"Hello..."
"ေဒၚမာလာ.."
"ဟုပါတယ္...ဘယ္သူလဲ"
"က်ေနာ္ကေ႐ွ႕ေနခန္႔မွဴးရဲ႕သူငယ္ခ်င္းပါ...က်ေနာ္တို႔အေဒၚနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔"
"Aww...အေဒၚေ႐ွ႕ေနေလးနဲ႔ပဲေျပာလို႔ရမလား"
"ခန......မွဴး မင္းနဲ႔ေျပာမို႔တဲ့"
"ေျပာပါ..က်ေနာ္ခန္႔မွဴးပါ"
"ေ႐ွ႕ေနေလးက အေဒၚနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔ဆို"
"ဟုတယ္...က်ေနာ္အေဒၚနဲ႔ေတြ႔ပီး စစ္ေဆးခ်င္တာေလးေတြ႐ွိလို႔"
"ေကာင္းပါပီ...ဒါဆို ၿမိဳ႕ျပင္ကအိမ္ကိုလာခဲ့ေလ"
"ဘာ...ခင္ဗ်ားကၿမိဳ႕ျပင္ကအိမ္ကိုသိေနတာလား"
"သိတာေပါ့..."
"ဘလို...ခင္ဗ်ားကဘလိုသိတာ"
"Aww..ဒီလိုပါ...အေဒၚ..အေဒၚက အ့အိမ္မာ...အလုပ္လုပ္ေနတာပါ...အလုပ္႐ွင္ကသုအိမ္မာပဲ ေနခိုင္းေတာ့အေဒၚကအျပင္ထြက္လို႔မရပုးေလ..အ့တာေၾကာင့္ပါ"
"ပီးေရာေလ...ဒါဆိုလဲလာရတာေပါ့"
"ဒါနဲ႔...လာရင္တစ္ေယာက္ထဲလာခဲ့ပါ"
"ဘာလို႔လဲ"
"ဒီအိမ္႐ွင္က..အ့လိုဧည့္သည္ေတြလာတာမႀကိဳက္ပုး...
အ့တာေၾကာင့္ပါ"
"ေကာင္းပါပီ...""မွဴး...ဘာတဲ့လဲ"
"သူကလြမ္းဆက္ပိုင္ရဲ႕အိမ္မာအလုပ္လုပ္ေနတာတဲ့"
"ဘာ...ဟို ၿမိဳ႕ျပင္ကအိမ္ကိုေျပာတာလား"
"ဟုတယ္...ဘာလုပ္တာလဲေတာ႔ငါလဲမသိပုး...ဒါမဲ့သူကလာရင္ေတ်ာက္ထဲလာခဲ့ပါတဲ့"
"ဘယ္ျဖစ္မာလဲ...မင္းသြားမွာက လြမ္းဆက္ပိုင္ရဲ႕အိမ္ေနာ္...ဟိုအဘြားႀကီးက တမင္မ်ွားေခၚတာပဲေနမာ.."
"ဟုတယ္ မွဴး...အကိုလဲသေဘာမတူပုး...သြားရင္အကိုေကာ
ရဲတပ္ဖြဲ႔ကိုပါေခၚခဲ့မယ္"
"ဒါမဲ့...အ့လိုလုပ္ရင္ ဟိုအဘြားႀကီးကေတြ႔ပ့မလား"
"မေတြ႔ပဲေနမလား...ရဲတပ္ဖြဲ႔နဲ႔သြားတာေလ"
"အ့တာေျပာတာေလ...ရဲတပ္ဖြဲ႔နဲ႔သြားေတာ့ လြမ္းဆက္ပိုင္ကထြက္ေျပးသြားမာေပါ့"
"အ့တာလဲဟုတာပဲ...ဒါမဲ့ အကိုတို႔က လြမ္းဆက္ပိုင္ကိုေတြ႔မွာမွမဟုတာ"
"ဒါမဲ့လြမ္းဆက္ပိုင္ကတစ္အိမ္လံုးကိုေခၚပီးထြက္သြားရင္ဘလိုလုပ္မလဲ.."
"ကဲ...ငါေျပာမယ္...မင္းေတ်ာက္ထဲ အ့အိမ္ကိုအရင္သြားလိုက္ ငါတို႔ကေနာက္ကလိုက္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ေကာ"
"ဟုတယ္...အ့တာေကာင္းတယ္...ကဲ ကိုဝလႅာ သေဘာတူတယ္မလား"
"ေကာင္းပီေလ...အ့တာဆိုလဲ အ့လိုပဲလုပ္ေပါ့"စိတ္ပူျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ လက္ခံလိုက္ရသူက တိမ္ဝလႅာထက္..
တိမ္ဝလႅာထက္>>>မွဴးကေတာ္တာ္ဆိုတာအကိုသိပါတယ္
ဒါမဲ့အကိုမင္းကိုစ္ိတ္မခ်ပုးျဖစ္ေနတယ္
YOU ARE READING
Love:Heaven or Hell
Teen Fictionအကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဥပေဒဘက္ကလူေတြျဖစ္ေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္အကို႔ကိုခ်စ္တယ္😔