကိုရင္းရင္းႏွီးႏွီးကိုၾကားဖူးေနတာ"
"ကဲပါ..ငါေျပာတာနားေထာင္ပါဦး"
"ေျပာေလ..."
"မင္းဒီအမႈကိုလက္ခံလိုက္ပီမလား...အ့ေတာ့စံုစမ္းတာေတ
သက္ေသ႐ွာတာေတလုပ္ရင္ ငါလဲလိုက္မယ္ေနာ္"
"မင္းကဘာလိုက္လုပ္မာ...မင္းကengineerေလ..ဘာဆိုင္လို႔"
"မင္းကိုစိတ္မခ်လို႔....."
"Hmmm...."
"ဟုတယ္ မွဴး....ငါမင္းကိုစိတ္မခ်လို႔...ဒီအမႈကဟိုေကာင္လြမ္းဆက္ပိုင္နဲ႔ဆက္စပ္ေနတာမလား...အ့တာေၾကာင့္မင္းကိုစိတ္မခ်တာ"
"ေအးပါကြာ...မင္းသေဘာပဲ"
"အ့ေၾကာင့္ခ်စ္တာ..."
"😊"
................................
"ဘလိုလဲ ေကာင္းဆက္...ငါတို႔အစီအစဥ္အဆင္ေျပရဲ႕လား"
"ဟုုကဲ့အကိုေလး...ရဲရင့္မာန္ရဲ႕မိသားစုက ခန္႔မွဴးအိမ္ကိုေ႐ွ႕ေနငွါးလိုက္တယ္အကိုေလး.."
"Haha😆....ဒီလိုပဲဖစ္ရမာေပါ့...hak...ဒီမေလာက္ေလးမေလာက္စားေကာင္က င့ကိုေထာင္ထဲပို႔ခ်င္တယ္တဲ့...😆
...ေတြ႔ၾကတာေပါ့ကြာ..မင္းင့ေထာင္ေခ်ာက္ထဲေရာက္လာပီပဲ....မင္းပဲ႐ုန္းထြက္ႏိုင္မလား...ငါကပဲမင္းကို......😆😆"
"ဒါမဲ့အကိုေလး...လြယ္ပ့မလား..သုေဘးမာသုသူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ ၾကယ္တံခြန္ေရာင္ကလဲ အျမဲတမ္းကပ္ေနတာ..ေနာက္ပီး တိမ္ဝလႅာထက္ဆိုတဲ့ရဲကလဲ႐ွိေသးတယ္"
"သြားစမ္းပါကြာ...ငါကဂ႐ုစိုက္ရမလား....လြမ္းဆက္ပိုင္ဆိုတဲ့ငါက ေပါ့ေသးေသးမွမဟုတာ...မင္းစဥ္းစားၾကည့္စမ္း ငါဖမ္းတာကတစ္ေကာင္ထဲရယ္ ဒါမဲ့ငါကကံေကာင္းလြန္းေတာ့လဲ သံုးေကာင္ေတာင္မိေတာ့မွာေပါ့ကြာ..😆😆😆...."
"ဟုကဲ့ပါအကိုေလး..အ့ဆိုကြၽန္ေတာ္ စီစဥ္စရာ႐ွိတာ စီစဥ္လိုက္ပါဦးမယ္...ခြင့္ျပဳပါဦးအကုိေလး"
"ေကာင္းပီ...."
...............................
6.6.2016
YOU ARE READING
Love:Heaven or Hell
Teen Fictionအကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဥပေဒဘက္ကလူေတြျဖစ္ေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အကို႔ကိုခ်စ္တယ္😔