Üsteğmen Bahar DİNÇER (Ahu TÜRKPENÇE)Bahar 26 yaşında. Özel görev için kurulacak timde komutan yardımcısı olarak yer alacaktır. Oldukça sert bir kadın olsa da duygularını dışa vurmaktan çekinmez. Asabi ve inatçıdır.
Görevi: Keskin nişancı.Teğmen Baran DİNÇER (Berk OKTAY)
Baran, Bahar'ın ikiz kardeşidir. Özel görev için kurulan timde yer alacaktır. Kardeşinin tam tersi güler yüzlü bir insandır.
Görevi: Ağır silah uzmanı.Üsteğmen Turan DİNÇER (Doğan BAYRAKTAR)
Turan, 27 yaşında. Baran ve Bahar kardeşlerin abisidir. Birbirlerini çok sever canları pahasına korurlar. Turan'da özel görev için kurulacak timde yer almaktadır.
Görevi: Hafif silah uzmanı.Yüzbaşı Mücahit ÖZTÜRK (Mehmet Ali KARAKUŞ)
Mücahit, 30 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer alacaktır. Timin en yaşlısı olarak herkesin abi diye bildiği bir insan. Cana yakın ve duygusal.
Görevi: Tim KomutanıTeğmen Elif CENGİZ
Elif, 29 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer almaktadır. İçine kapanık bir kadındır. Bunun yanı sıra cesareti ile tanınan bir insandır.
Görevi: Bomba imha uzmanı.Asteğmen Selim TUNCER
Selim, 28 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer almaktadır. Dış görünüşü ile kızların gözdesi bir erkektir. Çapkınlığı başına dert açacak bir gün. Komutanı bu durumdan rahatsız olsa da böylesine cesur ve gözükara bir asker olduğu için sesini çıkarmaz.
Astsubay Kıdemli Başçavuş Derya OĞUZ
Derya, 25 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer almaktadır. Timin en genç üyesidir. Duygusal olduğu kadar cesur bir kadındır.
Tabip Teğmen Ahmet EROĞLU
Ahmet, 26 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer almaktadır. Tıp öğrenimi görmüş şerefli bir Türk subayıdır. Çevresi tarafından vatanına olan bağlılığı ile bilinir. Soğuk ve sert görünüşlü bir insandır.
Astsubay Kıdemli Başçavuş Mert ALBAYRAK
Mert, 29 yaşında. Özel görev için kurulacak timde yer almaktadır.
Yarbay Halil ÖZTÜRK (Nihat ALTINKAYA)
Halil, 45 yaşında. Şırnakta bir tabur komutanlığında görev yapmakta olan cesur bir Türk subayıdır. Aynı zamanda Mücahit Öztürk'ün manevi abisidir.
Aybüke YILDIZ (Aybüke PUSAT)
Aybüke, 23 yaşında. Doğu görevi için Şırnak'a gelmiş genç bir öğretmendir. Vatanına bağlı gerekirse canını verebilecek ve öğrencileri için her şeyi göze alabilecek cesur bir Türk kadınıdır.
Alper YALÇIN (Şükrü ÖZYILDIZ)
Alper, 32 yaşında. Teröristlerin zulmü altında yaşayan insanlara biraz olsun umut olabilmek için bütün ailesini hiçe saymış ve Hakkari'ye yerleşmiş başarılı bir Kalp Damar Cerrahıdır. Emekli bir albay olan dedesi İbrahim Yalçın'ın kendisine bıraktığı mirası ile Hakkari'de bir hastane yaptırmış ve kendisi de baş hekimliğini yapmaktadır.Emekli Albay İbrahim YALÇIN
Ömrünü Türk milletine adamış emekli bir Türk Subayıdır. Gazi olduğu için emekli olmuş olsa da her zaman yeniden göreve gidecekmiş gibi hayatını devam ettirmiş, ailesinden kalan mirasını yaptığı işlerle katlamış daha sonra hepsini torununa bırakmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
General FictionVatan neydi? Vatan bölünmez bir bütündü. Vatan anaydı. Vatan candı, namustu. Vatan yuvaydı. Vatan kıymetini bilene her şeydi. Peki Vatan'ın kıymetini bilmeyenler onlar neydi? Onlar ölüme mahkumdu... Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim: Yer yüz...