*Ep...2*

51 4 2
                                    

"မွဴး..😂.. ကလိမထိုးနဲ႔ေနာ္ ငါကားေမာင္းေနတာေနာ္...
မွဴး...ငါေျပာေနတယ္ေနာ္..😂"
"မရပုး...မင္းငါသခ်င္းဆိုတာကိုခိုးနားေထာင္ပီး င့ကိုေလွာင္တာေလ..အျပစ္ေပးရမယ္"
"မွဴး..ေတာ္ပီလို႔...ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဒီ()အိမ္ရာထဲကလာလို႔...မဟုရင္တကယ္တိုက္ပီ...
😂.ေတာ္ပီလို႔..."

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaang😱
(ေျပာပါတယ္ ကားေပၚမာမကျမင္းပါနက္လို႔ ေစာက္ကေလး ဇာတ္လမ္းကိုမ႐ွည္႐ွည္ေအာင္လုပ္နာ😏)

"ေသစမ္း...ခန္႔မွဴးအိမ္...မင္းင့ကိုေထာင္ထဲပို႔ေနတာလား"
"မဟုပါပုးကြာ....sry.. ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...sry😭"
"ေတာ္လိုက္ေတာ့.. ဟိုမာဘာဖစ္သြားပီလဲမသိပုး..လာသြားၾကည့္မယ္"
"ငါမၾကည့္ရဲပုးေနာ္...သူကေသြးေတနက္လားမသိပုး...
ေသသြားပီဆိုရင္ ဘလိုလုပ္မလဲ...တကယ္လို႔မကြၽတ္ဘဲနဲ႔....မင္းကားကိုစြဲေနရင္ေရာ 😭...ငါေၾကာက္တယ္ေနာ္...ေနာက္တစ္ခါမင္းကားကိုမစီးေတာ့ပုး."
"ေတာ္ပါကြာ...အဓိကတရားခံကမင္းပဲ...မလုပ္ပါနက္လို႔ေျပာေနတာကို...မင္းေၾကာင့္သိလား..မင္းင့စကားကိုနားမေထာင္လို႔ဖစ္တာ.."

တံခြန္ေတ်ာက္ စိတ္ဆိုးကာေျပာေနမိေသာ္လည္း ခန္႔မႉးမ်က္ရည္က်တာကို မၾကည့္ရက္ႏိုင္ေပ

"ေအးပါကြာ...မငိုပါနဲ႔ေတာ့...ဘာမွမဖစ္ေလာက္ပါပုး...ငါလဲကားကိုအ႐ွိန္ေလ်ွာ့ပီးေမာင္းတာပါကြာ...ေနာက္ပီးငါတို႔အမွားႀကီးပဲမဟုပုး..သူကအတင္းေျပးဝင္လာတာေလ.."
"ေအးပါ...ငိုေနလို႔မဖစ္ပုး..သြားၾကည့္ရေအာင္ေနာ္"
"Ommm..."

😫😫😫😫
"တံခြန္....ေခါင္းမာေသြးေတနက္ေနာ္"
"Aww...ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာရယ္...ကားတိုက္ပါတယ္ဆိုမွေတာ့ ေသြးေတာ့နဲနဲထြက္မာေပါ့ကြာ"
"ေနပါဦး...ငါစစ္ေဆးလိုက္ပါဦးမယ္"

"Ommm...အသက္ေတာ့႐ွဴေနေသးတယ္ကြ..သတိလစ္ေနတာပဲေနမာ..ေနဦး...ငါရဲစခန္းကိုဖုန္းဆက္လိုက္မယ္"
"ဘလိုေတာင္ဆိုးတဲ့ကံလဲကြာ ေစာေစာစီးစီးကို...ဖစ္ေတာ့လဲလူမ႐ွိတဲ့ေခ်ာင္ထဲမာ...ဟိုအိမ္ေတေ႐ွ႕ေရာက္တုန္းကတိုက္ပါလား"
"ကဲ...ခနေလာက္အေပါက္ပိတ္ဦး..ငါဖုန္းဆက္မို႔..."
"😒😒😒😒"
"Hello..ဟုကဲ့.. ရဲစခန္းကလားဗ်....##@@#**##"
"ဘာတဲ့လဲ..."
"ခနေနရဲေတလာလိမ့္မယ္...ငါတို႔ဒီမာပဲေစာင့္ေနရမာပဲ"
"ေကာင္းေရာ...ေအာင္စာရင္းလဲမၾကည့္ရပုး...ဆယ္တန္းေအာင္စာရင္းေၾကာင့္ရင္ခုန္ရမလားမွတ္တယ္...ဒီမေအေဘးေၾကာင့္ပိုရင္ခုန္ေနရတယ္😪"
"မွဴးရယ္ မင္းဘာလို႔အ့ေလာက္ပြားရတာ...ခနေလာက္ပါးစပ္ပိတ္ထားစမ္းပါ...စိတ္ညစ္ရတဲ့ထဲ"
"ေအးေဟ့.."

Love:Heaven or HellWhere stories live. Discover now