kami sampai di jeju dengan selamat selepas 4 jam di dalam plane. sakit buntut gue. kami berempat jalan keluar airport dan nampak beberapa kumpulan manusia mengalu-alukan kedatangan kami. aku tersenyum gembira dengan semangat kecil, comel molek yang diberi oleh fan flwr nih." yeoreobun, kamsahabnida!! saranghae!!" hyemin jerit kepada mereka. mereka bersorak dengan gembira.
" comel ah fan kita." minjun berkata selepas melepasi fan-fan tadi.
" tu ah.." joonie tersenyum. aku gembira melihat member aku gembira.
today's gonna be fun!
•••
kami sampai di depan chalet yang disewa jyp kepada kami. aku terpesona dengan keindahan landskap rumah chalet nih. cantik do..
" tak sangka chalet ni besor sangat." minjun berkata lalu membuka pintu chalet tersebut. kami berempat masuk ke dalam chalet.
hyemin dan joonie berebut untuk memilih bilik. aku menyusun makanan di dapar manakala minjun sedang call unnie untuk tanya something.
" scoups.." aku teringat dan terus menyambar phone yang berada dihujung meja dapur.
aku mendail nombor scoups dan meletakkan phone ditelinga.
tit..tit..
hello?
scoups kau kat mana?
tengah cari hotel wae?
ergg..mm..plan kau tu cam ne?
ooo..ingat kau tak nak ikut plan aku.
cepat la giler
okay okay..sabar la sis..
cepat
kau duduk kat chalet tepi pantai en?
asal semua benda kau tahu nih? scary thoo
aku tanya lain jawab lain..
iyee lah
ha. kau shot jer dulu flwr behind.
nanti aku call balik eh?oh okay.
dah kitorng dah nak start vlive nih
okay bye
bubye
talian dimatikan. aku tersenyum, jangan tanya kenapa. sebab aku pun tak tau. mungkin tak sabar- ergh takde pape!
" berangan ape? cepat buat kerja." minjun memukul belakang aku. aku sedar dari berangan.
" kau nak get back ngan mingyu en?" minjun berkata. aku terhenti di tempat aku berdiri. terasa seperti di tembak dari belakang.
" macam mana kau-"
" scoups bagi tau." minjun senyum sinis.
YOU ARE READING
𝐇𝐎𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘 ♡. kim mingyu
Fanfic[complete] "kita memang di takdirkan bersama."-mingyu " sejak bila kau cringey nih?"-sara " sejak aku jumpa kau"-mingyu " whatever."-sara - oh my! season three