Zdarec. Jsem William Minneli. Jsem příšerně bohatý, moje jméno budí respekt a doslova otevírá brány, ale nikdo neví, jak vypadám. Mohu se procházet po městě a nikdo mě nefotí. Ale můj život má jednu výhodu: Jsem Alfa vlkodlak. Obávaný Alfa.
Je mi sedmnáct. Mířím právě do jednoho zakázaného klubu, všichni víte, jaký mám na mysli. Ano správně? Je to Strip klub, ale jen pro bohatý. Jde tu hlavně o anonymitu. Chodím sem rád. Od té doby, co jsem se vyspal v patnácti s Jaseem, jsem submisiv. Nevadí mi to, jen to moc nepasuje k alfovi. Takže v reálu jsem dominant, ale v posteli submisiv. Občas to ani já sám nechápu.
Na recepci jsem požádal o dominanta. Přikývla a položila přede mě katalog. Vybral jsem si pětku. Už jsem s ním byl, žádné vysvětlování, on ví,co mám rád. O sex mám zájem jen před vážnými událostmi. Zítra se stěhujeme do jiného města. Já a moje smečka.
Za pět minut ...už vyslečený ležím přivázaný na posteli. Líbí se mi to. Jako vlkodlak snesu fakt hodně bolesti, která mi přináší slast.
Přišel ke mě dominant. Byl sexy. Vyšší než já. Mohlo mu být tak 25. Brunet s krátkými vlasy. Vzal si bič. Nebyl se mnou poprvé, jak už jsem říkal. Zkontroloval stříbrná pouta, která mě studila na zápestích a kotnících. Stříbro nás vlkodlaky oslabuje. Jiná pouta bych normálně přetrhnul.
Práskal mě tím bičem do břicha. Úžasný pocit. Ta vlna vzrušení. Nemusím řešit nic víc, jen tu bolest a slast. A znova, a znova, a ještě,... Postavil se mi. Podíval jsem se na jeho. Byl taky vztyčený. Odhodil bič a přesunul se nade mě. Věděl už od minula, že se nechci líbat, takže se přesunul na moje tělo. Začal mi masírovat bradavky, rukama a poté i jazykem. Bylo to kurva příjemné. Naše stopořené penisy se o sebe odírali. Taková slast. Naslinil si prsty a vrazil mi rovnou dva do mého vchodu. Další dávka slasti. Pohyboval s nimi a vytvářel si tak prostředí pro svůj úd. Vzdychal jsem. Nádhera. Ani škrábance na břiše od biče se nezahojovali, prostě to nejde při takové slasti. Už jsem byl připravený, on to vycítil a vrazil ho do mě. Unikl mi další slastný výkřik. Začal hned tvrdě šukat. Už mě znal. Na přípravu moc nejsem. V mém penisu to pulzovalo, chtěl jsem konečně vyvrcholit. Už by mohl být ne? Vytáhl ho ze mě, zesmutněl jsem. Začal stříkat. Zapomněl jsem na pravidla tohodle podniku. Zaměstnanci nesmí vypustit nadílku dovnitř. Škoda. Vzal můj penis do své huby a začal s prací. Prohýbal jsem se v zadech a samozřejmě vzdychal. Za chvíli jsem byl hotový a vystříkal jsem se mu do pusy. Vše spolykal. Bylo vidět, jak se mu to se mnou líbilo. Odvázal mě a já se snažil rozdýchat právě prožitý orgasmus. "Děkuji" S těmito slovy jsem opustil onu místnost. Byl jsem zase oblečený na recepci. Zaplatil jsem a odešel do tmy. Je osm hodin. A zase povinnosti vůči mé smečce.
Došel jsem domů. Vzal jsem si večeři. Byla už uvařená. Určitě to dělal Sebastian. On z nás jako jediný umí vařit, ale hlavně ho to baví.
Jo, abych to vysvetlil. Bydlím v domě s celou svou smečkou. Je nás 6. Jsem tu já(17 let), Alfa, moji dva bráchové: Jason(10 let) a James (7 let). U Jamese se ještě neprojevila jeho vlkodlačí stránka. Mám bratry v plné péči. Rodiče zahynuli. Aspoň máme více svobody. Erwin (16 let), dost mi pomáhá, zná mě nejdéle ze všech mých Bet. Jednou mi dokonce zachránil život. Jeho rodiče umřeli, kousl ho vlkodlak a pak si ho smečky mezi sebou pohazovali, vždy byl Omega. U mě je ale Beta a je štastný. Sebastian (15 let) je u nás celkem krátce. Rodiče též nemá, ale má bratra Thomase. Rád vaří a vnímá nás jako jednu velkou rodinu, což také jsme. A poslední Thomas (12 let) je celkem plachý. Introvert. Jako jediná moje Beta má modré oči ve své vlkodlačí podobě. To znamená, že zabil nevinného. Donutil ho k tomu jeho Alfa. A poté se oba dva přidali k mé smečce.
Do jídelny, kde jsem si dával večeři, se přiřítil Erwin. "Wille, ... Vím, že je to teď narychlo, ale přišli tři kluci se zájmem být členy této smečky. "
"Erwine,... Víš, že zítra odjíždíme.... " Podíval se na mě psíma očima. Vážně mu sluší a taky mě donutí vždy přikývnout. "Fajn. Běž tam a řekni jim o pravidlech vstupu do naší smečka a taky, že zítra odjíždíme. Pokud se nechtějí stěhovat, ať odejdou. Budu tam za pár minut, jen co dojím večeři.
ČTEŠ
Smečka vlkodlaků (Dokončeno)
WerewolfZdarec. Jsem William Minneli. Jsem příšerně bohatý, moje jméno budí respekt a doslova otevírá brány, ale nikdo neví, jak vypadám. Mohu se procházet po městě a nikdo mě nefotí. Ale můj život má jednu výhodu: Jsem Alfa vlkodlak. Obávaný Alfa.