i

92 12 0
                                    


minjun menghidupkan van kepunyaan jyp. aku duduk di sebelah tingkap, belakang sekali. aku beritahu minjun yang aku nak singgah diamond cafe.

" kau nak buat ape kat sana?" hyemin tanya aku. aku pandang muka hyemin.

" n-nak jumpa kawan jap.." aku jawab soalan hyemin.

" chingu? sape?" joonie tanya.

" ergg..mmm..adalah.." aku memeluk tubuh. mereka bertiga memberi aku pandangan maut. keluar roh aku..

" kau jangan buat hal eh.." minjun berkata. aku memuncung.

" yelah..bukan aku ada namchin pun.." aku berbisik

" what?!" hyemin pusing kepalanya laju ke arah aku.

" apa kau ni?" aku tanya buat-buat tak tahu.

" dah jangan gaduh-gaduh" joonie berkata.

" hmm.." aku membuka kakaotalk dan terus mesej scoups

seungcheol

yah!
kau dah sampai ke?

otw

tak boleh ke kau bagitau kat sini je?

mana boleh..

ishh..

sara

apa?

kau busy ke?

ye ah.
aku nak shot 'flwr behind'
pastu kau dah buat kitorang pospone tahu tak 😤

hehe
sorry
cakap sorry kat member kau sekali

pape ah
cepat datang jangan buat aku tunggu

ye
annyeong!

aku mengeluh dan simpan phone di dalam bag.

•••

sampai je di depan diamond cafe, aku terus cari scoups. minjun, hyemin dan joonie nk sarapan sementara aku berjumpa dengan scoups.

aku mencari scoups di setiap sudut kedai. seorang lelaki berpakaian hitam, mask dan pun hitam. pandang saja lelaki tu, nama scoups terlintas di fikiranku.

aku jalan ke arah lelaki itu dan mengetuk perlahan bahunya. aku kenal sangat mata scoups. walaupun dia memakai mask aku tetap nampak senyumannya.

" annyeong.." aku bisik sambik duduk berhadapan dengan scoups.

" ingat kau tak datang tadi. mana member kau?" scoups membuka masknya separuh.

" tu tengah breakfast.." aku dan scoups toleh ke arah meja diorang. terdapat beberapa perempuan meminta fan service dari mereka.

" cantik doh diorang."

" ha gedik. lempang kang.." aku berkata dengan geram.

" wush garangnya sis.." scoups ketawa kecil.

" cepat ah. kau nak cakap ape? sibuk suruh aku datang." aku berkata sambil memeluk tubuh.

𝐇𝐎𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘 ♡. kim mingyuWhere stories live. Discover now