11.6.2016
ဒီေန႔ အမႈကိစၥစစ္ေဆးစရာ႐ွိတာေၾကာင့္ ခန္႔မွဴးေစာေစာသြားရမည္...
အရင္ကဆိုလိုက္ပို႔ေနက် တံခြန္႐ွိေပမဲ့လဲ ဒီေန႔အေစာႀကီးသြားရမွာဆိုေတာ့ သူအိပ္ေရးပ်က္မွာစိုးလို႔
မေခၚျဖစ္ေတာ့....
သုမွာလဲ ေနာက္ထပ္ဂ႐ုစိုက္စရာလူတစ္ေယာက္႐ွိလာပီမဟုလား...
အေနအထိုင္းဆင္ျခင္ရေတာ့မည္...
ေတာ္ၾကာ အမုန္းကအထင္လြဲသြားမွျဖင့္.....
ခန္႔မွဴးတစ္ေယာက္ထဲအေတြးနယ္ခ်ဲ႕ကာ taxi တစ္စီးျဖင့္
ဝလႅာ႐ွိရာသို႔ေရာက္လာခဲ့သည္..."ဟင္...ကိုဝလႅာအိပ္ေပ်ာ္ေနပါလား "
.................
"အန္တီ...အန္တီေရ..."
"ဟယ္...သားတံခြန္...သားကိုလာေခၚတာမလား"
"ဟုကဲ့အန္တီ..သူေရခ်ိဳးေနတာလား"
"မဟုပုးသားရဲ႕...ဒီေန႔အလုပ္ကိစၥကအေရးႀကီးတယ္ဆိုလို႔ အေစာႀကီးထြက္သြားၿပီ"
"ဗ်ာ......"ၾကယ္တံခြန္ေရာင္>>>ခန္႔မွဴးအိမ္....မင္းငါနဲ႔ေတြ႔ဦးမယ္ ငါမပါရင္ဘယ္မွမသြားပါနဲ႔လို႔မွာထားတာကို...
.....................ဝလႅာအိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ကို အခြင့္ေကာင္းယူကာ မ်က္ႏွာေလးကိုတစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ရင္း....
ခန္႔မွဴးအိမ္>>>အကိုရယ္ အကိုကst8တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္လိမ့္မယ္ ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္အကို႔ကိုခ်စ္တယ္....
အကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဥပေဒဘက္ကလူေတြျဖစ္ေနေပမယ့္
ကြၽန္ေတာ္အကို႔ကိုခ်စ္တယ္...
အကိုကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္းကိုသာသိရင္ ရြံမွာပဲေနာ္...
ရပါတယ္ဗ်ာ...ကြၽန္ေတာ္ဘက္ကခ်စ္ေနရရင္ဘဲေက်နပ္ပါပီခန္႔မွဴးတစ္ေယာက္ထဲ ရင္ဖြင့္ေနရင္း ဝလႅာႏိုးလာသည္မို႔...
"အကို...ႏိုးပီလား.."
"Aww...မွဴးေလး...ေရာက္ေနတာလား...sry"
"အကို...ညကအိမ္မျပန္ပုးလား"
"ျပန္လဲထူးမွမထူးတာမွဴးရယ္...အိမ္မွာကတစ္ေယာက္ထဲရယ္...ဒီမွာပဲ အမႈအတြက္လုပ္စရာ႐ွိတာေတြလုပ္ရင္းအိပ္လိုက္တာ...အ့ေၾကာင့္အကိုလဲ.... အတူတူေနဖို႔ ခ်စ္ရသူတစ္ေယာက္ေတာ့႐ွာရင္ေကာင္းမလားလို႔😁"ဝလႅာကစသလိုေနာက္သလိုေျပာေပမဲ့လဲ ခန္႔မွဴးရင္ထဲထိတ္ခနဲဖစ္သြားရသည္...
"Aww...အကိုကခုထိခ်စ္ရမယ့္သူမ႐ွိေသးပုးေပါ့"
"ခ်စ္ရမယ့္သူေတာ့႐ွိပါတယ္...ဒါမဲ့ သူကအကို႔ကိုခ်စ္ႏိုင္ပ့မလားဆိုတာစိတ္ပူေနတာ...
အကိုတို႔ကရင္းႏွီးေပမယ့္ အကို႔ကိုအခြင့္ေကာင္းယူတယ္လို႔ေတာ့မထင္ေစခ်င္ပုးေလ"
"ဒါမဲ့အကိုရယ္...အခ်စ္ဆိုတာဖံုးကြယ္ထားလို႔မွမရတာ...
အခ်ိန္႐ွိတုန္း....ဖြင့္ေျပာထားသင့္ပါတယ္"
"မွဴး...တကယ္ေျပာတာလား"
YOU ARE READING
Love:Heaven or Hell
Teen Fictionအကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဥပေဒဘက္ကလူေတြျဖစ္ေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အကို႔ကိုခ်စ္တယ္😔