*Ep...3*

39 4 3
                                    

8:00 A.M
🎼🎼🎼🎼🎼🎼
"ဟင္...ေစာေစာစီးစီး..ဘယ္သူပါလိမ့္....Hello"
"Hello...မွဴးလား"
"ဗ်ာ...."
"ခန္႔မွဴးအိမ္လားလို႔..."
"Aww...ဟုပါတယ္..ဘယ္သူလဲဗ်"
"အကို...ဝလႅာေလ"
"ဝလႅာ......awww...စခန္းမွဴးႀကီး😁...တကယ္ဖုန္းဆက္တာပဲ"
"ဟုတယ္ညီ...နစ္နာသူ သတိရလာပီတဲ့..အ့ဒါညီတို႔ကိုလာခဲ့ဖို႔အကိုလွမ္းေျပာတာ..
မနက္ေစာႀကီးဖုန္းဆက္ရတာေတာ့အားနာပါတယ္"
"ရပါတယ္ဗ်..ဒါမဲ့...ကြၽန္ေတာ္တို႔9:00ေလာက္မွလာလို႔ရမလားဗ်...တံခြန္ကဒီခ်ိန္အိပ္ရာကမထေသးလို႔"

တိမ္ဝလႅာထက္>>>သူအိပ္ရာမထတာမင္းကသိေနတယ္လား... မင္းတို႔ကဘာေတလဲကြာ...ကိုထင္ထားတဲ့အေျခအေနထိေတာ့မေရာက္ၾကပါနဲ႔ဦး😢😢😢

"အကို...ရလားလို႔"
"Aww... ရပါတယ္... အ့တာဆိုညီတို႔()ေဆးရံုကိုပဲလိုက္ခဲ့ေတာ့ေလ.. အကိုစစ္စရာ႐ွိတာစစ္ထားႏွင့္မယ္"
"ဟုကဲ့အကို..."
.......................
ေဆးရံု၌
"Aww...ညီတို႔ေရာက္လာပီလား"
"ဟုကဲ့..အကို.. sryပါ..တံခြန္ကိုေစာင့္ေနရတာနဲ႔ေနာက္က်သြားတာ"
"ရပါတယ္..."
"အကို..မ်က္ႏွာလဲမေကာင္းပုး...ဘာဖစ္လို႔လဲဗ်"
"ဟုတယ္...တံခြန္..အမႈကနဲနဲေတာ့႐ႈပ္ေထြးေနတယ္"
"ဘလိုဖစ္လို႔လဲဗ်.. ဟိုလူကသတိရလာပီဆို"
"ညီတို႔အကိုနဲ႔လိုက္ခဲ့....သူနက္မိတ္ဆက္ေပးမယ္..အ့ေရာက္မွေျပာၾကတာေပါ့"

Room no.135
"Aww...ညီတို႔က ၾကယ္တံခြန္ေရာင္နဲ႔ခန္႔မႉးအိမ္မလား"
"ဟုပါတယ္...အကို႔နာမယ္က.."
"အကိုက အဂၢပါ"
"အကို..ဘာ...ဘာမွ..မဖစ္ပုးမလား"
မႉးကဝင္ေမးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...
"အကို..ဘာမွမဖစ္ပါပုး...ဒီကိစၥကညီေလးတို႔အမွားမဟုပါပုး...အကိုက ကားကိုျမင္ရဲ႕သားနဲ႔..တမင္မေ႐ွာင္ပဲအတိုက္ခံခဲ့တာပါ"
"ဒီမာ..င့ညီ မင္းမာဘလိုကိစၥပဲ႐ွိ႐ွိေနာက္တစ္ခါအ့လိုမလုပ္ပါနက္...ငါတို႔ရဲေတြလဲဒုကၡေရာက္သလို ကာစေမာင္းတဲ့သူအတြက္လဲ ဒုကၡေရာက္တယ္...အကိုကသတိေပးတာပါ"

ထိုသို႔ေျပာလိုက္ေသာေၾကာင့္ အဂၢမွာ မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္သာ ေခါင္းကိုေအာက္စိုက္ထားသည္..

"ေနပါဦး..အကိုရဲ႕...ကြၽန္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ေမးခ်င္လို႔...တမင္အတိုက္ခံတာဆိုေတာ့..အကိုက သတ္ေသတဲ့သေဘာကိုေျပာတာလား"
"Aww..ဥာဏ္ႀကီး႐ွင္ကိုခန္႔မွဴးအိမ္ရယ္...အတိုက္ခံတာပါဆိုမွ...သတ္ေသတာေပါ့ဟ"

Love:Heaven or HellWhere stories live. Discover now